Muita, jotka eivät syö joka päivä?
On todella vieras ajatus, että moni todella syö joka ikinen päivä. Olen siitä melkein vähän kateellinen: minulle tulee syömisestä niin huono omatunto, etten kestäisi kokea sitä monta kertaa viikossa. Löytyykö muita? Jotenkin tuntuu, että syömiseen pitäisi olla oikeutus.
Olisi kiva kuulla ajatuksia!
Kommentit (48)
Mä syön vaan joka toinen päivä, kun ei ole varaa syödä jokapäivä
en syö jokapäivä.
Pikkuherkkuja,kahvileipiä,naposteluja,karkkeja,sipsejä, ei lasketa edes, ainakaan noitten laihdutus-ketjujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen AP olet? Mikä vialla elämässä?
Oon ollut tuommoinen. Ihan kepoisasti meni jokunen päivä syömättä, siihen liikunnat päälle. Oli erottuvat suonet ja lihakset, olin tosi ylpeä niistä.
Sit keho sanoikin että nyt lopetat ja alkoi ottamaan kaikkea takaisin, syömättömyys kostautui ja nopeaan tahtiin tuli nestettä ja rasvaa reilusti kehoon eikä se sit lähtenytkään helpolla. Että kiukutti kun oli itselleen semmoista tehnyt.
Oon 38 ja vasta viime vuonna opettelin syömään joka päivä. Ei ole hauskaa tässä iässä tajuta että yli puolet elämästä mennyt siihen itsensä kaltoinkohteluun ja tehnyt vaan vahinkoa itselleen. Olin kroonisessa ylikunnossa vuosikausia. Lääkäreidenkin mielestä pysyviä muutoksia aivotoimintaan ja kroppaan. En esim osaa nukkua edelleenkään, olen ahdistunut ja masentunut. Jos esim liikun vähän enemmän niin kroppa alkaa heti kapinoimaan. Olis ollut vältettävissä fiksulla elämällä.
Vastaus on helppo. AP kärsii ensimmäisen maailman ongelmista.
Aika hölmöä näännyttää itsensä kuoliaaksi, eikö maailmaa voisi parantaa ihan konkreettisemmilla hyväntekotavoilla?
Vierailija kirjoitti:
Aika hölmöä näännyttää itsensä kuoliaaksi, eikö maailmaa voisi parantaa ihan konkreettisemmilla hyväntekotavoilla?
Eihän ap:lla ole kyse mistään maailman parantamisesta vaan tyypillisestä oman navan ympärillä pyörimisestä ja kontrollitarpeesta.
Tiesit varmaan ap jo kun kirjoitit tänne, että sinulla on vääristynyt ruokasuhde ja todennäköisesti syömishäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Tiesit varmaan ap jo kun kirjoitit tänne, että sinulla on vääristynyt ruokasuhde ja todennäköisesti syömishäiriö.
En usko - halusin vain uteliaisuuttani kuulla muiden ajatuksista ja tottumuksista. Ei sen kummempaa!
AP
Eipä ne tainnut silloin ennen elääkään edes nykyiseen keski-ikään.