Jeopardy! Suomi 2025
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viihdettä suomiohjelmaksi ja Hedberg on tässä edukseen.
Mikä helvetin Hedberg? Opetelkaa nyt nimet, kun otatte kantaa.
Helppoja kysymyksiä ja tosi tyhmiä pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
* Kalle Lamberg
Ihmiset eivät edes täällä erota, tiedä tai muista nimiä ja ihmisiä toisistaan. Sitten sanotaan, että "helppoja kysymyksiä". Mites mahtaisivat itse pärjätä. Aikaa viisi sekuntia. Kyllä on helppojakin, mutta myös vaikeita. Riippuu tietenkin jos on urheilufani tai jonkun määrätyn alan fani, ne tietty tietää. Mutta joukossa on kysymyksiä ihan sieltä sun täältä alalta. Vaikeaa olla kaikissa pätevä.
Tykkään, mukavan leppoisa ja samalla mennään eteenpäin kuitenkin nopeasti. Kalle on sopiva tähän. Kiva pelata myös kotona.
Ei näytä Sara Shafakilla olevan mitteen mahdollisuuksia
Ärsyttävää naamanvääntelyä ainakin niissä ohjelman esittelypätkissä, joten en ole tullut katsoneeksi itse ohjelmaa.
Todellakin, tämä shafalk loistaa omalla tasollaan, ei yllätä! Ykis jakso jää välistä, koska tämä kainalapieru -tyyppi mutta tuleepi uusia jaksoja, jees!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pelkkä legenda, että missit ovat tyhmiä. Sara vahvisti tämän 100 %. Ei edes omaa kotikaupunkiaan osannut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hedberg ei ole tossa ohjelmassa vilahtanutkaan
Onneks ei oo, eikä kaivatakaan👊
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää osallistua ja näyttää pohjattoman tyhmyytensä ja tietämättömyytensä😖.
Tunsin myötähäpeää tuon Sara Chaf....mikälien puolesta. Naama niin täynnä betonia ettei edes hymy irronnut kunnolla, ja hampaat luonnottoman valkoiset.
Pokerikäden isoin kortti ja vaarallinen kala.
Sara Chafak vastaa pokkana "Mikä on ässä!".
On siinä meillä Texas hold em -hai.
Dziisus!
Mä en tajua tän ohjelman Tuplaus-juttua. Kun ne ei kuitenkaan koskaan saa summaa tuplana, vaikka vastaavat oikein?
Aikanaan ne juoksivat lujaa, nyt ne pelaa nettipelejä ja tuntevat Batmanin ja kaverit ;D
Tusinaroskaa jossa samat naamat on hehhehee hohhohoo.