Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset osaa olla töissä kyllä kauheita toisiansa kohtaan

Vierailija
07.09.2025 |

Just mietin paria vuorovaikutustilannetta menneeltä viikolta, voi luoja.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo kyllä-sana otsikossa on ihan väärässä paikassa ja sitä sanaa ei tuossa lauseessa edes tarvita.

No kyllä tarvitaan.

Vierailija
22/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin aloitus voisi olla minun kirjoittama.. Viime viikolla taas työkaverin vihan kohteena.. Esimies ei uskalla puhua tälle työkaverille. Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?

hyvä esimerkki siitä kun ei ole selkeää johtamista, joku sen johtajuuden ottaa ja silloin esihenkilö jää tossun alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin aloitus voisi olla minun kirjoittama.. Viime viikolla taas työkaverin vihan kohteena.. Esimies ei uskalla puhua tälle työkaverille. Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?

Työsuojeluun yhteys.

Kun ei kiinnosta sen vertaa.

Eri

Vierailija
24/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo kyllä-sana otsikossa on ihan väärässä paikassa ja sitä sanaa ei tuossa lauseessa edes tarvita.

No kyllä tarvitaan.

Suomen kielessä on vapaa sanajärjestys.

Vierailija
25/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan kyse kuitenkin ihan vaan ihmisistä. Ärsyttää tällainen naisvihan kylväminen. T. (Hetero)nainen, joka on aina tullut loistavasti toimeen muiden naisten kanssa ja jolla ei käytännössä ole kuin miespuolisia tuttuja eli ei kaverimiehiä. Ps. Miehet on aina venkuloineet orastavat kaverisuhteet pilalle, olen ilmeisesti niin upea, että pelkkä kaveruus ei onnistu. 😅 Mutta tuo lienee aika yleistä, ettei naisilla ole niin läheisiä kaverimiehiä elleivät miehet sitten ole homoja.

Kyllähän ihmiset on yksilöitä, mutta naiset siltikin toisilleen ilkeitä usein. Mulla on miespuolisia kavereita ja helpompi miehen kanssa ystävystyä. Ei tosin joka miehen.

Vierailija
26/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten työpaikalla olen havainnut närää aiheuttavan niiden, jotka katsotaan olevan vastasukupuolen silmissä puoleensavetäviä sukupuolesta riippumatta. Ilmeisesti siellä pyörii salaa jonkinlainen haaremipeli vaikkei päällepäin siltä äkkiä vaikuttaisi. Kerrankin kun parikymppinen kaunis tyttö tuli vähäksi aikaa töihin niin johan meni kaikki sekaisin. Miehet kilpaili huomiosta ja naiset hyvä etteivät veistä upottaneet tytön selkään.

Vierailija
27/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten työpaikalla olen havainnut närää aiheuttavan niiden, jotka katsotaan olevan vastasukupuolen silmissä puoleensavetäviä sukupuolesta riippumatta. Ilmeisesti siellä pyörii salaa jonkinlainen haaremipeli vaikkei päällepäin siltä äkkiä vaikuttaisi. Kerrankin kun parikymppinen kaunis tyttö tuli vähäksi aikaa töihin niin johan meni kaikki sekaisin. Miehet kilpaili huomiosta ja naiset hyvä etteivät veistä upottaneet tytön selkään.

mulla sama kokemus, oon siis itse nuori ja nätti nainen. Kaikki naiset eivät siedä mun läsnäoloa ja tekevät sen selväksi, miehet alkaa taas flirttailemaan. Ja itse kun ihan töitä tekemään tulin. 

Vierailija
28/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie mietin melkein joka viikko että mitä minusta puhutaan nykyisellä työpaikalla. On siellä siis miehiäkin töissä mutta akkoja enimmäkseen. Toivottavasti eivät pahaa puhu selän takana, siitä en tykkää yhtään.

Vierailija
29/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivott. nämä kaikki palstan valittajat ovat itse sovinnollisia ja positiivisesti toisiin suhtautuvia. 

Vierailija
30/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehetkin osaa kyllä olla töissä kauheita naisia kohtaan, omasta työhistoriasta löytyy kauheutta molempien sukupuolten toimesta. 

Kun taas me miehet olemme toisiamme kohtaan aina rehtejä ja reiluja... 😀 Tietäisittepä vaan millaista on miesaloilla.

Vierailija
31/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuallakin kun töissä jopa sukujuhlilla saa kuulla kaikenlaista.

Vierailija
32/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?"

Esimies on lainsäädännöllisesti kovimmassa vastuussa työpaikalla tapahtuvien kiusaamis- yms. tilanteiden ratkaisussa. Ellei hän puutu niihin, hän saa mahdollisessa oikeudenkäynnissä kovimmat tuomiot.

Vierailija
33/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivott. nämä kaikki palstan valittajat ovat itse sovinnollisia ja positiivisesti toisiin suhtautuvia. 

Ei tuo alapeukuttaja ainakaan halua. 

Vierailija
34/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pahoja.

Vierailija
35/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tekevät työnsä vastuullisesti ja kitisemättä.

Vierailija
36/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tekevät työnsä vastuullisesti ja kitisemättä.

Mutta kun koskee milloin käteen, milloin mahaan, selkään, ja kuukautisetkin on kivuliaat. Jotta voisi aloittajakin katsoa itseään syvälle silmiin, ja miettiä, mikä mahtaa olla pielessä? Olisiko työmotivaatio?

Vierailija
37/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan vanhemmat naiset on kuin piruja (ei tietenkään kaikki). Syynä varmasti huono tunnekasvatus, vaihdevuodet, osa on kateellinen muoremmille ja kauniimmille, ikääntyminen on monille vaikeaa. Ollaan hirveitä töissä, tuoreille äideille, nuoremmille sukulaisille jne.

Toki miehissä on myös paljon sitten ihan hirveitä ihmisiä. Väkivaltaisia, pettäviä, laiskoja jne. 

Vierailija
38/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju ei pian ala kallistumaan miesten kritisoinnin puolelle, niin saattaa mennä poistoon.

Vierailija
39/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotealan akat pistelee tikarilla toistensa selkään koko ajan.

Miksi? 

Vierailija
40/49 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne miehetkin juoruilla ja riidellä. Työpaikoilta ulossavustamista, tappouhkauksiakin jopa ja juoruaa ne aika paljonkin.  En kyllä halua naisvaltaiselle alalle, mutta huvittaa välillä miten sokeita miesvaltaisten paikkojen ongelmille osataan olla. Se läpänheitto on oikeasti huumoriksi naamioitua ilkeyttä ja todella rankkaa haukkumista, jota lievennetään hörönaurulla, johon myös "hyvä jätkä" -tyyliset naiset osallistuu. Sitten kun "hyvä jätkä" -nainen poistuu paikalta, häntä kutsutaan todella ilkeillä nimillä. Yhdestä sanottiin mm. "henkilö, kun ei sitä oikein naiseksi voi sanoa mutta ei se mieskään ole kun sillä on isot tissit".  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän