Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan enää yihintaisia kotipizzoja osta?

Vierailija
07.09.2025 |

Typerää kannustaa tuollaista ketjua.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äh ly on paras. Kotipizza on kuin Saarioisen roiskeläppä, ja niitähän ne taitavat käyttääkin siellä: pakkasesta suoraan uuniin, olen nähnyt...

Vierailija
62/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kotona parempia.

Niin minäkin.Nykyään ovat nuo osto pitsat niin köyhiä että näyttävätkin lattanalta juusto levyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaa. Ei mulle ole n. 30 e L Kotipitsa lisätäytteillä tai fantasia 5:llä täytteellä liian kallista kun muita ravintola kuluja ei ole. 

Vierailija
64/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista. Neljä pizzaa ja lasku 68.50 ja kotiin tuotuna. Rahaa on mutta ei haluja maksaa noin paljon.

Vierailija
65/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kotipitsassa kun haluan hieman edullisempaa pitsaa, normaalisti käydään tuossa vähän matkan päässä Via Tribunalissa. Joskus taas sitten Töölöön, siellä on parikin ihan hyvää pitsapaikkaa.

Tribunalissa kyllä halvempi kuin Kotipizzassa. Sotto nyt kaikista halvin. Pienempiä, mutta ihan ok pizzoja 

Ei ole. Kotipitsa on huomattavasti halvempi. Kotipitsan saa tavallisen pitsan saa 13-15€, Tribunalissa pitsat maksavat 15-20€.

Tässä menut jos haluat tarkistaa:

Menu - Pizzeria Via Tribunali https://share.google/0qYllPd32IGc992om 

Kotipizza - Menu https://share.google/mP9VFrguyGKixhQ71

Vierailija
66/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tilaa näiĺtä Wolt kuskeilta, koska he ovat epähygieenisiä. Likaisilla käsilllä rähmivät tuotteita, likaisìsissa repuissa.  Lähi- idässä ei pestä edes käsiä. Hyi.

Ei ne kuskit niihin ruokiin koske tietysti. Hölmö. 

En halua kylmiä tai lämpimiä ruokia haaleina. Koskee ne siihen pakkaukseen. 

Mä viimeksi poltin itseni kun tuli niin kuumana. Ei kannata tilata niin kaukaa että matkaa tulee puoli tuntia... 650m matkaan menee kuskilla 2min, jos itse kävellen haen niin pitsa tosiaankin ehtyy jäähtyä matkalla, erityisesti talvella, minulla ei myöskään ole termolaatikkoa.

Syötkö kaupan ruokia? Hyllyttäjät koskevat kaupoissa ruokien pakkauksiin, ja muut asiakkaatkin. 

Vierailija
67/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipitsa on ihan jees välillä jos haluaa jotain simppeliä ja helppoa. Eikä kyllä edes ole mielestäni kallis, halvempaa siellä on kuin monessa muussa pitseriassa. 

Vierailija
68/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kotipitsaa saisi kannustaa? Hygienia kunnossa ja laadukkaampia raaka-aineita kuin useimmissa etnisissä... Etnisissä usein on myös jotain huonoa juustoa ihan liikaa.

Tietty laatupitseriat sitten erikseen, mutta ne ovat paljon kalliimpia eikä ihan joka leffailtaan haluta yli 20€ maksaa pitsasta... Kotipitsan tuplapepperoni on 12,60€, quattro stagioni 14,20€. Halpaa kuin heinän teko! 

Vierailija
69/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tilataan kotipitsasta välillä kun on helppoa. Ihan hyvää se on hintaansa nähden. 

Vierailija
70/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin viimeksi Kotipizzassa syömän omavalintaisen pizzan. 

Vierailija
71/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyteni on niin arvoton, että sen pilaamisesta vaikka maksan.

Vierailija
72/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin suuresti kun Kotipizza oli siirtynyt kotimaisen kalan käyttöön. Paremman makuistakin kuin se purkkitonnikala.

Vierailija
73/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkla kyllä pilaa kaiken minkä ostaa.. ainakin Kotipizza kun ei edes coca -colaa reseptistä eikä saa coca -colaa liikkeestä. Pepsi on paskaa ja täynnä makeutusainetta jolle olen allerginen vain täys kieli vammainen voi juoda pepsiä hyi hele. Pepe Maxin lipittäjät varsinkin sellaisia läskejä paskoja aina.

Noh olen laihtunut kun en ole syönyt pizzaa enään, mutta lempi paikka piti pilata !. Onneksi voi tehdä itse tai mennä vaikka lähi pizzeriaan, jossa turkkilainen Enrico tekee mulle 15€ perhe pizzan omilla täytteillä eikä koskaan pety vaikka sieltäkään enään saa edes kokista.. se suututtaa eniten

Vierailija
74/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä olisi edes täytteitä mutta kun ei ole.

Älyvapaa suomlainen tapa lättää kaikki mahdollinen ja vä'hän päälle, enemminkin täytetty leipä kuin pizza. EI aitoon pizzaan paljoa täytettä tule!

Vierailija
75/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä äh ly on paras. Kotipizza on kuin Saarioisen roiskeläppä, ja niitähän ne taitavat käyttääkin siellä: pakkasesta suoraan uuniin, olen nähnyt..

.

Sinä olet nähnyt mutta et tiedä mitään.Ne pakkasesta otetut pizzat ovat gluteenittomia pizzoja joihin on valmiit pohjat,kaikki muut tehdään oikeista pizzapullista,pyöritetään pizzapohjaksi ja täytetään.Oletko aivan varma äh ly pizzojen raaka-aineiden laadusta?

Vierailija
76/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskeläpät kelpaa mulle

Vierailija
77/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina välillä. Tykkään niistä enemmän kuin kuin karvakäsipitsoista. 

Vierailija
78/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen.

Vierailija
79/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaa, pari kertaa vuodessa. Sienipizza on nykyisin paras. Käyn myös kebab-pizzerioissa, gourmetpizzerioissa, ostan pakastepizzoja ja einespizzoja sekä teen itse. Kaikilla on aikansa

Vierailija
80/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ette tee ite? 

Teenkin. Ennen ei kannattanut koska pizzeriasta sai halvemmlla, mutta nykyään kotona saa halvemman pizzan vaikka käyttäisi valmistaikinoita.

Kuka jaksaa jatkuvasti miettiä että mikä on halvinta. Ankeaa sellainen elämä. 

Tai on aina kotona? No, tiedämme kyllä vastauksen... Mä käyn välillä töissä lounaalla Kotipizzassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi