Arkipäivän pienet ongelmat. Mitä sinulla on?
Minä aloitan. Kun alkaisin jotakin tekemään - vaikkapa tiskaamaan - niin aivan kuin tyhjästä tulee pissahätä. Tai se isompi. Sitten pitää kuivata kädet, sammuttaa imuri, täyttää pesukone pytyllä istuen. Tms.
Epäilen olevani vain laiska vitkuttelija, koska hyvin usein aloitettu työkin unohtuu siellä vessassa. Alkaa miettimään jotain kiinnostavampaa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No siihen auttaa se, että käyt kusella tai paskalla ennenko rupeet hommiisi. Minä teen näin. Olen vanha ja viisas.
Et sinä minusta kovin viisaalta vaikuta. Tai ainakaan et ymmärrä lukemaasi tekstiä.
Ap
Mulla on liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa. Apua ei saa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa. Apua ei saa mistään.
Onko sulla sairauksia? Se on aika raskasta jos on kunto ja rahat vähissä. Ihmiset saattavat kamppailla aika yksin nykyään. Mulle on onneksi siunaantunut kivoja naapureita jotka jeesaavat jos pyydän. Mutta ajat ovat kovat, jos ei ole nuori ja terve.
Ap
Se että kotona on jatkuvasti jotain siivottavaa. Vaikka yritän elää siististi, aina on joku sormenjälki tms. jossain.
Mulle ongelmana on pyykinpesukoneen jalat,kun en sitten millään saa säädettyä niitä vakaiksi,kun pitää vahtia konetta ettei se linkoa itseään seinän läpi. Vaikka kuinka niitä säätää,ei ole ikinä hyvä.
Tissuttelen liikaa, olen yksinäinen, muistisaitraan läheisen ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ongelmana on pyykinpesukoneen jalat,kun en sitten millään saa säädettyä niitä vakaiksi,kun pitää vahtia konetta ettei se linkoa itseään seinän läpi. Vaikka kuinka niitä säätää,ei ole ikinä hyvä.
Osta niihin jalkoihin rautakaupasta kumialustat, niin pysyy paikallaan.
T. Niksi-Pirkka
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan pesukone missä oli renkaat. Upo merkkinen. Se lähti aina omille teille. Ja pysähtyi kun letku loppui.
Vierailija kirjoitti:
Tissuttelen liikaa, olen yksinäinen, muistisaitraan läheisen ongelmat.
Muistisairaudet ovat läheisille raskaita.
Ap
Olen muistisairaan ja parkinson (neurologinen sairaus) sairaan mieheni omaishoitaja ja työtä riittää kellon ympäri. Kerran kuussa saan hänet intervallihoitoon viideksi yöksi ja tuolloin nukun pois univelkojani. Ollaan molemmat 68v.
Meidän vessassa ei ole bidesuihkua ja hankaloittaa elämää joka päivä. Ihmettelen miksi sitä ei ole laitettu, kun vessa on kuitenkin rempattu muutama vuosi sitten.
Työn kasautuminen ja ajan riittämättömyys. Yritän tehdä niin paljon kun pystyn ja ehdin, mutta tuntuu että aika loppuu aina kesken ja työtä alkaa kasautua. Otan lisäaikaa ja sitten tuntuu että kotihommiin ja nukkumiseen ei enää riitä aika. Miten ihmiset ennen ehtivät tehdä kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niihin jalkoihin rautakaupasta kumialustat, niin pysyy paikallaan.
T. Niksi-Pirkka
mulla on sama ja olen hommannut kumiset jalat mutta ne irtoaa kun kone poukkoilee ees taas. Olen ratkaissut asian työntämällä koneen alle jumppakepin joka pitää sen vähän paremmin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen muistisairaan ja parkinson (neurologinen sairaus) sairaan mieheni omaishoitaja ja työtä riittää kellon ympäri. Kerran kuussa saan hänet intervallihoitoon viideksi yöksi ja tuolloin nukun pois univelkojani. Ollaan molemmat 68v.
Oi, nuo eivät ole mitään pikkumurheita! Kurjaa jos vapaat menevät nukkuessa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän vessassa ei ole bidesuihkua ja hankaloittaa elämää joka päivä. Ihmettelen miksi sitä ei ole laitettu, kun vessa on kuitenkin rempattu muutama vuosi sitten.
Voi ei!
Minä käytän enemmän bideetä kuin vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Työn kasautuminen ja ajan riittämättömyys. Yritän tehdä niin paljon kun pystyn ja ehdin, mutta tuntuu että aika loppuu aina kesken ja työtä alkaa kasautua. Otan lisäaikaa ja sitten tuntuu että kotihommiin ja nukkumiseen ei enää riitä aika. Miten ihmiset ennen ehtivät tehdä kaiken?
Luulen, että ihmiset jaksoivat, kun työ oli enemmän fyysistä. Nykyaikana väsyy pää ja se saa unohtelrmaan ja tekemään virheitä joita, sitten korjaillaan. Ihmiset on laitettu säntäilemään muka tehokkaasti.
Mulla myös poukkoileva pyykinpesukone, jota ei saa millään säädettyä niin, että pysyisi paikallaan.
Ja vuorokaudessa ei ole tunteja tarpeeksi täälläkään. En vain ehdi tehdä kaikkea, mitä pitäisi, saati mitä haluaisi
No siihen auttaa se, että käyt kusella tai paskalla ennenko rupeet hommiisi. Minä teen näin. Olen vanha ja viisas.