Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan kamala kateellinen ihminen

Vierailija
22.09.2008 |

Siskoni mies sai uuden työpaikan ja tienaa melkein 9000 euroa kuussa. Mä tienasin viime vuoden aikana noin 9500 euroa (+opintolisät).

Mä olen varmaan tosi alhainen ihminen, mutta olen tosi kateellinen. Valinnoistahan kaikki on kiinni, mutta silti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuollaisia jolle raha on kaikki kaikessa. Hanki itse omat rahasi pöljä.

Vierailija
2/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuollaisia jolle raha on kaikki kaikessa. Hanki itse omat rahasi pöljä.

Mulle ei todellakaan raha ole kaikki kaikessa!

Olen monta vuotta opiskellut, asumme edelleen vuokralla ja todella joudumme välillä laskemaan pennejä. Siksi tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta, että joku toinen tienaa kuukaudessa sen, mitä minä saan vuodessa. Asia olisi helpompi sulattaa, jos se "joku toinen" olisi vaikka Mika Häkkinen, mutta kun se on oma sukulainen. Lisäksi siskoni tuo koko ajan esiin tätä rahapuolta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselle? Ehkä kateus sitten helpottaisi?

Vierailija
4/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihminen olisi esim. kuinka rikas hyvänsä, hän voi olla onneton. Millä sinä mittaat kenellä on paremmin asiat kuin sinulla.

Vierailija
5/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että isoista tuloista joutuu maksamaan myös veroja paljon, lähes puolet menee veroihin.

Vierailija
6/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuosta palkasta mene veroja puolet tai yli.

Muista että isoista tuloista joutuu maksamaan myös veroja paljon, lähes puolet menee veroihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän