Microsoft AI CEO predicts 'most, if not all' white-collar tasks will be automated by AI within 18 months
Kommentit (12)
Toisaalla kertovat haluvansa dumpata OpenAI:n, koska Altman kerjää jatkuvasti lisää rahaa. Apple jo dumppasi ja vaihtoi googleen.
Kukaan ei ole myöskään kertonut Mäsän pomoille, kuinka enemmistö vihaa heidän Windowsiin upotetettuja AI-avustimia. Okea ja vasen käsi eivät tuossa firmassa enää tiedä mitä toinen puuhaa.
Voisin lyödä lopusta asuntolainasta vetoa ettei näin käy. Mäsä maksaa lainan pois, ellei työpaikat ole kadonneet tuohon mennessä, Minä maksan lainan tuplana, jos on.
ihan paskapuhetta. On sitten kova kiire opettaa paremmin tumpelo tekoälynsä. On pitkä matka vielä ihmisen korvaajaksi.
Taas tyhmiä vedätetään - ja lisää rahaa pitäisi saada kuplaan.
Asuntolaina kuitattu melkein 3 viikkoa sitten, 20 vuoden pankin torpparoinnin jälkeen.
Ja kun on tutkinnot insAMK, DI ja sähköarska, veikkaan etten ole ihan heti ensimmäisenä itkemässä työttömyyksiä...
Voisikohan silakat korvat tekoälyllä tällä palstalla?
T: Johannes Koski, Silakkaliikkeen johtaja?
Vierailija kirjoitti:
Asuntolaina kuitattu melkein 3 viikkoa sitten, 20 vuoden pankin torpparoinnin jälkeen.
Ja kun on tutkinnot insAMK, DI ja sähköarska, veikkaan etten ole ihan heti ensimmäisenä itkemässä työttömyyksiä...
Joku tekoäly tekee vaikka arvion, että tämä wanhus pihalle YT -neuvotteluissa tai töitä hakiessa todetaan että on jo niin wanha.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, AI agentti painaa pitkää päivää ja itse voi vetää lonkkaa.
Kerrotko vielä mihin firma tarvitsee sitä lonkanvetäjää?
Hienoa, AI agentti painaa pitkää päivää ja itse voi vetää lonkkaa.