Eikö naiset rutistu kun mies on päällä? Erityisesti jos on hento nainen ja isompi köriläs
Ei ihme ettei naiset halua lapsia kun on vaara että hento nainen rutistuu miehen alle.
Kommentit (46)
Kyllä. Osut juuri oikeaan. Varsinkin jos on väkivaltainen mies tai raju. Fiksu mies tietysti katsoo ettei paino lytistä naisen alle ja pysyy kohtuudessa. Ettei tule sisäelinvammoja tai kipuja. Keski-iässä vammojen saanti on helpompaa kuin nuorena on joustavampi rakenne.
Sulle selviää nämä asiat kunhan olet muutaman vuoden vanhempi. Älä vaivaa päätäsi aikuisten jutuilla vielä.
En ole mikään hento nainen vaan isoluinen amazooni!
En minä ainakaan ole rutistunut vaikka mies painaa 40 kiloa enemmän. Eli 95kg.
Kyllä rutistuu. Sehän juuri on parasta.
Terv. Isohko mies
Kyllä vaikka mies olisi käsiensä varassa!
Olen aina inhonnut lähäriasentoa pieni ja siro kun olen. Siinä ei ole läheisyydestä tietoakaan.
Kaikki muut asennot toimii paremmin.
Tottakai rutistumisriski on suuri, mutta ihmiskunnan lisääntyminen on riskin arvoista ja tärkeää.
Lihava mies ei jaksa kuin röhnöttää lahnana selällään ja siitäkin tulee julmettu hiki. Hoikan miehen kanssa on paljon enemmän vaihtoehtoja asentojen kanssa.
Mies tykkää rutistua peppuni alle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaikka mies olisi käsiensä varassa!
Olen aina inhonnut lähäriasentoa pieni ja siro kun olen. Siinä ei ole läheisyydestä tietoakaan.
Kaikki muut asennot toimii paremmin.
Joillekin taas lähetyssaarnaaja on ihannoitu asento ja muut kamalia. Siis jos ei lytisty.
Ei siinä ole tarkoitus röhnöttää koko painollaan kuin kuollut. Silloin voisikin tulla tukala olo.
Nykyään naiset niin isoja ettei päälle pääse ja alle ei tohdi mennä!
M38 183cm/75kg
Vierailija kirjoitti:
Lihava mies ei jaksa kuin röhnöttää lahnana selällään ja siitäkin tulee julmettu hiki. Hoikan miehen kanssa on paljon enemmän vaihtoehtoja asentojen kanssa.
Lihavien seksi se on parasta seksiä. On niin monta tissiä ettei tiedä mihin tarttua.
Vierailija kirjoitti:
raiskaus on parasta
Maku kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole tarkoitus röhnöttää koko painollaan kuin kuollut. Silloin voisikin tulla tukala olo.
Miehelle tukityynyjä?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset niin isoja ettei päälle pääse ja alle ei tohdi mennä!
M38 183cm/75kg
Et malta olla ilman?
No ei. Tarkoitus ei ole romahtaa koko painolla ja voihan nainen olla päällä tai edessä.