Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämää kuvittelet ujon, sosiaalisesti estyneen mutta nätin naisen elävän?

Vierailija
07.09.2025 |

Saa laittaa ajatuksia

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

%C3%A9

Vierailija
22/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorena. Kävin paljon kirjastossa ja luin paljon. Kesällä marjassa kun sen aika oli. Koetin harrastaa kyllä jotain. Kävin kansaisopistossa kursseilla. Jos ap:n henkilö on taiteellinen niin sitten myös piirtelen paljon. Minä en ole. Rohkeutta tuli opiskeluaikana lähteä porukan mukana ja löytyi mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän mukavaa ja rauhallista elämää. Harrastan omia juttujani ja silloin tällöin nään toisia sosiaalisesti rajoittuneita kavereita joita on pieni valikoitu piiri. Suurin osa ihmisistä ei kiinnosta minua seuramielessä vaikka ihan mukavia ihmisinä olisivatkin. Ujo en tosin tiedä olenko, mutta sosiaalisesti rajoittunut kyllä kun ihmisistä on enemmän riesaa kuin iloa.

Vierailija
24/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu miehen kanssa mutta on työtön. Mies aika sosiaalinen ja vähän kireänä kun nainen on niin jumissa, ei ymmärrä kun itse niin erilainen.

Vierailija
25/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rauhallista. Karsinut kaiken hamsterin pyörässä juoksemisen ja turhat ihmiskontaktit pois. Ruokkii lintuja ja kasvattaa kukkia. Harrastaa mindfulnessia.

Vierailija
26/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä ja ajan kanssa yhteiskunnasta syrjäytetyn elämää.

Vierailija
27/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu miehen kanssa mutta on työtön. Mies aika sosiaalinen ja vähän kireänä kun nainen on niin jumissa, ei ymmärrä kun itse niin erilainen.

Ei kannata ottaa liian erilaista kumppania. Sitten se vaan kiukuttelee kun ei ymmärrä miksi olet mikä olet. 

Vierailija
28/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Jos joskus pääsee miehen kanssa sänkyyn, makaa kuin lahna.

Ehkä se ei halua miehen kanssa sänkyyn, vaan naisen.

Vierailija
29/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona yksin ja välillä toisen samanlaisen kanssa tavaten.

Tai sitten vaihtaa välillä vapaalle ja käy irrottelemassa kaupungissa josta ei tunne ketään. Elää silloin vähemmän ujoa elämää. 

Voiko siis ajatella, että kuvauksen mukaisella naisella on silloin tällöin rentoa bileseksiä komean ja hauskan miehen kanssa?

Voihan ne haluta sitä, mutta katsoa että liian suuri vaiva sosialisoida sen vuoksi ja yrittää tulla ymmärretyksi.

Vierailija
30/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hänellä on paljon ystäviä, koska hän on myös kiltti.

Vierailija
31/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Jos joskus pääsee miehen kanssa sänkyyn, makaa kuin lahna.

Elämä miesten kanssa on tylsää. Miehet on lahnoja jotka vaan haluaa että niillä ratsastetaan ja  heitä imetään. Ei kiitos. Yksin ollessa en ole ikinä tylsistynyt. 

Vierailija
32/32 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännempää varmasti kuin palstan kiltti miesten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi