Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään tosta miehestä ketä tapailen, eniten siks että sen isä on kuollut kun se on ollut nuori

Vierailija
07.09.2025 |

En voi sietää ihmisiä ketkä ei koe menetyksiä nuorella ikää kun itse olen kokenut niitä paljon. Sellaiset ihmiset aina luulee että elämä vaan jatkuu näin eikä mitään tapahdu. Todella arvostan että on menettänyt isänsä ja se näkyy hänessä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ajattelumalli.. Olet sairas!

Vierailija
2/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen peruste ihmisestä pitämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosta ap:sta eniten siksi, että sille on tehty lobotomia nuorella iällä.

Vierailija
4/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sairasta siinä on? Ite oon menettänyt vanhempani ja lisäksi vielä lapseni niin en todellakaan katselisi ihmistä jonka ensimmäinen menetys on joku iäkäs isovanhempi koska eihän sellainen ihminen tiedä millaista elämä on oikeasti. 

Ap

Vierailija
5/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tämä potilas odottaa aamulääkettää.

Vierailija
6/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sairasta siinä on? Ite oon menettänyt vanhempani ja lisäksi vielä lapseni niin en todellakaan katselisi ihmistä jonka ensimmäinen menetys on joku iäkäs isovanhempi koska eihän sellainen ihminen tiedä millaista elämä on oikeasti. 

Ap

Valitset siis kumppanisi hänen menetystensä perusteella? Onko sille kriteerille Tinderissä oma rasti jonka voi ruksia?

Vierailija
7/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan kuin maailmassa olisit ainut jolla on ollut menetysksiä, käys kysymässä joltain ukrainalaiselta, jolta mennyt koko suku ja naapurit ja koti.

Vierailija
8/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotenkin tuntuu, että sillä on tarkoituksensa minkä takia olet noin paljon menettänyt.

Vierailija
9/9 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulin että mä olen vähän kieroon kasvanut 😳

Mitäs nyt vtttua?