Laitan työhaastatteluun teko tatuointeja ja nenä renkaita😄
Aina, kun kutsutaan työhaastatteluun. Laitan naaman ja korvat täyteen feikki lävistyksiä. Olen myös ostanut tatuointeja, joita liimaan ihooni näkyville paikoille. Minulla on myös peruukkeja, jotka ovat omituisen värisiä ja niitäkin käytän haastatteluissa. Ei ole töitä tullut ja mielelläni olen ilman, koska onhan se muutenkin pakko joidenkin olla ilman työtä. Ei kaikille töitä vain riitä
Kommentit (34)
No mitä jos siellä onkin vastassa Natalian tapainen kaulatatskattu "menestyjä" ja hän innostuu tyylistäsi.
Kiitos vinkeistä. Itse laitan kuvan ja näytän siinä ihan itseltäni, vaihdevuosi-ikäiseltä. Ei ole pyydetty edes haastatteluihin. Kokeilen seuraavaksi kielioppivirheitä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos siellä onkin vastassa Natalian tapainen kaulatatskattu "menestyjä" ja hän innostuu tyylistäsi.
Kysyy sitten vaan iloisesti, että ai, tämä onkin ryhmähaastattelu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhakemukseen voi kirjoittaa suoraan. Hakeneensa kolmea loistavaa paikkaa. Ja tämä on vain se yksi työ, johon tuskin pystyn. Mut neljää pitää hakea. Jos apua neuvontaa ja ohjausta on koko kuukauden saatavilla heti. Enköhän opi homman puolessa vuodessa.
Cveestä kannattaa pudottaa se työkokemus pois josta on eniten hyötyä työpaikan saantiin.
Haen mielelläni töitä joihin pystyn. Välillä vain on kuukausia, kun pitää 1-2 paikkaa rastia henkilöstövuokrafirmoista. Yleensä niistä, mihin työkokemus on jäänyt nakuttamatta, eikä edes haastattelukutsua ole koskaan tullut.
Eri juttu niille, joista olen työkeikkoja saanut.
Mä olen saanut tuollaisia hakemuksia, samoin niitä missä kaveri sanoo että hakee paikkaa vain velvollisuuden täyttämiseksi.
Ilmoitan niistä työkkärin, hakemusliitteet perään.
Kerran on tullut tappouhkaus kun va
Varmaan joihinkin töihin näinkin, mutta täällä on niitä, jotka ilmoittaa merkkivaatteissaan, laukuissaan ja koruissaan ettei heidän oikeastaan tarvitsis enää tehdä töitä, mutta kokeilevat nyt vielä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
ap:lla ja muilla loisilla on konseptit hieman haussa. Jokaisella on oikeus olla työtön, ei kukaan voi pakottaa teitä tekemään duunia.
Mutta mitään työttömyyskorvausta ei ole, vaan se on työttömälle työnhakijalle maksettava korvaus. Jos ette vakavissanne hae töitä, ette ole oikeutettuja siihen.
Lopettakaa korvausten vastaanottaminen niin ongelmanne ratkeaa
Juuri näin. Töitä ei ole pakko tehdä, mutta miksi minun ja muiden työssäkäyvien veroista pitäisi maksaa sinun sossun tuet ja työttömyyskorvaukset. Elä omillasi, laillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työhakemukseen voi kirjoittaa suoraan. Hakeneensa kolmea loistavaa paikkaa. Ja tämä on vain se yksi työ, johon tuskin pystyn. Mut neljää pitää hakea. Jos apua neuvontaa ja ohjausta on koko kuukauden saatavilla heti. Enköhän opi homman puolessa vuodessa.
Cveestä kannattaa pudottaa se työkokemus pois josta on eniten hyötyä työpaikan saantiin.
Haen mielelläni töitä joihin pystyn. Välillä vain on kuukausia, kun pitää 1-2 paikkaa rastia henkilöstövuokrafirmoista. Yleensä niistä, mihin työkokemus on jäänyt nakuttamatta, eikä edes haastattelukutsua ole koskaan tullut.
Eri juttu niille, joista olen työkeikkoja saanut.
Mä olen saanut tuollaisia hakemuksia, samoin niitä missä kaveri sanoo että hakee paikkaa vain velvollisuuden täyttämiseksi.
Ilmoitan niistä työkkärin, hakemusliitteet per
Varmaan joihinkin töihin näinkin, mutta täällä on niitä, jotka ilmoittaa merkkivaatteissaan, laukuissaan ja koruissaan ettei heidän oikeastaan tarvitsis enää tehdä töitä, mutta kokeilevat nyt vielä kuitenkin.
Vaikea nähdä jotain Kimi Räikköstä selittämässä työkkärissä että hän nyt haluais ansiosidonnaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:lla ja muilla loisilla on konseptit hieman haussa. Jokaisella on oikeus olla työtön, ei kukaan voi pakottaa teitä tekemään duunia.
Mutta mitään työttömyyskorvausta ei ole, vaan se on työttömälle työnhakijalle maksettava korvaus. Jos ette vakavissanne hae töitä, ette ole oikeutettuja siihen.
Lopettakaa korvausten vastaanottaminen niin ongelmanne ratkeaa
Juuri näin. Töitä ei ole pakko tehdä, mutta miksi minun ja muiden työssäkäyvien veroista pitäisi maksaa sinun sossun tuet ja työttömyyskorvaukset. Elä omillasi, laillisesti.
Vassareilla on joku vinouma rahojen suhteen, ne kuvittelee että toisten rahat kuuluu heille.
Vian ei tarvitse olla suuri kun se on päässä
Onko ansiosidonnaisessa muuten joku katto? Tuli tuosta räikköskommentista mieleen.
Onpa ap:n avaus uskottava. Minä olen käynyt työhaastattelussa viimeksi 2023.
Tässä taas yksi Kelan elätti. Hienoa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku siis haluaa vapaaehtoisesti olla köyhä, laiska, työtön luuseri, joka ei pärjää elämässä omillaan, vaan lokkeilee työssäkäyvien maksamia veroja sossuntukina. Todennäköisesti sinua ei palkattaisi vaikka olisit ihan oma itsesi.
Ja kaikki kunnia niille työttömille, jotka yrittävät kaikin keinoin päästä töihin, elämään omillaan, eikä toisten elättinä. Itsekin ollut työttömänä 3 kuukautta, kun firma lakkautettiin.
Joka korissa on yksi mätä omena.
Jotkut eivät vaan tuota mitään hyvää itsekunnalle. Aina ajattelevat vain omaa napaansa.
Osta itsellesi myös tekopää. Entinen kuulostaa jo loppuunpalaneelta pannun huuhdevedeltä. Varmaan sulatettu ja pakastettu liian monta kertaa, ehkä homeessakin.
Taitavat tulla luonnostaan laittamattakin.