Vaikea suhde takana ja nyt ero tulossa
Mies tosi vaikea, ja vaikeaa tästä myös tekee nyt sen että hän ei haluaisi erota.
Hän ei halua antaa minulle suhteessa niitä asioita joita haluan, olen tehnyt sen selväksi että olen onneton, mutta silti hän ei halua erota. On tosi vaikeaa ymmärtää tätä hänen ajatteluaan, mutta niin se vaan on.
Miten saisin miehen ymmärtämään että ero on paras ratkaisu?
Hän todella siis vaikea ihminen. Lupailee asioita mitä ei ole aikomustakaan toteuttaa, kuulemma mielyttääkseen minua. Ei edes itse halua mitään romanttista rakkautta, vaan kaveripohjalta välillä seksiä. Loukkaantuu kun kerron omista tarpeistani. Tunneyhteys on jollain tapaa puuttunut aina. Ihan siis tosi paljon sellaista ymmärryksen puutetta jne.
Kommentit (24)
Minulla puolestani on täydellinen avioliitto!En voisi saada yhtä kilttiä ja kunnollista miestä!Jo 30 vuotta yhdessä:)
Joku kirjoitti, että miehelle riittää tavallinen arki ja säännöllinen seksi. Yööök. Nähty on nuo siivous- ruoka ja vaatehuoltopalveluiden odottajat. Pitävät itsestäänselvyytenä naisia. Ajatuskin siitä, että edellämainitun kaltainen alkaisi kinumaan tekemäni ruoan jälkeen jotain s*uihinottoa, saa mut oksentamaan.
Perseestä nämä liitot🤭