Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yksi tuttava, joka kuvittelee, että olen noita. Ja teen jotain loitsuja. Hänellä on myös kavereita, joille kertoo

Vierailija
07.09.2025 |

että olen noita. Levittelee tällaista huhua kylillä. Ja mietin, että mitä vuosisataa me nyt oikein eletään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös itse huvikseni sanonut olevani noita :D Mutta se nyt on vaan vitsi. Jotkut ottaa tällasetkin näköjään tosissaan. 

Vierailija
2/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös itse huvikseni sanonut olevani noita :D Mutta se nyt on vaan vitsi. Jotkut ottaa tällasetkin näköjään tosissaan. 

Mä käytän tätä noitajuttua karkoittaakseni perässä roikkuvia miehiä. Kun valehtelen harrastavani noitajuttuja, niin pitävät kouluttamattomana hörhönä ja juoksevat pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu noidille nykypäivänä

Vierailija
4/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kaveripiiriä.

Vierailija
5/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tätä noitajuttua karkoittaakseni perässä roikkuvia miehiä. Kun valehtelen harrastavani noitajuttuja, niin pitävät kouluttamattomana hörhönä ja juoksevat pois. 

Kouluttamaton? Et siis osaa edes lukea tai kirjoittaa? 

Vierailija
7/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se vain kiinnostaisi. Harrastan sellaista itse. Mutta en roiku kenenkään perässä. m46

Vierailija
8/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loitsuja tekevä on noita?

Vierailija
9/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia täysjärkisiä tuttavia.

Vierailija
10/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla uskovainen tuttava.

Vierailija
11/11 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että simsalabim kielesi on nyt kissa niin luulee niin ja lopettaa puhumisen kun pelkää karvoja hampaiden väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi