Mulla on yksi tuttava, joka kuvittelee, että olen noita. Ja teen jotain loitsuja. Hänellä on myös kavereita, joille kertoo
että olen noita. Levittelee tällaista huhua kylillä. Ja mietin, että mitä vuosisataa me nyt oikein eletään?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse huvikseni sanonut olevani noita :D Mutta se nyt on vaan vitsi. Jotkut ottaa tällasetkin näköjään tosissaan.
Mä käytän tätä noitajuttua karkoittaakseni perässä roikkuvia miehiä. Kun valehtelen harrastavani noitajuttuja, niin pitävät kouluttamattomana hörhönä ja juoksevat pois.
Mitä tapahtuu noidille nykypäivänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös itse huvikseni sanonut olevani noita :D Mutta se nyt on vaan vitsi. Jotkut ottaa tällasetkin näköjään tosissaan.
Mä käytän tätä noitajuttua karkoittaakseni perässä roikkuvia miehiä. Kun valehtelen harrastavani noitajuttuja, niin pitävät kouluttamattomana hörhönä ja juoksevat pois.
Kouluttamaton? Et siis osaa edes lukea tai kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua se vain kiinnostaisi. Harrastan sellaista itse. Mutta en roiku kenenkään perässä. m46
Kannattaa hankkia täysjärkisiä tuttavia.
Sanot sille että simsalabim kielesi on nyt kissa niin luulee niin ja lopettaa puhumisen kun pelkää karvoja hampaiden väleissä.