Olen 50 täyttävä mies ja vartalostani on kadonnut sulokkuus
Olen pötkylä nykyään. Ennen oli Y-kirjaimen muotoinen selkä. :(
Kommentit (25)
Tuo käy kaikille miehille 40+ iässä. Hartiat valahtaa, keskivartalo tynnyröityy, perseestä katoaa muoto.
Olen 62 ja vannon että tuossa ajassa vartalostasi katoaa muukin sulokkuus. Iho muuttuu hauraaksi, hiukset ohenee ja potenssi pehmenee.
Toisaalta kuntoilemalla nyt saat ehkä toiminnallisemman vanhuuden. Älä siis päästä itseäsi aivan palloksi jabvarmista että lihakset - etenkin jalkalihakset - pysvät vahvoina.
Sulokkuus sopii kuvailemaan enintään teini-ikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän.
Ikääntyessään keho juuri tarvitsee proteiineja, edellyttäen ettei ole munuaisvikaa. Myös magnesiumia puuttuu suomalaisilta yleensä. Lääkäri Ari Miettinen opastaa YT videolla. Itse ostin hyvälaatuista mg, Puhdistamo Triplaa.
Aloita tanssin harrastaminen. Ihanaa uutta kehon käyttöä.
Punttisali ja oikea ravinto auttaa asiaan
Vuosien kuluessa saatat yllättyä joka vuosi uudestaan. Tsemppiä vanhenemiseen, sitä tarvitaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Aloita tanssin harrastaminen. Ihanaa uutta kehon käyttöä.
🕺🎶 💋
Vierailija kirjoitti:
Tuo käy kaikille miehille 40+ iässä. Hartiat valahtaa, keskivartalo tynnyröityy, perseestä katoaa muoto.
Myös sinulle, joko oot nainen tai mies.
Ensimmäistä kertaa koen tälläistäkin että miehen vartaloa kutsutaan " sulokkaaksi".😁😂
Vierailija kirjoitti:
En koskaan mittaa miestä tuolla mittarilla mitä esität. Kyllä meillä akoillakin käy ihan sama homma jossain vaiheessa. Ei me mitään Aira Samuleita olla. Odotetaan vain vaihdevuosia jopa alkaa perse leviämään sitä mukaa kun tissit pienene terveidin nainen70vee
Vain varsin neitimäinen mies käyttäisi sanaa sulokkuus omasta vartalostaan puhuessaan...
Vierailija kirjoitti:
Alle kouluikäisiä.
Keskivartalo tanakoituu, mutta haittaako se? Minusta tiimalasi kuuluu nuorille. Kun katson nuorten kehoja, minusta ne keskivartalot näyttää liian laihoilta ja lihaksettomilta. Tiedät varmaan, mitä muutakin niillä tehdään kuin ylösnousuja.
Et kai oleta olevasi yhä teini 😉😉 älä huoli olet ihan oikean suomalaisen miehen mitoissa. Jos olet mieleltäsi terve niin muulla ei ole väliä tuollainen on sivuseikka. 😘
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalo tanakoituu, mutta haittaako se? Minusta tiimalasi kuuluu nuorille. Kun katson nuorten kehoja, minusta ne keskivartalot näyttää liian laihoilta ja lihaksettomilta. Tiedät varmaan, mitä muutakin niillä tehdään kuin ylösnousuja.
En puhu lihavista vaan lihaksikkaista. Salityypeistä ja kisakuntoisista.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun nimi on Antti P, niin sulokas et ole koskaan ollutkaan. Eikä ne henkselit lösövartalossa paranna asiaa lainkaan.
Niin ja jos sinä olet se mitä epäilen niin olet naiseksi xxxxl (emakkosian) kokoinen. Kun olet tuhon partaalla omine läskinesi niin älä mollaa....terv. pyöreänainen
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ap.llä on mennyt kirjaimet väärin päin. Varmaan tarkoittaa SOLAKKUUS. Ei olla pilkun nussioita.
Jos sun nimi on Antti P, niin sulokas et ole koskaan ollutkaan. Eikä ne henkselit lösövartalossa paranna asiaa lainkaan.