lukeeko joku oikeasti youtube kommentteja?
Kommentit (19)
Joskus luen, mutta harvemmin. Jotain olen itsekin kommentoinut.
Korkeintaan ne kolme ekaa jotka siihen tulee, mutta ei jaksa sen pidemmälle
Jos joku aihe on mielenkiintoinen niin joo sekä jos videon tekijä vastailee niihin kommentteihin.
Lukeeko joku todella vauvapalstaa jo lauantai-aamuna? Minua ei lasketa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sunnuntai.
Ohoh. Sen se palstan lukeminen teettää.
Jep. Häiritsekö se sinua? Onko sinulla akne? Tiedätkö mistä syystä olet väsynyt?
Musiikkivideoihin käyn jokaiseen kommentoimassa että tämä on ehdottomasti ao.esiintyjän paras kappale.
Silmäilen videota katsellessamutta katselin asiapitoisia videoita, kuten uutisia
En tiedä millaisia kissavideoita ap katsoo, mutta asiallisissa viedoissa keskustelu on oikeasti usein mielenkiintoista, koska ihmiset eri puolelta maailmaa kommentoivat ja kertovat asiasta omasta / oman maansa näkökulmasta.
Pyöräilyaiheisten videoiden kommentteja luen. Ja juuri muita videoita en katsokaan.
Youtube kommentoinnista tuli mieleen kysymys, kun jos kommentoin eri kanavien videoita, ja saan sydämet niistä, niin sitten kun Youtube sovelluksessa on se Merkit (badges) välilehti, vain joidenkin kanavien antamat sydämet näkyy siinä, toisten ei ollenkaan. Mistähän se johtuu?
Siellä on kyllä oikeasti välillä ihan legendaarisen hauskoja kommentteja.
Huumori on kyllä ihmislajin paras ominaisuus<3
Ne kommentit on just parasta. Erityisesti, jos on hyvä video, niin ihmiset käy kertomassa oman näkökulmansa asiaan ja voit nautiskella aiheesta kauemmin. Esim. politiikka ja terveys on tällaisia aiheita. Saat lukea jonkun toisen kokemuksesta, joka voi olla täysin vastakkainen. Kokkausvideoissa voit lueskella, miten toiset on onnistuneet reseptissä jne. Ihmiset myös linkkaa muille sivustoille, jotka tuo lisää tietoa aiheesta yms.
Kyllä luen ja kirjoitan ja vastailen myös. On siellä nyt järkevämpää settiä tarjolla mitä täällä. Riipuu tietysti varmaan aiheista mitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kyllä oikeasti välillä ihan legendaarisen hauskoja kommentteja.
Huumori on kyllä ihmislajin paras ominaisuus<3
Tai sitten ihan superilkeitä. Nautin erityisesti eu-roskasakin ruoskinnasta, näkee että kaikki naamiot ovat pudonneet. Ihmiset ovat oikeutetusti raivoissaan mm sodanjatkamishingusta jota pazkasakki lietsoo. Tai agenda 2030sta. Tai monesta muusta nykyjärjettömyydestä.
Olisipa meilläkin yhtä raivoissaan. On tuossa julkisessa kiukun ilmaisussa oppimista. Ensin pitäisi toki edes ymmärtää mitä ympärillä tapahtuu.
Riippuu videoiden aiheista, itse kiinnostaa vain tekniset videot siellä, autojen koeajot ja korjaukset, lentämiseen liittyvät (tämä muuten todella hyvä, vastaa yleisiin lentämiseen liittyviin kysymyksiin todella selkeästi https://www.youtube.com/@Tapioonthemove)
Minå luen. Ne in usein hauskempia kuin se video