Mieheni koko olemassaolo on yksi loputon ääntelyn viidakko!! En jaksa!!
Ukko tulee kotiin. Ovi SLÄMPAM. Kengät ähkien jalasta HNNGG-UH-SCHLOP. Mies menee keittiöön. Lättäjalat SLÄP-TÖP. Keittiön kaapinovet BOM-BOM. Mehun kaato KLOGKLOGKLOG ja mies juo GLYÖGLYÖ-ÄÄHHMMMNNN!
Sitten mies syö KRAK-NJÄÄM-MH-NJÄÄM. Aterimet SKRIIK-VIIKVIIK-KLÄNG. Nenänniisto HRÖÖT-HRÖÖT-ÄHMNN. Mahanrapsutus SKRAAT-SKRAAT, röyhtäys GRYÖÖÖÖÖT. Sohvalle, lättäjalat SLÄP-TÖP, iskeytyminen sohvaan FLÖRT. Pieru FFFFFFRRRRTTTTTT-GRAAAAAT!
Naurua telkkarille HNÄHÄHÄHÄ. Lättäjalat SLÄP-TÖP sängyn luo. Iskeytyminen sänkyyn PUMFF. Mahanraavinta SKRAAT-SKRAAT, pieru GRÄÄÄÄÄT-FT! Naurua Tiktok-videoille HNÄHÄ-HÖHÖ. Lopulta kuorsaus GÖRNÄÄÄÄ-HAG-GÖRNÄÄÄÄ-HAG! Miljoona pierua GLORT-FFFFT, minä isken avarilla persaukselle SLÄT ja ukko havahtuu sekunniksi NÖF.
Ja huomenna sama helevetti alusta. Miten ihmeessä tätä jaksaa?? Päivästä toiseen?? Jos pyydän lopettamaan metelöinnin, niin tsemppaa ehkä päivän ja sitten alkaa taas. Miten te muut naiset jaksatte tällaista?
Kommentit (330)
No tämä. Mä haluaisin suhteen, mut NEVER yhdessä asumista. Just se kaikki ähkiminen, röhiminen, piereskely (jos ei sitä nyt teekään avoimesti, niin vessasta kuuluu), kuorsaaminen, mässytys ja se kaikki!!!! EI, EI ja vielä kerran EI.
Mites ap erillään asuminen?
Mtes ap runkkauksen ja orgasmin äänet? Ne ovat jääneet listasta.
Joo siinä vaiheessa suhdetta kun ärsytys nousee tuollaisesta ja korkealle, lienee eron paikka. Koska vaikka olisi asiasta puhuttu (eikä muutosta ole tullut), se ärsytys ei katoa, alkaa inhota toisen naamaakin ja kaikkea siinä toisessa. Rakkaus on kadonnut, ehkä aika laittaa lusikat jakoon.
Naiset sitten osaa olla hiljaa? 😂😂😂 te olette äärimmäisen harhaisia nykyisellään. Miksi edes olette parisuhteessa, kun ette selvästikkään halua niissä olla, olitte sitten miehen tai naisen kanssa? Työpaikoilla kiukutellaan ja kotona kiukutellaan, melkein luulisi että hissi ei kulje ihan ylös asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa ap:n tilanteesta, mutta ex-miesystävälläni oli misofonia, joka todettiin vasta eromme jälkeen. Häntä ärsytti suunnaattomasti isäsä syömisäänet eikä siksi koskaan syönyt vanhempiensa luona. Kun itse sain nuhan, hän oli aivan raivoissaan niistämisestäni, jolle en luonnollisesti voinut mitään. Myös huokailuni ilmeisesti otti pannuun, ja intiimit hetket päättyivät hänen ärtyneisyyteensä. Ei vain silloin osannut pukea asiaa sanoiksi ja olin luonnollisesti aivan ihmeissäni.
En tiedä onko minulla misofoniaa, en usko olevan, mutta kyllä muakin ottaa toistuvat äänet pattiin. Esim kun eräs oli flunssassa ja yski ihan koko ajan. Siis köhhököh, köhhököh, köhhököh ihan koko ajan paitsi nukkuessaan. Ostin sille pullollisen sitä yskänlääkettä mikä lopettaa yskimisen ja mitä saa enää tiskin alta pyytämällä. Auttoi, mutta oli tosinkallista. Samoin
Ole ihmeessä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Joo siinä vaiheessa suhdetta kun ärsytys nousee tuollaisesta ja korkealle, lienee eron paikka. Koska vaikka olisi asiasta puhuttu (eikä muutosta ole tullut), se ärsytys ei katoa, alkaa inhota toisen naamaakin ja kaikkea siinä toisessa. Rakkaus on kadonnut, ehkä aika laittaa lusikat jakoon.
Ei kannattaa ihan alusta asti olla yksin, koska ei selvästikkään ole kasvanut aikuiseksi eikä kykene kontrolloimaan tunteitaan. On lapsi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sanoisin, että rakkaus loppumassa kun noin ärsyttää. Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Nyt uuden miehen kanssa, jonka ähinä lähinnä liikuttaa.
Toistaiseksi. Miksi edes alat suhteeseen kun tiedät ettet kykene sellaiseen?
Miksi naiset valittaa koko ajan. Siksi kun asiat eivät mene niin kuin he haluavat. Lasten tasolle jääneitä ihmisiä, jotka eivät voi tunteillensa mitään. Oman itsensä uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Mies makaa sohvalla ja selaa kännykkää. 10 sekunnin välein hänestä kuuluu jokin ähkähdys, kuten ähhhh, aijjaiaihh, hmmmmhh, grrgrgrrr (kuin karhun murinaa), kovaäänistä huokailevaa hengitystä. Se kaikki ei voi johtua pelkästä kunnon laskemisesta vanhentessa, kun se sohvalla makaaminen ei voi olla fyysisesti rasittavaa.
Ei voi, sehän sama kuin nainen harrastaa seksiä.
Ap:n kirjoitustyylin perusteella vakka on kantensa valinnut. Lapsellista ja moukkamaista käytöstä molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitustyylin perusteella vakka on kantensa valinnut. Lapsellista ja moukkamaista käytöstä molemmilta.
Just näin. On noloa levitellä puolisostaan tuollaisia juttuja edes nimettömänä. Oletko valmis julkaisemaan saman tarinan kuvasi ja nimesi kanssa? Ja aikanaan luvattiin rakastaa ja kunnioittaa
Mä ainakin ymmärrän mitä ap tarkoittaa, kyllä näitä ihmisiä on jotka tekee kaiken mahdollisimman kovaäänisesti oli kyseessä kävely, tuolilla istuminen, puhelimen selaaminen tms, ovat juurikin näitä omn elämänsä lavashow esiintyjiä, mulla on yksi tälläinen lähipiirissä ähkii ja puhkii vaikka vaan istuisi, lisäksi painajaista jos joutuu nukkumaan samassa huoneessa puhuu ja ääntelee kokoyön unissaan ettei nukutuksi saa.
Ap yritti olla hauska, mutta meni pahasti pieleen. On surullista nähdä kuinka ilkeästi joku haukkuu ja halveksii puolisoaan, jonka on itse valinnut.
Hauska aloitus!
Varmasti jokaisella on jokin ääni, mikä ärsyttää ihan suunnattomasti. Ikävää tietysti, jos ne kaikki äänet liittyvät juuri omaan puolisoon. Joku jo ehdottikin eri asuntoa, tai sitten vähintään eri makuuhuonetta. Jo se auttaa, kun saa nukkua rauhassa. Ärsyyntymiskynnys nousee levänneenä.
Toki voi miettiä, onko mitään muita (kuin ärsyytymisen) tunteita ylipäätään enää jäljellä puolisoa kohtaan, ja tehdä myös siitä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin ymmärrän mitä ap tarkoittaa, kyllä näitä ihmisiä on jotka tekee kaiken mahdollisimman kovaäänisesti oli kyseessä kävely, tuolilla istuminen, puhelimen selaaminen tms, ovat juurikin näitä omn elämänsä lavashow esiintyjiä, mulla on yksi tälläinen lähipiirissä ähkii ja puhkii vaikka vaan istuisi, lisäksi painajaista jos joutuu nukkumaan samassa huoneessa puhuu ja ääntelee kokoyön unissaan ettei nukutuksi saa.
Jos ap:n mies on sellainen, MIKSI IHMEESSÄ AP ON PARIUTUNUT SELLAISEN KANSSA? Kuitenkin parinvalinnassa toisen pitäisi kaiketi olla se itselle maailman ihanin tyyppi, jonka kanssa haluaa ehdottomasti olla. Haluaisin aidosti tietää miten se nyt niin, että on tällaisen ällötyksen kanssa päätynyt romanttiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaisia on. Mutta miten sellainen päätyy omaksi puolisoksi, jos ääntely häiritsee, sitä en ymmärrä.
Mä niin tykkään mun kodista. Täällä kuuluu vain ne äänet jotka mä valitsen. Sisustus on just sellainen kuin minä haluan. Kukaan ei sotke kun olen siivonnut. Mä en ymmärrä miksi ihmiset jakavat kotinsa ja elämänsä ihmisen kanssa, kenestä eivät edes pidä.
En tiedä onko minulla misofoniaa, en usko olevan, mutta kyllä muakin ottaa toistuvat äänet pattiin. Esim kun eräs oli flunssassa ja yski ihan koko ajan. Siis köhhököh, köhhököh, köhhököh ihan koko ajan paitsi nukkuessaan. Ostin sille pullollisen sitä yskänlääkettä mikä lopettaa yskimisen ja mitä saa enää tiskin alta pyytämällä. Auttoi, mutta oli tosinkallista. Samoin ärsyttää äänekkäät tavat kuten jatkuva rään vetäminen nenästä kurkkuun. Paukuttelu ärsyttää myös, ihan jo siksi että asiat hajoatav paljon nopeammin kun niitämpaukuttaa. Miehen autosta on kaikki ovet niin etteivät pysy enää auki, samoin peräluukku. Voisiko joku kertoa miksi MIKSI ne pitää tempoa kiinni niin että hajoavat? Mikä idea? Harmittaako se jos ovet pysyvät ehjinä? Vai mikä juttu?