Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison negatiivisuus

Vierailija
07.09.2025 |

Valittaminen alkaa, kun herää. Kyllä, kaikenlaista kremppaa on tähän ikään mennessä (65) kertynyt molemmille. Ymmärrän senkin, että pitää saada sanoa, jos sattuu taion muuten vaikea olla. Mutta kun ei kestä _mitään_ ns.vastoinkäymisiä. Pieniä sattumuksiakaan. Lusikka tippuu kädestä lattialle, sukka ei mene mieleisellä tavalla jalkaan, puhelin ei heti toimi halutusti loputtomiin. Suurta draamaa aamusta iltaan. En oikein jaksaisi kuunnella enää.

Onko kokemuksia tilanteen ratkaisemiseksi? Ja kyllä, olen puhunut asiasta kauniisti, syyllistämättä. Saattaa päiväksi auttaa ja sitten palataan lähtöruutuun. Ei ollut nuorempana tuollainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunanen oot kun siitä tänne itkeskelet.

Vierailija
2/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ mieheni on samanlainen. Ei saa nukuttua, joka paikkaa särkee, patja on huono, seura on huonoa jne. Yhdessä vasta vuosi. Miksi se ei vaan lähde, jos on niin inhottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni samanlainen. Aina valittaa kun otan asiakkaita vastaan että olen inhottava hùòŕa.

Vierailija
4/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan vain. Turha kärvistellä.

Vierailija
5/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni samanlainen. Aina valittaa kun otan asiakkaita vastaan että olen inhottava hùòŕa.

No älä horaa niin ei tuu tauteikaa

Vierailija
6/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa miehessä samaa vikaa. Ilmeisesti odottaa että riennän heti lohduttamaan tai voivottelemaan ja aiemmin siihen sorruinkin. Nykyisin en halua enää ruokkia tuota käytöstä ja olen kuin en huomaisi, vaikka kuinka sieppaa. Ja ongelmat on sitä tasoa että joku laite ei toimi, vaatteita ei löydy kaapista yms. Jos oikein ärsyttää saatan jotain vittuilla asiasta, vaikka teidän ettei se ole oikea tapa. 

Vierailija
7/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia, ero? Eri asunnot? Keksintöjä avuksi, esimerkiksi millä noukitaan lusikka lattialta jos ei taivu tai vanhenemiseen apuvälineitä? Vähemmän vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Korvatulpat välillä? Kipulääke ja maitohappobakteereja varalle? Vanhenemisen käsittelyä keskustellen tai empatiaa?

Vierailija
8/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Empatiaa, keskustelua ja reagoimattomuutta on kokeiltu, Ei tehoa. Terapiaan ei lähde, kun ei ole ongelmaa. Lisää vinkkejä, kiitos, jos joku keksii.

Vierailija
9/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis Ap.

Vierailija
10/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pahemmaksi

Vierailija
11/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ mieheni on samanlainen. Ei saa nukuttua, joka paikkaa särkee, patja on huono, seura on huonoa jne. Yhdessä vasta vuosi. Miksi se ei vaan lähde, jos on niin inhottavaa.

Sitten ei olisi ketään kelle marmattaa. Kysyn ehkä kuitenkin, että miksi sinä et lähde. Eihän tuollaista kukaan halua elämäänsä. 

Vierailija
12/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinne mene. Eikä ne muutu. Ei tuollaisiin marmattajiin kannata elämäänsä tuhkata. Ap:llakin joku 20 vuotta elämää jäljellä. Miksi ihmessä haluaisi viettää lopun elämää noin .

Vierailija
13/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinne mene. Eikä ne muutu. Ei tuollaisiin marmattajiin kannata elämäänsä tuhkata. Ap:llakin joku 20 vuotta elämää jäljellä. Miksi ihmessä haluaisi viettää lopun elämää noin .

No kun on jo melkein 40 vuotta yhdessä oltu. Puoliso muuttunut aivan viime aikoina tuollaiseksi.

Ap

Vierailija
14/14 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan