Lääkäri(si) pyytää sinua kahville. Mitä teet? ev
Kommentit (15)
joten oikein mielelläni lähtisin. Jos ap taas hakee jotain lääkäriromanssitouhua, niin kiitos ei.
Jos olet kiinnostunut tyypistä, lähdet. Jos et ole, et lähde.
Vai?
Olen joskus känyt hänen vastaanotollaan, mutta en mitenkään säännöllisesti.
ap
Vierailija:
Olen joskus känyt hänen vastaanotollaan, mutta en mitenkään säännöllisesti.
ap
läälärilläkin olla oma elämänsä! tuskin tulee seuraamuksia, jollei sitten ole varattu tai naimisissa..
on niitä pahimman sortin pukkeja. Ovat olleet nörttejä jo peruskoulusta, lukeneet fyssaa silmät pullollaan vielä lääkiksenkin läpi ilman häivähdystäkään hameenhelmasta. Ja sitten kun saadaan stetoskooppi kaulaan niin ai että sitä ruvetaan kierrättämään naisia.....
Valehtelematta mä tunnen yhdenkin keskussairaalan mieslääkäreitä puoli tusinaa ja niistä jokaisella on yhdellä kertaa noin 5 naista aina kierroksessa. Ja naiset vaihtuu tasaisesti... Eli on vaimo, viikonlopputyttöystävä, muita heiloja ja sitten pari hoitsua omasta sairaalasta, joita hoidellaan pikkujouluissa jne.
Pysy erossa niistä.
Vierailija:
on niitä pahimman sortin pukkeja. Ovat olleet nörttejä jo peruskoulusta, lukeneet fyssaa silmät pullollaan vielä lääkiksenkin läpi ilman häivähdystäkään hameenhelmasta. Ja sitten kun saadaan stetoskooppi kaulaan niin ai että sitä ruvetaan kierrättämään naisia.....
ap
Jos vastaanotolla, vastaus on ehdoton ei. Enkä muutenkaan juo kahvia.
säikähtäneenä, että minulla on niin paha kofeiininpuutos, että lisäkofeiinia on nautittava lääkärin valvonnassa.
Ikävä tosiasia, mutta en oikein usko, että kukaan ammattitaitoinen lääkäri pyytää ketään potilastaan kahville..
pyytää kahville tai vielä pahempaa puristaa perseestä. Voiko vaihtaa potilasta ?
Ei varmaan kaikki ole tuollaisia, mutta tuntemistani suuri osa. :(
raukka joutunut ihastelemaan jumalaista pilluasi jo pitkään pääsemättä nuolemaan sitä...