Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan työhaastatteluun teko tatuointeja ja nenä renkaita😄

Vierailija
07.09.2025 |

Aina, kun kutsutaan työhaastatteluun. Laitan naaman ja korvat täyteen feikki lävistyksiä. Olen myös ostanut tatuointeja, joita liimaan ihooni näkyville paikoille. Minulla on myös peruukkeja, jotka ovat omituisen värisiä ja niitäkin käytän haastatteluissa. Ei ole töitä tullut ja mielelläni olen ilman, koska onhan se muutenkin pakko joidenkin olla ilman työtä. Ei kaikille töitä vain riitä 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajilla on ollut kyllä hyviä ilmeitä ja ilmeestä on jo nähny, ettei töitä tule

Vierailija
2/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan sitten jättäytyä pois tuhlaamasta kaikkien aikaa ja energiaa? Pukeudu himassasi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ap, että olet vapaa ehtoisesti työtön. Sun ansiosta on hiukan suurempi mahdollisuus, että itse saisin töitä

Vierailija
4/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukseen laitan yhdys sana virheitä.

Vierailija
5/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitkohan sitten jättäytyä pois tuhlaamasta kaikkien aikaa ja energiaa? Pukeudu himassasi vain.

On pakko mennä työhaastatteluun, muuten tulee karenssia. Ja normusti en pukeudu noin.

Vierailija
6/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan penisrengas. Mutta sitä vilauttamalla saa joka haastattelijan hiljenemään hetkeksi.

Vierailija
7/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä haet töihin mihin et halua päästä

Vierailija
8/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhakemukseen laitan yhdys sana virheitä.

Kiitos vinkistä💕

Vierailija
9/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan penisrengas. Mutta sitä vilauttamalla saa joka haastattelijan hiljenemään hetkeksi.

Ovatko kuitenkin antaneet töitä?

Vierailija
10/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin tädit pakottaa. Muuten en hakisi

Vierailija
11/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös sanoa, että on pakotettu hakemaan, niin sillonkaan eivät ota töihin

Vierailija
12/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei tarvitse hyväksyä sitä faktaa, ettei pääsisi minnekkään.

Vierailija
13/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhakemukseen voi kirjoittaa suoraan. Hakeneensa kolmea loistavaa paikkaa. Ja tämä on vain se yksi työ, johon tuskin pystyn. Mut neljää pitää hakea. Jos apua neuvontaa ja ohjausta on koko kuukauden saatavilla heti. Enköhän opi homman puolessa vuodessa.

Cveestä kannattaa pudottaa se työkokemus pois josta on eniten hyötyä työpaikan saantiin.

Haen mielelläni töitä joihin pystyn. Välillä vain on kuukausia, kun pitää 1-2 paikkaa rastia henkilöstövuokrafirmoista. Yleensä niistä, mihin työkokemus on jäänyt nakuttamatta, eikä edes haastattelukutsua ole koskaan tullut.

Eri juttu niille, joista olen työkeikkoja saanut.

Vierailija
14/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekotatuointi on yhdyssana. Ehkä juuri tämän idiotismisi takia et saa töitä.

Vierailija
15/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa kirjoittaa?

Vierailija
16/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siis haluaa vapaaehtoisesti olla köyhä, laiska, työtön luuseri, joka ei pärjää elämässä omillaan, vaan lokkeilee työssäkäyvien maksamia veroja sossuntukina. Todennäköisesti sinua ei palkattaisi vaikka olisit ihan oma itsesi.

Ja kaikki kunnia niille työttömille, jotka yrittävät kaikin keinoin päästä töihin, elämään omillaan, eikä toisten elättinä. Itsekin ollut työttömänä 3 kuukautta, kun firma lakkautettiin. 

Joka korissa on yksi mätä omena.

Vierailija
17/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku siis haluaa vapaaehtoisesti olla köyhä, laiska, työtön luuseri, joka ei pärjää elämässä omillaan, vaan lokkeilee työssäkäyvien maksamia veroja sossuntukina. Todennäköisesti sinua ei palkattaisi vaikka olisit ihan oma itsesi.

Ja kaikki kunnia niille työttömille, jotka yrittävät kaikin keinoin päästä töihin, elämään omillaan, eikä toisten elättinä. Itsekin ollut työttömänä 3 kuukautta, kun firma lakkautettiin. 

Joka korissa on yksi mätä omena.

Joo on hyvä erottaa tyhmät/laiskat työttömät, niistä työttömistä, jotka ovat työttömiä itsestään johtumattomista syistä ja haluavat aidosti töihin eli ahkerista ja fiksuista.

Nämä elämäntapatyöttömät ovat oikeasti osaamattomia, jotka eivät pärjää työelämässä ja naamioivat sen omaksi haluksi elää ilman työtä.

Vierailija
18/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhakemukseen voi kirjoittaa suoraan. Hakeneensa kolmea loistavaa paikkaa. Ja tämä on vain se yksi työ, johon tuskin pystyn. Mut neljää pitää hakea. Jos apua neuvontaa ja ohjausta on koko kuukauden saatavilla heti. Enköhän opi homman puolessa vuodessa.

Cveestä kannattaa pudottaa se työkokemus pois josta on eniten hyötyä työpaikan saantiin.

Haen mielelläni töitä joihin pystyn. Välillä vain on kuukausia, kun pitää 1-2 paikkaa rastia henkilöstövuokrafirmoista. Yleensä niistä, mihin työkokemus on jäänyt nakuttamatta, eikä edes haastattelukutsua ole koskaan tullut.

Eri juttu niille, joista olen työkeikkoja saanut.

Mä olen saanut tuollaisia hakemuksia, samoin niitä missä kaveri sanoo että hakee paikkaa vain velvollisuuden täyttämiseksi.

Ilmoitan niistä työkkärin, hakemusliitteet perään.

Kerran on tullut tappouhkaus kun vanhempi nainen laitettiin karenssiin, "hänen poikansa tulee selvittämään asiat"

Ilmoitin tästäkin työkkärille ja poliisille.

Vierailija
20/31 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ja muilla loisilla on konseptit hieman haussa. Jokaisella on oikeus olla työtön, ei kukaan voi pakottaa teitä tekemään duunia.

Mutta mitään työttömyyskorvausta ei ole, vaan se on työttömälle työnhakijalle maksettava korvaus. Jos ette vakavissanne hae töitä, ette ole oikeutettuja siihen.

Lopettakaa korvausten vastaanottaminen niin ongelmanne ratkeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi