Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset osaa olla töissä kyllä kauheita toisiansa kohtaan

Vierailija
07.09.2025 |

Just mietin paria vuorovaikutustilannetta menneeltä viikolta, voi luoja.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie mietin melkein joka viikko että mitä minusta puhutaan nykyisellä työpaikalla. On siellä siis miehiäkin töissä mutta akkoja enimmäkseen. Toivottavasti eivät pahaa puhu selän takana, siitä en tykkää yhtään.

Eihän se kivaa ole, mutta taitaa olla niin ettei nykypäivänä kukaan siltä pahan puhumiselta säästy. Ainakin meillä jokaisesta puhutaan pahaa. Itse olen pyrkinyt pitämään näissä keskusteluissa suuni kiinni.

Vierailija
42/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie mietin melkein joka viikko että mitä minusta puhutaan nykyisellä työpaikalla. On siellä siis miehiäkin töissä mutta akkoja enimmäkseen. Toivottavasti eivät pahaa puhu selän takana, siitä en tykkää yhtään.

Ja näin haukuit itse kaikki työpaikkasi naiset yhdessä lauseessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat. Meillä töissä tappelevat kuin lapset hiekkalaatikolla, kuka sanoii ja teki tai ei sanonut tai ei tehnyt.

Onni on keikkaluonteinen työ, ei noita jaksa vaikka itse on samaa ikäluokkaa. Hormonikorvaus taitaa olla se pieni ero. Työnkiertoon vaan kaikki rätkättäjät, oppivatpahan keskittymään asiaan eivätkä ihmisiin.

Vierailija
44/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän, etten olisi. En aina onnistu. Välillä ottaa päähän takertuvuus, koko ajan ollaan hihasta nykimässä miten tämä ja tuo tehdään, vaikka ovat olleet minua kauemmin töissä lähes identtisissä työtehtävissä.

Saavat sinua isompaa palkkaa ja kysyvät neuvoa sinulta?

Vierailija
45/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti ne työpaikan kauheat naiset ovat miehiä valepuvussa.

Pakko olla.

Vierailija
46/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin haukuit itse kaikki työpaikkasi naiset yhdessä lauseessa...

No enhän! Jos tarkoitat tuota viimeistä lausetta, se oli pelkkä toteamus, ei haukku.

Vierailija
47/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin aloitus voisi olla minun kirjoittama.. Viime viikolla taas työkaverin vihan kohteena.. Esimies ei uskalla puhua tälle työkaverille. Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?

hyvä esimerkki siitä kun ei ole selkeää johtamista, joku sen johtajuuden ottaa ja silloin esihenkilö jää tossun alle.

Samanlaisia vätyksiä, koettaa tasapainotella  ihmissuhteidensa ja tunteiden välillä.

Vierailija
48/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa ne miehetkin juoruilla ja riidellä. Työpaikoilta ulossavustamista, tappouhkauksiakin jopa ja juoruaa ne aika paljonkin.  En kyllä halua naisvaltaiselle alalle, mutta huvittaa välillä miten sokeita miesvaltaisten paikkojen ongelmille osataan olla. Se läpänheitto on oikeasti huumoriksi naamioitua ilkeyttä ja todella rankkaa haukkumista, jota lievennetään hörönaurulla, johon myös "hyvä jätkä" -tyyliset naiset osallistuu. Sitten kun "hyvä jätkä" -nainen poistuu paikalta, häntä kutsutaan todella ilkeillä nimillä. Yhdestä sanottiin mm. "henkilö, kun ei sitä oikein naiseksi voi sanoa mutta ei se mieskään ole kun sillä on isot tissit".  

Kokemukseni mukaan miesten kesken pahaa verta aiheuttaa juurikin ne naiset, kun iskee sellainen näyttämisen tarve ja alfa-kilpailu päälle. Puhtaasti miesten kesken ei juurikaan ongelmia.

Vierailija
49/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä naisvaltaisella alalla eli takakireällä nokkimisjärjestysalalla, jossa ei huumori eikä rentous kuki.

Silloin harvoin, kun tapaan miehiä töissä, huomaan itsekin rentoutuvani ja puhuvani vapautuneemmin, miettimättä joka sanan ja ilmeen paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi