Mies sanoi riidan yhteydessä- " voi kun sä lähtisit menemään"
Onko teidän mielestä riidan yhteydessä sallittavaa sanoa toiselle, että " voi ku sä lähtisit menemään täältä".
Tarviiko tuollaisesta suuttua? Mielipiteitä?
Kommentit (62)
Naiset harvoin lähtevät, koska samalla menettä omia tulojaan korkeamman elintason. Rivitalokolmiosta ei ole kivä muuttaa kerrostaloyksiöön.
tarkoittaa, että ole hyvä ja poistu, äläkä tule enää. veljeni vaimo sanoi riidan tuoksinassa, että häivy hittolaan siitä. veljeni häipyi. mukaansa otti lompakon ja motskarinsa. tästä on nyt kohta kymmenen vuotta, eikä ole takaisin palaillut. me ukon kanssa tiedetään olinpaikkansa, muttei viitsitä kertoa exällensä, joka edelleen huhuilee kun ei olekaan kelvannut kenelleen, eikä oikein elintasokaan ole noussut sieltä pohjalta. mahtaa akkaaharmittaa.
Itsekin miehenä olen riidan aikana tokaissut pariinkin otteeseen vaimolleni pyynnön lähteä pois yhteiselämästämme. Ja jos vaimo lähtisi niin olisin valmis vaikka auttamaan muuttokuluissa.
Nim. Lopen kyllästynyt olemaan syntipukki joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei itse kykene lähtemään?
koska on laiska nahjus
Koulussa ja työpaikoilla kiusatutkin ovat vain laiskoja nahjuksia kun eivät vaihda koulua tai työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvoin lähtevät, koska samalla menettä omia tulojaan korkeamman elintason. Rivitalokolmiosta ei ole kivä muuttaa kerrostaloyksiöön.
Onhan siinä kaikkit ila vain yhdelle ja vähemmän siivottavaa. Rivitalon pihallakaan ei ole edes omaa rauhaa.
Lähtisin menemään.
Kerran annoin toisen mahdollisuuden ja kun käytti erokorttia toisen kerran, lähdin menemään. Jälkeenpäin kuulin, miten ero oli toisen mielestä yllätys.
Mikä herkkupala mammoille heitettiinkään raadeltavaksi. Käykää siskot kiinni!
Vierailija kirjoitti:
tarkoittaa, että ole hyvä ja poistu, äläkä tule enää. veljeni vaimo sanoi riidan tuoksinassa, että häivy hittolaan siitä. veljeni häipyi. mukaansa otti lompakon ja motskarinsa. tästä on nyt kohta kymmenen vuotta, eikä ole takaisin palaillut. me ukon kanssa tiedetään olinpaikkansa, muttei viitsitä kertoa exällensä, joka edelleen huhuilee kun ei olekaan kelvannut kenelleen, eikä oikein elintasokaan ole noussut sieltä pohjalta. mahtaa akkaaharmittaa.
Veljesi voisi opetella riitojen sopimista. Ei kaikki riidassa sanottu ole loppuun asti harkittuja kannanottoja, kuten moni palstalainen luulee.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin miehenä olen riidan aikana tokaissut pariinkin otteeseen vaimolleni pyynnön lähteä pois yhteiselämästämme. Ja jos vaimo lähtisi niin olisin valmis vaikka auttamaan muuttokuluissa.
Ehkä kannattaisi puhua asiasta rauhallisesti, kun riita ei ole päällä. Pääsisit sitten toteuttamaan haaveesi.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin menemään ja miettisin, josko enää palaisin.
Tämä. Sitä saa mitä pyytää. Mulle ei käy se, et kiukuspäissään sanotaan ihan mitä tahansa sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Voin todella helposti kuvitella tämän itsekin, kun muistan ex-vaimoni typerätä ja täysin turhan draamat ja riidat. Oikeasti toivoin silloin usein että kyseinen henkilö vain lähtisi pois elämästäni eikä tulisi takaisin kun näin miten pienet lapsemmekin kärsivät kun nainen ei osannut keskustella tai edes jättää riitelyä siihen asti kunnes lapset ovat nukkumassa.
Jos miehesi on käskenyt sinun lähteä menemään, voi olla parempi että lähdet.
Miksi hitossa et sitten itse lähtenyt menemään? Pakotit naisen ottamaan vastuun erosta. Kuspää.
Vierailija kirjoitti:
Luuseri. Mikä estää sua lähtemästä? Uhriutuminen on mukavampaa ilmeisesti. Jos ei ole valmis itse tekemään asialle mitään, ei ole oikeutta valittaa. Otappa vastuu omasta elämästä ja omista valinnoista. Joka päivä valitset jäädä, joten älä märise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pullukka riitelee ja ihmettelee
Niinpä!
Itse ensin heittää möhömahansa ukon päälle yrittäen tukehduttaa sen, ja sitten taivastelee vastausta. Suomalaiset akat ei kyllä petä koskaan.
Ihan pakon edestä nämä miehetkin on parisuhteisiin pakotettu? Että parempihan se on olla tossun alla kuin taivasalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä lähdin ja tuli taloudellisestikin halvemmaksi pystyttää uusi arki itsensä kanssa kun vetää perässään työkyvytöntä ja tissuttelevaa ukonretaletta. Kumma ajatus, että nainen on aine joko rahaton tai tulotasoltaan miestä huonommassa asemassa. Mutta selittele sä toki näin itsellesi seuraavankin kerran kun emännällesi ulko-ovea osoitat.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin menemään ja miettisin, josko enää palaisin.
Varmaan lähtisin. Ei olis toista sanaa. Ja takaisin en olis tulemassa. Se on sit kerrasta poikki jos tuon lauseen sanois minulle. Minuahan ei käsketä kuin kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon voi ymmärtää, että jätä nyt rauhaan. Joku voisi ymmärtää, että pyysi häipymään lopullisesti.
Ilmeisesti siis mies oli vetäytynyt rauhaan ja sinä lähestyit ja jatkoit riitaa.
En ole haastanut mitään riitaa. Olen kipeä ja miehen mielestä pilaan hänen viikonlopun sen takia. Mies suuttui kivuistani.
Ap
Palstaincelin katkerat ulinat kannattaa jättää huomiotta. Teillä miehesi kanssa ei taida sitten olla tarkoituskaan vanheta onnellisesti yhdessä jos asenne on tuo?
Suutuspäissään kertoi totuuden mitä ainakin sillä hetkellä oikeasti ajatteli. Kun on suutuksissa, silloin suoltaa kaikki ikävät totuudet ja ajattelee, että lisätään nyt vähän vettä myllyyn ja puhutaan asiat halki eikä mielistellä. Kissa on nostettava pöydälle. Sun kannattaa kuunnittää huomiota omaan käytökseesi jatkossa mikäli haluat parisuhteen kestävän.
Ku ihmiset on erilaisia kaikki sekä miehet että naiset eikä kukaan muutu toiseksi eikä voi elää toisen elämää eikä kiduttaa toisia . Kun on tosi tilassa valittaa yhtenään ei kukaan JAKSA KUUNNELLA VALITTAJAAAAAA missään. PANETTELU ja valittelu vapauden riisto pahinta elämässä. Johan se on Raamatussa moosees et ku sä valitat häviät. Ku sä teet pahaa menetät. Kun valitset valittaa ja estää toisenkin elämästä elämää se on siinä. Jos teet lapsia et valita myöskään se valintasi. Nykyään on ehkäisy. Et voi kiristää toisia etkä uhkailla sekin on loppu. Jos asut toisen asunnossa se on tyhmyyttäsi , voit lentää pihalle milloin vain. Laita tavarasi kasaan tilaa paketti auto ja lähde. Vie tavarasi varastoon tai vuokraa asunto mikä heti vapaa . Pääset heti siihen. Älä Kidutat enää itseäsi älä toista. Kiusaaminen seis.