Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempparit 2025 siirretty vain ruutuun ei tule enää telkkarista

Vierailija
08.09.2025 |

Kaikki pitää aina huonontaa.

Eipä tule telkkarista enää mitään muuta kuin Emmerdale jota seurata, elokuvatkin uusintoja jotka nähty sata kertaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa kyllä ruudusta mitään. 

Ei varmaan pitäisi sanoa ääneen, mutta ihme kun YouTubea saa vielä katsoa ilmaiseksi.

Vierailija
2/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudusta mä olen sen ennenkin katsonut. Enemmän ihmettelen miten joku vielä katsoo televisiota. En ole katsonut vuosiin. Katson kaikki ohjelman suoratoistopalvelun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on taas vain näitä nuoria, jo puolivuotta seurustelleita!, ei edes kiinnosta. Todella tylsiä Temppareita on ollut, ainoa valopilkku oli se, jossa oli niitä aikuisiakin mm. tangokuningatar. 

Vierailija
4/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saatiin se törky pois valtakunnan televisiosta. Kyllä sen kiinnostuneet tuolta ruudusta löytää.

Vierailija
5/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin jännä ettei ihmisiä kiinnosta jatkuuko 3 kk seurustelleiden alkoholistien ja mt-potilaiden suhde tempparien jälkeen. 

Vierailija
6/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruudusta mä olen sen ennenkin katsonut. Enemmän ihmettelen miten joku vielä katsoo televisiota. En ole katsonut vuosiin. Katson kaikki ohjelman suoratoistopalvelun kautta.

Ei kai Ruudusta näe kaikkien kanavien ohjelmia. Televisiokanavia on parisenkymmentä, ja ohjelmia kaikenlaisia.

Vierailija
7/7 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, 👩valkoroska joutuu menemään Ruutuun sitä kyttäämään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi