Tempparit 2025 siirretty vain ruutuun ei tule enää telkkarista
Kaikki pitää aina huonontaa.
Eipä tule telkkarista enää mitään muuta kuin Emmerdale jota seurata, elokuvatkin uusintoja jotka nähty sata kertaa.
Kommentit (7)
Ruudusta mä olen sen ennenkin katsonut. Enemmän ihmettelen miten joku vielä katsoo televisiota. En ole katsonut vuosiin. Katson kaikki ohjelman suoratoistopalvelun kautta.
Jos siellä on taas vain näitä nuoria, jo puolivuotta seurustelleita!, ei edes kiinnosta. Todella tylsiä Temppareita on ollut, ainoa valopilkku oli se, jossa oli niitä aikuisiakin mm. tangokuningatar.
Hyvä että saatiin se törky pois valtakunnan televisiosta. Kyllä sen kiinnostuneet tuolta ruudusta löytää.
Se onkin jännä ettei ihmisiä kiinnosta jatkuuko 3 kk seurustelleiden alkoholistien ja mt-potilaiden suhde tempparien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ruudusta mä olen sen ennenkin katsonut. Enemmän ihmettelen miten joku vielä katsoo televisiota. En ole katsonut vuosiin. Katson kaikki ohjelman suoratoistopalvelun kautta.
Ei kai Ruudusta näe kaikkien kanavien ohjelmia. Televisiokanavia on parisenkymmentä, ja ohjelmia kaikenlaisia.
Hehe, 👩valkoroska joutuu menemään Ruutuun sitä kyttäämään
En maksa kyllä ruudusta mitään.
Ei varmaan pitäisi sanoa ääneen, mutta ihme kun YouTubea saa vielä katsoa ilmaiseksi.