Paistoin tänään Kotimainen hunaja kanasuikaletta...
Lisäksi pilkoin jääkaapista kokkailusta ylijääneet chilin ja punasipulin sekä valkosipulin kynnen. Eilen keitetyt riisit mukaan pannulle ja pakastimeen 2/3. Luulen ettei paljoa hintaa tule tuolle herkkuannokselle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen ketetyt riisit laitoit vielä pakastimeen? Etkö lue lehtiä???
Miksi pitäisi lukea? Ei se riisi siitä miksikään muutu, vaikka lukisi kaikki maailman lehdet.
No, ei niin muutu, mutta jos lukisit lehtiä niin tietäisit että tuota ei todellakaan kannata tehdä koska se sisältää MYRKKYJÄ! No, siinäpä myrkytät itseäsi.
Höpöhöpö. Olen syönyt pakastettua riisiä yli 40 vuotta ja edelleen olen elossa. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä iltapäivälehdet pelottelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletteko muut kokeilleet tai onko teillä hyviä budjettiruokia?
Ei ole tarvetta budjettiruualle eikä varsinkaan pakastaa ruokaa.
Onko sinulla henkilökohtainen kokki, kokataanko itse joka päivä vai maistuuko woltin mätöt?
Vierailija kirjoitti:
Ne meni ihan koskemattomana 20min jäähdytyksen jälkeen jääkaappiin kun en sitten enää sinä päivänä jaksanutkaan kanasuikaleannoksia tekemään. Kyllä ne varmasti jääkaapissa pari päivää säilyvät. Seuraavaksi vaan yön yli sulatus jääkaapissa, pannulle ja syömään.
Tein lähes samaa, paitsi chilin ja punasipulin sijaan minulla oli paprikaa ja porkkanaa ohuen ohuiksi siivuoksi raastetuna siellä joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sä ne pakastimeen laitoit?
Koska en syö kattilallista riisiä ja 350g kanaa yhdellä aterialla?
Paljonko laitoit kuivaa riisiä?
3dl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lukea? Ei se riisi siitä miksikään muutu, vaikka lukisi kaikki maailman lehdet.
No, ei niin muutu, mutta jos lukisit lehtiä niin tietäisit että tuota ei todellakaan kannata tehdä koska se sisältää MYRKKYJÄ! No, siinäpä myrkytät itseäsi.
Höpöhöpö. Olen syönyt pakastettua riisiä yli 40 vuotta ja edelleen olen elossa. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä iltapäivälehdet pelottelevat.
Tänään ap ottikin sitten pakastimesta 200g naudan jauhelihaa, paistoi ne puna- ja normisipulin sekä valkosipulin kanssa, laittoi niistä puolet jääkaappiin huomiselle ja teki ruskean kastikkeen ja keitti kesäperunoita kylkeen. Huomenna teen uuden ruskean kastikkeen ja heitän siihen jauhelihat, loput perunoista (tai ehkä vähän vähemmän) paistan pannulla. Sitten taas katsotaan mitä seuraavaksi keksii. Ideoita on.
Hernekeitto kuivatuista herneistä. Herkkua ja edullista.