Kuuluuko teillä kerostalossa naapurin puhe seinien läpi?
Kommentit (16)
Hiljaista on.Toisella seinänaapurilla kolmio ja kuuluu vaan keittiön kautta ja toisella kaksio ja asuu yksin
Kuuluu vähänkin voimakkaampi puheääni. Raivostuttavaa.
Ei puheet mutta ne huutamiset, kuseskelu, kaapinovien paiskominen ja huonekalujen siirtely. Ärsyttää!!!
Huuto kuuluu. Aivastaminen. Normaali puheääni ei.
Kuuluu normaali puhe, kahvin keittäminen, vessan vetäminen, kävely, televisio, näppäimistön äänet yms ihan kaikki.
Puheesta ei saa selvää paitsi jos huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu normaali puhe, kahvin keittäminen, vessan vetäminen, kävely, televisio, näppäimistön äänet yms ihan kaikki.
Näppäimistön ääni on jo aika paha. Onko edes laillista rakentaa tällaisia asuntoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei puheet mutta ne huutamiset, kuseskelu, kaapinovien paiskominen ja huonekalujen siirtely. Ärsyttää!!!
Mä olen aina ihmetellyt sitä huonekalujen siirtoääntä. Vieläpä yöaikaan. Mitä ihmettä ihmiset touhuaa. Yöllä tulee mieleen, et ei hemmetti nyt mä siirrän tuon lipaston eri puolelle huonetta?
Vierailija kirjoitti:
Näppäimistön äänet?? Jestas nyt on kyllä huono äänieristys
Aika kovaa saa kailottaa että kuuluu.
Puhe kuuluu välillä, myös joku ihmeen piippaus kuuluu usein jostain kodinkoneesta, yskiminen kuuluu, askeleet kuuluu toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna rakennettu talo?
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi ole enää normaalia. Onko joku eriste jäänyt rakennusvaiheessa laittamatta?
Seinän takaa ei kuulu mitään, mutta yläkerrasta kyllä aivan kaikki.
1800-luvun talossa ei kuulunut puhe, 60-ja 70-luvun taloissa kuului ihan kaikki kaikista suunnista, 2020-luvun uusi kerrostalo kaikkein paras äänieristys eli mitään ei kuulu, ei edes askelia eikä lapsiperhettä.
Jos se huutaa, niin kuuluu joo. Ja vähän turhan usein huutaakin 😒