Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pienessä asunnossa olla useita eri värejä?

Vierailija
08.09.2025 |

Vai meneekö sekavaksi?

Mulla on hienoja huonekaluja, valaisimia ja kodintekstiilejä.  Nyt muutto edessä pieneen asuntoon ja mietin, voiko näitä laittaa sinne vai pitäisikö hommata samantyylisiä ja värisiä tavaroita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu aika paljon, mitä värejä ja miten ne sopivat yhteen? Koostaisin jonkun selkeän väripaletin, eli ehkä 3 väriä, jotka on joko harmoniassa, tai kontrastissa keskenään. Aina ei kaiken tarvitse olla pelkkää beigeä, tai valkoista ja väreilläkin voi sisustaa hienosti, mutta taitoa ja suunnittelua se vaatii. Kannattaa ehkä vuokrata joku varasto, jos asuntoon ei kuulu omaa ja laittaa kaikki sopimaton sinne ja ajan kanssa pohdiskella sisustusta. 

Vierailija
2/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Dopamiinisisustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa: valkoista, mustaa ja harmaata. Niillä lumoat Suomen kaunein koti -tuomarit.

Vierailija
4/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs sisustus voi olla ihan kiva, jos värit ja tyylit sopivat yhteen.

Mulla on vain kaksio, mutta makuuhuoneen tunnelma on ihan eri kuin olkkarissa, koska olen tapetoinut makkarin seinät.

Makkari on "hämyinen tropiikki", olkkari neutraali skandinaavinen. 

Vierailija
5/5 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisen värikästä, mutta useita värejä kuitenkin. Omistan siis oikeaa taidetta, hienoja mattoja ja design-valaisimia. Isommassa kodissa sopivat kyllä yhteen, mutta en tiedä pienessä. Ero siis edessä ja neliömäärä putoaa 150 -> 60, eli todellakin huonekalut lähenevät toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi