Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yllättäjiä?

Vierailija
08.09.2025 |

Olen musta hevonen. Yllättäjä. Nousen esiin, kun aika on oikea. 

Koulussa en erottunut, lähinnä negatiivisesti. Kaveripiiri hylkäsi kauan sitten. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDDDDD ööööö... hoitoon.

Vierailija
2/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön ällikällä kaikki. Minulla ei ole mitään geneettistä ylivertaista ominaisuutta. Erityistä kauneutta tai älyä. 

Harmittaako teitä muita, joilla on erityisiä ominaisuuksia. Hyvin sitkeä olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes korkeakouluun en ole onnistunut pääsemään. Niin. 

Vierailija
4/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien viivojen tulkitsija hämmästyi. Taustani ei anna mitään viitteitä tulevasta menestyksestä. Ainoa selitys on se, että pelaan korttini erinomaisesti. Isken kaikki likoon epävarmuuteen ja voitan. 

Vierailija
5/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoteenkastelusta pääsin eroon vasta rippikoulun jälkeen.

Vierailija
6/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustana hevosena et ole mitään minuun verrattuna. Olen Musta Joutsen jota et pitänyt edes mahdollisena.

Vierailija
7/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pahaa hajuani olisin melko tyytyväinen itseeni. 

Vierailija
8/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsien viivojen tulkitsija hämmästyi. Taustani ei anna mitään viitteitä tulevasta menestyksestä. Ainoa selitys on se, että pelaan korttini erinomaisesti. Isken kaikki likoon epävarmuuteen ja voitan. 

Kai intuitiivista toimintaa voi pitää jonkinlaisena lahjakkuutena. 

Tosiaan, missään aineessa tai asiassa en koulussa ollut erityisen etevä. Tasaisen 8-rivistön oppilas. Silleen yleishyvä, etten ollut missään huono. 

Vierailija
9/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paiseita, iljettäviä paiseita. Ikeneni vuotavat visvaa.

Vierailija
10/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustana hevosena et ole mitään minuun verrattuna. Olen Musta Joutsen jota et pitänyt edes mahdollisena.

Väärin. Olen saanut hiukan etumatkaa perheeni toiminnasta. Minä olen toista sukupolvea yllättäjä. Lapsestani tulee myös. 

Mutta tosiaan. En pilalle. Eräs tupakkapaikan tyttö kiteytti tämän asian minusta välitunnilla. Sinä X taidatkin olla yllättäjä. Musta hevonen. Silloin en kiinnittänyt sanoihin sen enempää huomiota. Vasta myöhemmin. Olen tajunnut, että siinä oli kiteytettynä jotain olennaista minusta. 

Vierailija
11/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä näinkin voi mennä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
12/12 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muistaa koulusta ne kauniit, sosiaaliset ja hyvät koulussa. Kaikki haluaa olla niiden kaveri. Ne menee korkeakouluun, seurustelee, saa hyvän työn. Ovat suosittuja. 

Minä en ole koskaan ollut sellainen. En edes erityisen kaunis, jolla ominaisuudella nainen voi elämässään pärjätä. 

Olen kulkenut elämän spriraalin ulkosyrjällä niin monissa asioissa. Oikeastaan koko elämäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi