Pelottavaa miten psykiatriassa yritetään viedä ihmisyys
Ihan tulee n atsit mieleen. Tunteita ei saa olla kaikki on sairautta, kaikki mikä vähän ärsyttää muita. Pyritään vaientamaan ja hiljentämään. Lobotoimaan jotta tunteita ei en ole, ihmisyyttä ei enää ole. Voitte pitää tätä dramaattisena mutta miettikääpä, näin se menee. On helpompaa että "hullu"ksi luettu on sitten emotionaalisesti zombi ja kasvis. Ihan sama mitä on elämässään joutunut käymään läpi. Sen sijaan että potilaille tarjottaisiin emotionaalisesti turvallinen tila käsitellä asioita, työnnetään piikillä väkivalloin rauhoittavaa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksia rikotaan
Ne ovat mielipidekysymyksiä!
Ihmisoikeus on määrittelykysymys.
Juuri näin. Kaikki ei ole ehdotonta ja mustavalkoista.
Nazithan sitä alaa ovat paljon esim. jenkeistä käsin kehittäneet.
Muistakaa ihmisoikeutenne, pysykää kaukana lääketieteestä ja psykiatriasta. Tieteestä noin muutenkin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia haen rauhoittavani yksityislääkäriltä ja olen onnellinen.
Mihin tarvitset lääkkeitä? Ihminen luulee olevansa heikompi kuin on ja turvautuu lääkkeisiin. Eikö yksityislääkäri ole ehdottanut mitään toisenlaista apua?
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niihin hommiin ajautuu kaikenlaista porukkaa.
Voimakkaaseen ahdistukseen ja pelkotiloihin. Syynä pitkäkestoinen, vakava trauma lapsuudessa ja nuoruudessa. Menen välillä lapsi-tiloihin, jolloin en uskalla puhua, katsoa silmiin ja kävellä.
Tarvitsen lääkettä, että voin käydä töissä ja elää normaalia elämää. Minulla todettu myös epävakaa persoonallisuushäiriö lapsuuden kokemusten seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti yksi asia; epikriisit on täynnä negatiivisia tulkintoja persoonastani. Missä ne positiiviset asiat ovat persoonastani ja miksei niitä löydy sieltä teksteistä?
Niin kuin että jos menen tavalliselle lääkärille ja valitan, että oikea käsi on kipeä. Hän merkitsee papereihin kaiken, mikä oikeassa kädessä on vikana. Ja sitten minä alkaisin kiukutella, että miksei se kirjoittanut mitään vasemmasta kädestä, joka on terve tai kahdesta terveestä jalasta :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset lääkkeitä? Ihminen luulee olevansa heikompi kuin on ja turvautuu lääkkeisiin. Eikö yksityislääkäri ole ehdottanut mitään toisenlaista apua?
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niihin hommiin ajautuu kaikenlaista porukkaa.
Kyllä lääkkeet aina terapian päihittää. Ei asiat puhumalla parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksia rikotaan
Niin ja se voi myös parantua huomattavasti nykyisestä. Itse ainakin näen siinä monia parantelukohtia, esim. lasten oikeus lajityypilliseen hoivaan ja naisten autonomia seksuaalisuutensa (myös lisääntyminen) ja kohtujensa tuotosten omistamisen suhteen. Jopa taiteilijalla on enemmän oikeuksia teoksiinsa kuin naisella kohtunsa tuotokseen, tämä ei taida olla reilun pelien sääntöjen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niih
Epävakaita tulisi kaikkien välttää. Se on hyvinvointiteko jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti yksi asia; epikriisit on täynnä negatiivisia tulkintoja persoonastani. Missä ne positiiviset asiat ovat persoonastani ja miksei niitä löydy sieltä teksteistä?
Niin kuin että jos menen tavalliselle lääkärille ja valitan, että oikea käsi on kipeä. Hän merkitsee papereihin kaiken, mikä oikeassa kädessä on vikana. Ja sitten minä alkaisin kiukutella, että miksei se kirjoittanut mitään vasemmasta kädestä, joka on terve tai kahdesta terveestä jalasta :-D
Jos puhutaan koppatohtorista niin eikö heidän juuri pitäisi ymmärtää että ihminen on kokonaisuus. Eli ihminen on ihminen hyvine ja huonoine puolineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niih
Juurisyihin kannattaa paneutua. Niihin kun ei lääkkeet auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei puhu tunteistaan ja syövät siksi lihaa. Näin on tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan pakkohoidoista, lapsikaappauksista ja tällaisista niin valmistellaan keissiä sinua vastaan ei sinun puolestasi. Olet tuottavin silloin, kun mielipiteesi on nullifioitu "hullun houreina". Tällöin sinua voi lypsää aina kun tarve vaatii, ja kairata mihin reikään milloinkin parhaalta tuntuu.
Miettikääpä nyt ihan tosissanne miten lääketiedettä tehdään. Koko ajan kidutetaan ja rääkätään miljardeja eläimiä "tieteen vuoksi". Mitäpä luulette, että he ihmisille tekevät? Sairas ala, joka vetää puoleensa psykopaatteja ihan joka asteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman.
Jokainen epävakaa on omanlaisensa. Itse perheellinen ja pitkässä parisuhteessa. Hyvä työpaikka ja velaton omistusasunto. Et tiedä, kuka on epävakaa. Heitä on prosentuaalisesti yhtä paljon kuin narsistisia persoonallisuushäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nazithan sitä alaa ovat paljon esim. jenkeistä käsin kehittäneet.
Muistakaa ihmisoikeutenne, pysykää kaukana lääketieteestä ja psykiatriasta. Tieteestä noin muutenkin ehkä.
Kannattaa pysyä kaukana psykiatreista ja olla mainitsematta lääkäreille mitään minkäänlaisesta uupumuksesta, melankoliasta, yhtään mistään mieleen liittyvästä. Jos sairastutte fyysisesti, niin on vaikea saada hoitoa kun aiempaa kertomaanne käytetään teitä vastaan. Vaikka olisi syövästä kyse.
Jokainen epävakaa on omanlaisensa. Itse perheellinen ja pitkässä parisuhteessa. Hyvä työpaikka ja velaton omistusasunto. Et tiedä, kuka on epävakaa. Heitä on prosentuaalisesti yhtä paljon kuin narsistisia persoonallisuushäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksia rikotaan
Niin ja se voi myös parantua huomattavasti nykyisestä. Itse ainakin näen siinä monia parantelukohtia, esim. lasten oikeus lajityypilliseen hoivaan ja naisten autonomia seksuaalisuutensa (myös lisääntyminen) ja kohtujensa tuotosten omistamisen suhteen. Jopa taiteilijalla on enemmän oikeuksia teoksiinsa kuin naisella kohtunsa tuotokseen, tämä ei taida olla reilun pelien sääntöjen mukaista.
Ei lapsi ole mikään naisen luova tuotos. Ei siihen mitään tekijänoikeutta voi myöntää naiselle myöntää, sillä miehelläkin on oikeuksia, kuten lapsella myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman.
Lääkkeillä lobotomoidaan jottei juurisyitä enää löydy
Lääkkeillä lobotomoidaan jottei juurisyitä enää löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeuksia rikotaan
Ei se näin mene. Mielipide on mielipide. Ihmisoikeudet ovat jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Mutta jos epävakauteen sekoittuu äärimmäistä huomiohakuisuutta sekä narsismia niin silloin kyseessä on ihmisen muotoinen josta jokaisen kannattaa pysyä kaukana.
Näillä on yleensä niin pää laatikon sisällä, etteivät näe sen pidemmälle. Toiset puolestaan ovat itsekin lääkittyjä.