Näyttelijä Maria Järvenhelmi ei käytä älypuhelinta tai tietokonetta Hoidan asiat vanhanaikaisesti
Kommentit (129)
Juuri tuollainen olen itsekin oikeasti, olen vain alistunut valtavirtaan ja hankkinut älypuhelimen.
Missään FB:ssa tms en todellakaan ole.
Monelta säästyy, kun ei saastuta mieltään tai altista itseään somelle ja sen vertailukulttuurille, kuka on fiksuin ja paras, kaunein, ym..
Raskasta erikoisuuden tavoittelua, joka työllistää turhaan muita ihmisiä.
Paljolta säästyy kyllä. Hieno homma 👍
Mäkin hommasin ekan älykännykkäni 2019, ehkäpä hänkin tuon uutisen jälkeen.
Vuoteen 2019 asti pärjäsin vaan näppäinkännykällä ja läppärillä.
Vasta sanotaanko viimeiset 4 vuotta on yhteiskunta muuttunut niin paljon, että monet jutskat lähes vaatii äpin ja älykännyn.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta erikoisuuden tavoittelua, joka työllistää turhaan muita ihmisiä.
Aivan kamalaa kun ihmisillä on töitä.
Vierailija kirjoitti:
4 vuotta vanha uutinen
Joo niin on vuodelta 2019. Vieläköhän on pitäytynyt päätöksessään?
-ap
Fiksua. Netti ja some kuormittaa ihan hirveästi.
Pystyispä itsekin.. tuota olen monesti miettinyt. Voisihan sitä kokeilla?
Läppäri korkeintaan. Sometilejä ei ole tälläkään hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta pankkiasioita ja ostoksia on hankala hoitaa ilman luuria. Ja tietokoneen tilalle ei ole kirjoituskonetta kaupassa?
Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin maksuautomaatti, joka on jokaisessa isommassa liikekeskuksessa. Siinä on jopa näppäimistö ja viivakoodinlukija.
Varmasti ihanaa. Onhan tämä someviidakko tosi raskas paikka.. Purra-kohu, sodat, koronakeskustelu, tämä palsta, instagramit ja facet. Huh!
Ei liene mitenkään uniikki tapaus Suomessa. Toki nykyisin länsimaalainen elämä on kovin mutkikasta ilman tietokonetta.
Kukin tyylillään. Itseäni ärsyttäisi maksaa laskut muualla kuin nettipankissa tai hoitaa netissä hoituvat asiat paikan päällä. Siitä huolimatta luen paljon ja mm. hoidan puutarhaa.
En minäkään puhelimella asioita hoida. Sitä varten minulla on tabletti.
Puhelimella soittelen ja lähetän tekstiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta pankkiasioita ja ostoksia on hankala hoitaa ilman luuria. Ja tietokoneen tilalle ei ole kirjoituskonetta kaupassa?
Oletko kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin maksuautomaatti, joka on jokaisessa isommassa liikekeskuksessa. Siinä on jopa näppäimistö ja viivakoodinlukija.
Olen. Ja niillä maksaminen on paljon työläämpää kuin verkkopankissa asioiden hoitaminen. Varsinkaan kun niitä oikeasti ei ole jokaisessa isommassa liikekeskuksessa. Mutta eipä siinä mitään, jos haluaa erikseen maksaa siitä, että saa maksaa laskuja.
t. eri