Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen elää mielestäsi ankeaa elämää?

Vierailija
06.09.2025 |

Kuvailkaa!

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäänsä tyytymätön, kaikki aina negatiivista.

Vierailija
42/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatehuoneen kokoisessa vuokraluukussa Helsingin Kalliossa asuva.

Mun poika juuri muutti tuollaiseen ja on onnensa huipulla. 😀

On NIIN ylpeä ensimmäisestä kodistaan että itsellekin melkein tulee tippa linssiin siitä ilon määrästä. Ei ankeaa ollenkaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vantaalaiset.

Vierailija
44/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sellainen ihminen jolla ei ole mitään kiinnostuksen kohdetta joka täyttää elämästä ison osan ja joka tuo mielekästä sisältöä päiviin. Jollain se voi olla vaikka juokseminen, jollain toisella käsityöt ja kolmannella vaikka perhokalastus. 

Vierailija
45/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattoman huono-onninen, jonka elämässä kaikki menee pieleen vaikka miten tekisi. Just semmonen väärien valintojen mestari. Kuinka eteen tuleekin just niitä huonoja vaihtoehtoja, joista pitää yrittää valita se pienin paha ja pieleen menee sekin koska kuinkas muutenkaan.

Vierailija
46/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri jakaa täysin mitäänsanomattoman elämänsä arkea jatkuvalla syötöllä Facebookiin. Mitään ei tapahdu, missään ei käydä, mitään ei tehdä ja silti riittää mukakiinnostavia postauksia yli äyräiden

Hänen elämässään kuitenkin tuntuu olevan iloa jos sitä haluaa jakaa.

Sinä taas ankeana sitä seuraat, ja tunnut vielä olevan katkerakin siitä että hän löytää iloa tavallisesta elämästään... 

Vierailija
47/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu kaupungissa betonikuutiossa.naapurit häiriköivät. kaikki on kallista.pitää maksaa auton pysäköinnistä kadulle ääliöiden potkittavana.

jonottaa joka aamu töihin mennessä.kaupoissakin on pitkät jonot.mielisairaita ja heikkolahjaisia joka paikassa.

kamalaa elämää..

Vierailija
48/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei elä oman näköistä elämää vaan kulkee muiden mielipiteiden mukaan, esimerkiksi zombiudutaan 8h päivä työssä jossa omat vahvuudet ei tule esiin ja tehään kaikenlaisia asioita mitä valtavirta tekee koska halutaan olla "normaaleja" vaikkei ne olisi ollenkaan hyväksi

Vierailija
49/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri jakaa täysin mitäänsanomattoman elämänsä arkea jatkuvalla syötöllä Facebookiin. Mitään ei tapahdu, missään ei käydä, mitään ei tehdä ja silti riittää mukakiinnostavia postauksia yli äyräiden

Sinä taas ankeana sitä seuraat, ja tunnut vielä olevan katkerakin siitä että hän löytää iloa tavallisesta elämästään... 

Ei, en kuulu itse hänen seuraajiinsa enkä ole edes somessa ja mistähän tuon katkeruudenkin keksit? Et tiedä minun elämästäni yhtään mitään edellisen kommenttini perusteella 

Vierailija
50/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jonka koko elämä pyörii työn ympärillä. Näin yhden korkeamman virkailijan kuolinilmoituksen, jossa listattiin hirveän pitkät pätkät siitä, missä töissä ja projekteissa oli ansiokkaasti edustanut ja ollut mukana siinä ja tässä työryhmässä ja virastossa. Ei sanaakaan siitä oliko mukava tai lämmin ihminen tai millainen perheenjäsen tai ystävä oli ollut. Ja ihan viimeisenä lauseena "kaipaamaan jää puoliso ja lapsi". Kokisin epäonnistuneeni elämässä, jos minun jälkeeni kirjoitettaisiin tuollainen.

Vierailija
51/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en kuulu itse hänen seuraajiinsa enkä ole edes somessa ja mistähän tuon katkeruudenkin keksit? Et tiedä minun elämästäni yhtään mitään edellisen kommenttini perusteella 

Jos tiedät mitä hän somessaan jakaa, seuraat häntä jollain tavalla. Ja kyllä katkeraltakin vaikutat. 😀

Jaxuhaleja! 

Vierailija
52/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät mitä hän somessaan jakaa, seuraat häntä jollain tavalla. Ja kyllä katkeraltakin vaikutat. 😀

J

Justiinsa juu. Ihminen on yleinen vitsi niiden parissa jotka hänen somekavereitaan ovat. Mikä sinua vaivaa että otit kommenttini kovastikin henkilökohtaisesti ja alat pätemään omiasi täysin tuntemattomasta?

Vierailija
53/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, jossa ihminen ei pysty toteuttamaan laisinkaan omaa itseään ja omia toiveitaan. Syynä esim. terveys,  taloudellinen tilanne tai henkiset lukot.

Vierailija
54/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa juu. Ihminen on yleinen vitsi niiden parissa jotka hänen somekavereitaan ovat. Mikä sinua vaivaa että otit kommenttini kovastikin henkilökohtaisesti ja alat pätemään omiasi täysin tuntemattomasta?

Miten henkilökohtaisesti? Nauratti vain se paatos jolla inhosit sitä että jollain on sen verran iloa elämässään että haluaa sitä jakaa muillekin. Kuvailusi perusteella se ihminen kuulosti ihan mukavalta, ja sinä taas ikävältä. 

En itse ole missään somessa jos WhatsAppia ei lasketa mukaan. 

Vierailija
55/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuminen olisi kyllä ankeaa. Mutta en väitä, että se on sitä kaikille. Hyvä vain, että jotkut siitäkin tykkäävät.

Minä tykkään. Kaupunkielämästä en yhtään.

Vierailija
56/124 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisit vielä keroa, että jos häntä et seuraa niin mistä tiedät mitä hän somessaan jakaa? Juorukello? 

Vierailija
57/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstan jokaikinen nainen 

Perustele!?

Olen nainen enkä ole juuri koskaan tuntenut elämääni ankeaksi.

Ehkä hetkellisesti juuri ennen avioeroa 31v sitten mutta lisäksi oli huoli taloudellisesta tilanteesta ja äidin sairastumisesta ja kuolemasta. Muuten elämä lasten kanssa oli ihanaa silloinkin. 

Vierailija
58/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, selän takana juoruava, kiusaaja, kokoajan ärtynyt, muitta haukkuva ja negatiivisesti arvosteleva, erilaisuutta kestämätön yms.

Myrkyllinen ihminen.

Vierailija
59/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät mitä hän somessaan jakaa, seuraat häntä jollain tavalla

Naurettavaa seurata somessa jotain, jota sitten haukkuu. 

Vierailija
60/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudeton elämä on ankeaa.  Tässä yhteydessä rakkaus ei välttämättä tarkoita vain romanttista rakkautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi