Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaaminen hävettää

Vierailija
07.09.2025 |

Minä kuorsaan unissani kovaan ääneen. En voi kontrolloida sitä enkä voi estää sitä. Kuorsaamisen takia olen jättäytynyt pois tilanteista, joissa minun pitäisi nukkua samassa tilassa jonkun toisen kanssa. En esimerkiksi jää yöksi mökeille, polttareille tms.

Alkuviikosta jouduin kuitenkin yöpymään parin työkaverin kanssa Tampereella. Yövyimme hotellissa. Olin jo etukäteen hermostunut, koska tiedän kuorsaavani. Yritin nukkua vain puolittain, jotta en kuorsaisi. Jossain vaiheessa vaivuin kuitenkin syvään uneen. Aamulla kaverit nauroivat ja näyttivät minulle videota, jossa nukun kyljelläni ja kuorsaan kovaan ääneen. He jakoivat videon isona vitsinä työpaikan vapaa-aikaryhmässä.

Minua hävettää niin kauheasti. Jos voisin, en kuorsaisi. En todellakaan tee sitä tahallani. Kaljuvitsit ja kuorsaamisvitsit ovat siitä ikäviä, ettei niiden kohde voi asialle mitään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen videon poistattaa sieltä. Onko uniapneaa vai muu kuorsaus, eli onko hengityskatkoja. Onko allergiaa, astmaa, tuoksuja, savuja, entä tukeeko tyyny niskaa vähän. Onko kitarisat, nielurisat jotka voisi lisätä sitä tai närästystä, kurkkupurjeelle ei voi mitään. Entä paino joka vaikuttaisi rintakehään tai kurkkuun, pieni pudotus voi jo riittää ajan myötä. Riippuu siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi