Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavaa miten psykiatriassa yritetään viedä ihmisyys

Vierailija
07.09.2025 |

Ihan tulee n atsit mieleen. Tunteita ei saa olla kaikki on sairautta, kaikki mikä vähän ärsyttää muita. Pyritään vaientamaan ja hiljentämään. Lobotoimaan jotta tunteita ei en ole, ihmisyyttä ei enää ole. Voitte pitää tätä dramaattisena mutta miettikääpä, näin se menee. On helpompaa että "hullu"ksi luettu on sitten emotionaalisesti zombi ja kasvis. Ihan sama mitä on elämässään joutunut käymään läpi. Sen sijaan että potilaille tarjottaisiin emotionaalisesti turvallinen tila käsitellä asioita, työnnetään piikillä väkivalloin rauhoittavaa. 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia haen rauhoittavani yksityislääkäriltä ja olen onnellinen.

Mihin tarvitset lääkkeitä? Ihminen luulee olevansa heikompi kuin on ja turvautuu lääkkeisiin. Eikö yksityislääkäri ole ehdottanut mitään toisenlaista apua? 

Vierailija
22/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit onnellinen, et tarvitsisi rauhoittavia lääkkeitä.

Eri ihmisille tuo onnellisuutta eri asiat. Joku syö paljon, joku juo paljon, joku ottaa 5 rauhoittavaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti yksi asia; epikriisit on täynnä negatiivisia tulkintoja persoonastani. Missä ne positiiviset asiat ovat persoonastani ja miksei niitä löydy sieltä teksteistä?

Jospa onkin niin että niitä positiivisia asioita ei enää ole. Ovat ajan myötä tuhoutuneet negatiivisen alle.

Vierailija
24/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti yksi asia; epikriisit on täynnä negatiivisia tulkintoja persoonastani. Missä ne positiiviset asiat ovat persoonastani ja miksei niitä löydy sieltä teksteistä?

Ei tietenkään löydy. Bisnes ennen kaikkea. 

Vierailija
25/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit onnellinen, et tarvitsisi rauhoittavia lääkkeitä.

Eri ihmisille tuo onnellisuutta eri asiat. Joku syö paljon, joku juo paljon, joku ottaa 5 rauhoittavaa päivässä.

Kuulostat ihan tyypilliseltä nistiltä.

Vierailija
26/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut suljetulle osastolle ja vahva Leponex!

Joku psykiatrikin ennätti palstailemaan. 

Joo, ihmettelen näitä muille pahan toivottajia. Joutuisipa oikeasti itse kokemaan väkivaltaa jo ennalta tuskaisessa tilanteessa, niin laittaisiko suunsa kiinni?

Ap

Vierailija
27/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa huonoja  osa ei.

Vierailija
28/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa onkin niin että niitä positiivisia asioita ei enää ole. Ovat ajan myötä tuhoutuneet negatiivisen alle.

No hoitaja kyllä sanoi joitakin positiivisia asioita kasvotusten mutta ei niitä sieltä teksteistä löydy. Negatiivista paatosta. Ymmärrän negatiiviset asiat jne mutta ihmettelen että mitään niitä positiivisia asioita ei löydy teksteistä.

Vierailija
29/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset lääkkeitä? Ihminen luulee olevansa heikompi kuin on ja turvautuu lääkkeisiin. Eikö yksityislääkäri ole ehdottanut mitään toisenlaista apua? 

On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.

Vierailija
30/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut suljetulle osastolle ja vahva Leponex!

Joku psykiatrikin ennätti palstailemaan. 

Joo, ihmettelen näitä muille pahan toivottajia. Joutuisipa oikeasti itse kokemaan väkivaltaa jo ennalta tuskaisessa tilanteessa, niin laittaisiko suunsa kiinni?

Ap

Osalla on hyviäkin kokemuksia. Kaikilla ei huonoja. Paljon riippuu paikasta ja ajasta ja henkilökunnasta

Vierailija
31/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Vierailija
32/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten yksityisellä tyrkytettiin minulle väsymykseen mietoa mielialalääkettä. Kun vihdoin asiaani tutki alansa asiantuntija, niin taustalta löytyi elimellinen sairaus. Määräsi vain oikeat kokeet ja testit. 

Vierailija
33/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot puhuvat enemmän kuin mitkään feikkiä olevat sanat.

Vierailija
34/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Ne ovat mielipidekysymyksiä!

Vierailija
35/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja kokeiltu on. Nämä on parhaaksi todettu. Pystyn käymään töissä. En jaksaisi olla eläkkeellä nelikymppisenä. Olen käyttänyt rauhoittavia lähes päivittäin 16-vuotiaasta asti. Vaikutus säilyy, kun pysyy kotona viikonloput, jolloin riittää 0-3 tablettia.

Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niihin hommiin ajautuu kaikenlaista porukkaa. 

Vierailija
36/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Ihmisoikeudet?

Vierailija
37/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Psykiatri vastailee kahvitauolta 👋

Vierailija
38/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Psykiatri vastailee kahvitauolta 👋

Jep

Vierailija
39/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitset lääkkeitä? Ei ihme, jos olet teini-ikäisestä lähtien joutunut riippuvaiseksi, niin et osaa enää elää ilman. Mutta se on totta, ettei terapiakaan aina auta. Niihin hommiin ajautuu kaikenlaista porukkaa. 

Joillain vääränlainen terapia kaivaa esiin pimeyden ja pahuuden ihmisestä.

Vierailija
40/95 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksia rikotaan 

Ihmisoikeus on määrittelykysymys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme