Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä halunneet minua töihin ja kuulemma työvoimapula?!!

Vierailija
08.09.2025 |

Kuulemma työvoimapula. Hain sellaisen "apulaisen" töihin johon ei vaadita koulutusta vaan perehdytetään n. 2 kk sitten. Mulla on myös aspataustaa jota haettiin ja olen tunnollinen. Laitoin hakemuksen, cV:n sinne ja kaikki tarvittavat. Mitään ei kuulunut. JA nyt sama hakemus on taas duunitorissa!  Tätäkö on työvoimapula??!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhythiuksinen atleettinen arjalainenkaan ei pääse töihin lähitehtaalle.

Sellainen ei nyt varsinkaan pääse, koska hänelle pitää maksaa koko palkka, vaan työhön pääsee ulkomaalainen palkkatuettu henkilö. 

Vassarit ovat tukisysteemeillään rakentaneet kahden kerroksen työmarkkinat. Niin aina käy kun vasemmisto pääsee päättämään asioista.

Vierailija
22/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on näitä työpaikkoja, mihin ei haluta ketään töihin. Mietin vaan että pitäisikö useamman kerran hakea sitä samaa paikkaa, jos sitten uskovat että kiinnostusta on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon on näitä työpaikkoja, mihin ei haluta ketään töihin. Mietin vaan että pitäisikö useamman kerran hakea sitä samaa paikkaa, jos sitten uskovat että kiinnostusta on?

Hävettää hakea useasti kun ei ole valittu. Ahdistaa tyrkyttää itseään ja aina karsiutua. Töitä olen kova tekemään. Hävettää kun ei edes lehden jakoon päässyt. 

Vierailija
24/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko ikä 50 v.....eivät ota..haluaa nuorempia

Tai liikaa koulutettu, haluavat sellaisen, joka pysyy kauan. 

Hyvin kauan sitten mun opiskelukaverille oli sanottu toimistotyöpaikassa, että muuten olisit sopiva, jollet olisi noin he.....n vanha. Hän oli 30- vuotias. 

Vierailija
25/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin kannattaa mennä nyt. Töitä on ja pitää hakea sellaisia paikkoja mistä ei ole kokemusta.

Vierailija
26/26 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät voi sanoa suoraan, että haluavat vaikka alle 25-v kantasiomalaisen naisen tai ulkomailta tulleen tuetun miehen tms.

Sen vuoksi moni hakee turhaan. 

Minäkin tiedän tarkkaan, millaisen haluan yksiöön, jota vuokraan, mutta sitä ei ole soveliasta sanoa. Näytössä käy turhaan väkeä. Toinen näyttö on tulossa, vaikka asuntoa haki jo perjantaina 4 ihmistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme