Mitä te teette lapsienne pieneksi jääneille pikkuhousuille?
Heitättekö roskiin, vai..?
Mietin, kehtaako niitä kierrättää, mutta kun ovat todella hyväkuntoisia esim. Espritin ja Legon pöksyjä, niin ei raaskisi heittää roskiin.
Kommentit (32)
Itse en ainakaan edes huoli kenenkään vanhoja pikkupöksyjä.
Meillä ei aluspöksyjä kierrätetä. Itse en huoli kenenkään vanhoja alushousuja.
Minä olen sekä ostanut että myynyt niitä kirppiksellä, hyvin menevät kaupaksi sopivan pienellä hinnalla.
"Pikkulasten pöksyt eivät miksikään mene käytössä. Anna kiertoon."
Hei haloo ihmiset, millaisessa maailmassa te elätte, jos ehjää ja hyvää tavaraa tarvitsee roskiin heittää? En edes tosiaan ole mikään ekohörhö, mutta silti särähtää pahasti korvaan tuollainen. Kyllähän niitä voi käyttää seuraavat lapset tai muut suvun lapset... jos ei kehtaa ulkopuolisille antaa.
puhdasta ja vaikkei olisikaan, niin eiköhän kaikki pöpöt 60 asteessa kuole.
Mutta siis piti tulla kommentoimaan, että meilläkin käytetään vessan siivouksessa. En todellakaan itse ottaisi käyttöön kenenkään vanhoja alushousuja! Miksi ottaisi lapsenikaan?
Päikkäreistä yleensä löytyy muita varavaatteita, mutta ei pikkuhousuja. Soittakaa siis pk:eihin ja kysykää halukkuutta vastaanottaa vanhojanne!
Terv. LTO
Kierrätys on ihan ok, mutta rajansa kaikella. Alusvaatteet ostetaan uutena, niin meille aikuisille kuin lapsillekin.
Lapset ovat vielä puhtaita eikä heillä ole kaikenmaailman alapäänvaivoja. Meidän lasten pikkarit ainakin vaihdetaan joka päivä, eivät taatusti ole pissanpolttamia.
mitään sellaista pöpöä ole joka ei kuolisi 60 asteen pesussa
nehän pitäisi kaikki heittää ekan käytön jälkeen krematorion uuniin jos niistä jotain prioneja leviäis.
Varsinkin jos ei mitään tahrajämiä ole.
Mutta kelpaa kuitenkin miehen penis, joka ties millaisissa likaisissa pimpeissä on pyörinyt, sekin on vain pesty sen jälkeen : )
Mun mielestä vaan vastenmielinen ajatus pistää jonkun vanhat alushousut jalkaan. Sen verran löytyy aina rahaa että saa uudet, puhtaat ja ehjät alusvaatteet.
Varsinkin jos ei mitään tahrajämiä ole.
Mutta kelpaa kuitenkin miehen penis, joka ties millaisissa likaisissa pimpeissä on pyörinyt, sekin on vain pesty sen jälkeen : )
Siis todella mieluusti ;)
Kuin että laitan lapselleni jalkaan jonkun vanhat kalsarit.
Monesti ne on jo siinä kunnossakin että ei niitä kehtais antaa kenellekään. Värit on haalistuneet ja kuminauhat/pitsit saattaa repsottaa.
mutta älkää tosiaan ROSKIIN ehjää tavaraa heittäkö.
Mä en oikein taida ymmärtää tuota ylihygieenistä suhtautumista elämään. Itse olen käyttänyt iloisesti lapsellani perittyjä pikkareita. Ei edes tullut mieleen, että ne olisivat likaisia pesukoneessä käytön jälkeen! Olen muuten saanut joltain kaveriltakin pikkareita, jotka ovat käyneet pieniksi (uudehkoja) ja niitäkin olen käyttänyt. Pyörtykää nyt viimeistään... :-O
Mun puolesta pitäkää vaikka 20 vuotta vanhoja alushousuja lapsillanne, mutta ei se sitä tarkoita että kaikki tykkää tehdä niin.
Kyse on kuitenkin intiimialueen vaatteesta. Kihomadot kiertoon tuntuu olevan monen motto!
suoraan roskiin.