Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset osaa olla töissä kyllä kauheita toisiansa kohtaan

Vierailija
07.09.2025 |

Just mietin paria vuorovaikutustilannetta menneeltä viikolta, voi luoja.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat on hirviöitä.

Vierailija
2/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän, etten olisi. En aina onnistu. Välillä ottaa päähän takertuvuus, koko ajan ollaan hihasta nykimässä miten tämä ja tuo tehdään, vaikka ovat olleet minua kauemmin töissä lähes identtisissä työtehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina biologinen kilpailutilanne käynnissä.

Vierailija
4/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo kyllä-sana otsikossa on ihan väärässä paikassa ja sitä sanaa ei tuossa lauseessa edes tarvita.

Vierailija
5/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 

Vierailija
6/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän, etten olisi. En aina onnistu. Välillä ottaa päähän takertuvuus, koko ajan ollaan hihasta nykimässä miten tämä ja tuo tehdään, vaikka ovat olleet minua kauemmin töissä lähes identtisissä työtehtävissä.

Jos ne pelkää sua. Jos olet juuri se joka kyylää ja huomauttelee jos asiat ei tehdä kuten sinä haluat. Vaikka tapoja tehdä työtä on useampi.

Vierailija
7/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat. 

Vierailija
8/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo kyllä-sana otsikossa on ihan väärässä paikassa ja sitä sanaa ei tuossa lauseessa edes tarvita.

se taiteellinen tehokeino, mutta kiitos kommentista <3 

Vierailija
9/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytesana, turha siitä on herneenpalkoa nenäänsä vetää.

Vierailija
10/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotealan akat pistelee tikarilla toistensa selkään koko ajan.

Vierailija
11/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti saa jatkuvasti lukea miehistä, jotka seksuaalihäiriköivät töissä nuoria naisia, käyvät jopa käsiksi. Tulevat töihin kännissä ja huumeissa, aiheuttavat onnettomuuksia jne. Varastelevat työpaikalta yms.

Vierailija
12/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne pelkää sua. Jos olet juuri se joka kyylää ja huomauttelee jos asiat ei tehdä kuten sinä haluat. Vaikka tapoja tehdä työtä on useampi.

Naisen logiikkaa tuo olettamukseni. 

Vierailija
13/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti ne työpaikan kauheat naiset ovat miehiä valepuvussa.

Vierailija
14/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä hulluja kyyliä riittää naisissa. Yksi alkoi haastamaan riitaa asiakkaiden edessä. Sama nainen retosteli alussa miten hyvin tulee kaikkien kanssa toimeen. 

Vierailija
15/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotealan akat pistelee tikarilla toistensa selkään koko ajan.

Tikkarilla*

Vierailija
16/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kyse kuitenkin ihan vaan ihmisistä. Ärsyttää tällainen naisvihan kylväminen. T. (Hetero)nainen, joka on aina tullut loistavasti toimeen muiden naisten kanssa ja jolla ei käytännössä ole kuin miespuolisia tuttuja eli ei kaverimiehiä. Ps. Miehet on aina venkuloineet orastavat kaverisuhteet pilalle, olen ilmeisesti niin upea, että pelkkä kaveruus ei onnistu. 😅 Mutta tuo lienee aika yleistä, ettei naisilla ole niin läheisiä kaverimiehiä elleivät miehet sitten ole homoja.

Vierailija
17/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin aloitus voisi olla minun kirjoittama.. Viime viikolla taas työkaverin vihan kohteena.. Esimies ei uskalla puhua tälle työkaverille. Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?

Vierailija
18/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
19/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin aloitus voisi olla minun kirjoittama.. Viime viikolla taas työkaverin vihan kohteena.. Esimies ei uskalla puhua tälle työkaverille. Mitä voi tehdä jos kokee tulevansa epäasiallisesti kohdelluksi ja esimies ei ota asiaa vakavasti?

Työsuojeluun yhteys.

Vierailija
20/51 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin osaa kyllä olla töissä kauheita naisia kohtaan, omasta työhistoriasta löytyy kauheutta molempien sukupuolten toimesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi