Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidan yhteydessä- " voi kun sä lähtisit menemään"

Vierailija
07.09.2025 |

Onko teidän mielestä riidan yhteydessä sallittavaa sanoa toiselle, että " voi ku sä lähtisit menemään täältä". 

Tarviiko tuollaisesta suuttua? Mielipiteitä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei itse kykene lähtemään?

koska on laiska nahjus

Vierailija
22/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon voi ymmärtää, että jätä nyt rauhaan. Joku voisi ymmärtää, että pyysi häipymään lopullisesti.

Ilmeisesti siis mies oli vetäytynyt rauhaan ja sinä lähestyit ja jatkoit riitaa. 

Kyllä tuolla tarkoitetaan, että toinen ymmärtäisi häipyä oikeasti ja lopullisesti. 

kai sen voi riidankin yhteydessä sanoa, jos kerran oikeasti sitä muutenkin toivoo, eikä vain riidellessä. Jos taas sanoo noin  vain siksi, että haluaa riidellessä loukata, eikä sitä tarkoita, ei tietenkään saa noin sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös varoitus sinulle että jos et älyä.  POISTU ennenkuin toteuttaa aikeensa . On suunnitellut väkivaltaa sinua vastaan ilmeisesti jo pitkään.   Oletko itsetuhoinen ? 

Täällä palstalla on teitä ihan pimeitä akkoja. 

Ehkä jokunen. Mutta miehistä suurin osa ihan sekoja ja henkisesti sairaita.  Kuten se "spermaviemäri"mies ja muutenkin ne naisia nimittelevä ukkelit jotka täällä päivystää kai 24/7.

Vierailija
24/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon voi ymmärtää, että jätä nyt rauhaan. Joku voisi ymmärtää, että pyysi häipymään lopullisesti.

Ilmeisesti siis mies oli vetäytynyt rauhaan ja sinä lähestyit ja jatkoit riitaa. 

Nostitpa pintaan vuosia vanhat muistot kun silloinen naisystäväni jatkoi aina riitelyä niin ptikään, että minä räjähdin täysin. Ei auttanut vaikka olisin lähtenyt paikalta pois ja tullut tunnin päästä takaisin. Hän jatkoi siitä mihin jäi ja odotti minun suuttuvan kunnolla. Sen jälkeen hän kertoi kavereilleen millainen hullu sekopää olen. Puolisen vuotta sitä silloin kestin. Nykyään lähtisin paljon nopeammin.

Jälkikäteen selvisi, että hän käytti lääkkeitä päihtymistarkoituksessa ja huumeetkin olivat ainakin jonkin verran mukana. En vieläkään tajua miten hän onnistui piilottamaan sen minulta niin hyvin vaikkakin jälkikäteen ajateltuna merkit olivat selvät.

Vierailija
25/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin menemään ja miettisin, josko enää palaisin.

Ensin itse häiriköit ja kun sinua pyydetään poistumaan uhriudut.

Vierailija
26/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ PILAA MIEHEN VIIKONLOPPUA . VOISIT ITSE OLLA REIPPAAMPI .  ITSESÄÄLI ON IKÄVÄÄ.  Mutta kyllä tuosta pitäisi ymmärtää ettet kuulu hänen elämään yhtään.  Hänellä on oma elämä.  Omat ystävät oma suku . Pakkasta tavarasi vuokrasta nopeasti asunnon tai mene ystäviesi luokse tai vanhempiesi.  Ilmeisesti asusteet miehen asunnossa koska käskee lähtemään.   Lähde sitten.  Ei voi pakottaa rakkautta kun sitä ei ole. 

Vierailija
27/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen meininki

Vierailija
28/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu teidän kanssanne!

Vierailija
29/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suuttua, mutta kannattaa lähteä.

Vierailija
30/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haastanut mitään riitaa. Olen kipeä ja miehen mielestä pilaan hänen viikonlopun sen takia. Mies suuttui kivuistani. 

Ap

Niin eli hän kohtelee sinua välinpitämättömän lisäksi väkivaltaiseksi ja sinä vaan uliset täällä?

Herra isä sentään: LÄHDE. Pelasta itsesi.

Vierailija
31/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi riidan yhteydessä: ''voi kun sä lähtisit menemään"...

Vierailija kirjoitti:

Joku outo riita alkoi perjantaina töiden jälkeen ja mies lähti rakkaan pullonsa kanssa menemään... Kutsui lauantaina paikalle jonkun naisen (uhkaukseksi minulle ja tätä ei oikeastaan pitäisi kirjoittaa sulkuihin)... se oli sitten jonkunlainen heidän parinmuodostusstoori... Sunnuntaina iltapäivällä menin miehen kämpälle ja tuo nainen oli siellä vielä (yllätyksekseni)... mies sulkeutui opiskelijahuoneboksiinsa ja nainen vartioi ovea=???!!! Mies huusi huoneestaan, että MENE POIS...

Niin minä sitten lähdin. Mitä muuta olisin voinut tehdä. En ole masokisti ja nöyryytä itseäni. Mietin todellakin ja tulin siihen tulokseen että jätän miehen enkä palaa...

Jokunen viikko ja mies ilmestyi ympyröihini ja sitten vasta SOTKUT SYNTYIVÄTKIN. HUOH! Liian suuri sotku nuorelle ja kokemattomalle tytölle. 

MIELIPITEITÄ? 

Vierailija
32/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös varoitus sinulle että jos et älyä.  POISTU ennenkuin toteuttaa aikeensa . On suunnitellut väkivaltaa sinua vastaan ilmeisesti jo pitkään.   Oletko itsetuhoinen ? 

Täällä palstalla on teitä ihan pimeitä akkoja. 

Ehkä jokunen. Mutta miehistä suurin osa ihan sekoja ja henkisesti sairaita.  Kuten se "spermaviemäri"mies ja muutenkin ne naisia nimittelevä ukkelit jotka täällä päivystää kai 24/7.

Mistä sinä tiedät ketkä ovat miehiä ja ketkä naisia? Vai itsekö sinä olet tuollaisten kirjoitusten takana?

Vierailija
33/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen saa sanoa riidan aikana kaikkea mitä sylki suuhun tuo, miehen on pysyttävä asiallisena ja anteeksipyytäväisenä. 

Vierailija
34/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Voin tulkata tämän teille. Mies ei sanonut aloituksessa kuvatulla tavalla. Kyse on siitä mitä nainen aikoo sanoa miehelle, mutta ei uskalla. Siksi hän reflektoi tulevaa tilannetta täällä palstalla saadakseen tukea ja rohkeutta.

Näin naiset toimivat. Kääntävät ja vääntävät asiat päälaelleen, värittävät tilanteet jne. ja lopulta itsekin uskovat omiin satuihinsa, jos ne tukevat heidän itsetuntoaan ja pääsevät siten takaisin omalle mukavuusalueelleen. Eli turvaan. 

Vierailija
35/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riidat on turhia ja ne johtuu usein siitä kun toinen pihtaa.

Vierailija
36/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haastanut mitään riitaa. Olen kipeä ja miehen mielestä pilaan hänen viikonlopun sen takia. Mies suuttui kivuistani. 

Ap

Tuo ettei kestä toisen kipeänä oloa on erittäin selvä merkki. Olet ilmeisesti ollut häntä varten, ja nyt hän ei siedä kun et olekaan täysin käytettävissä. Tuo on rankkaa empatian puutetta. Tuollaiset miehet ei muutu. Jos jostain syystä jäät suhteeseen, suojele itseäsi. Nuo ottaa kaiken irti, pian olet pelkkä raunio jolla ei ole omaa tahtoa. Sinun täytyy keskittyä arvostamaan itseäsi, ainutta elämääsi. Et tarvi hänen lupaansa eroon. Mieti rauhassa, katsele asuntoja, selviät kyllä. Soita vaikka Naistenlinjan maksuttomaan numeroon.

Vierailija
37/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostitpa pintaan vuosia vanhat muistot kun silloinen naisystäväni jatkoi aina riitelyä niin ptikään, että minä räjähdin täysin. Ei auttanut vaikka olisin lähtenyt paikalta pois ja tullut tunnin päästä takaisin. Hän jatkoi siitä mihin jäi ja odotti minun suuttuvan kunnolla. Sen jälkeen hän kertoi kavereilleen millainen hullu sekopää olen. Puolisen vuotta sitä silloin kestin. Nykyään lähtisin paljon nopeammin.

Jälkikäteen selvisi, että hän käytti lääkkeitä päihtymistarkoituksessa ja huumeetkin olivat ainakin jonkin verran mukana. En vieläkään tajua miten hän onnistui piilottamaan sen minulta niin hyvin vaikkakin jälkikäteen ajateltuna merkit olivat selv

Jälkeenpäin on rankkaa tajuta että merkit oli selvät, mutta siellä myrskyn silmässä keskittyy selviämiseen. Jotkut on vuosia, vuosikymmeniä syvällä pyörteessä eikä hukattu aika tunnu enää opetukselta, vaan tajuaa että elämä meni hukkaan. Pitää vaan jatkaa.

Vierailija
38/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me opetamme lapsiamme puhumaan tunteista ja tunnistamaan niitä, se on nykykoulussa tärkeämpää kuin lukutaito. Sitten kun aikuinen mies rehellisesti kertoo, mitä haluaa, niin nainen hämmmästyy: saako noin muka sanoa?

Miksi ei saisi? Jos mies toivoo lähtöäsi, niin miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, olis riitaa tai ei.

Vierailija
39/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riidat on turhia ja ne johtuu usein siitä kun toinen pihtaa.

Mutta kun en millään pysty saamaan erektiota tuon haistattelevan, lihavan ja psykoottista masennusta sairastavan ilkeän ihmisen kanssa. 

Vierailija
40/62 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes paluuta miettisi.