Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet toisin kun puoliso on poissa?

Vierailija
06.09.2025 |

Havahduin taas siihen, että avomiehen oltua viikon reissussa ei minun ole tullut syötyä viikkoon yhtään lihaa. En ole mitenkään vakaumuksellinen kasvissyöjä, mutta mieluummin valitsen muuta kuin jotain jauhelihaa silloin kun ei tarvitse miettiä toisen osapuolen mieltymyksiä. 

Onko muilla vastaavia asioita mitä teette silloin kun saa itsekkäästi päättää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän silloin salarakaan kylään pikapanoille.

Vierailija
22/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran Rane tulee pullon kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmänkuin tyytyväinen, että 'puoliso' on menneen talven lumia. Koti pysyy siistinä, tv:n mölinää ei tarvitse kuunnella, rahaa kuluu vähemmän ja kaikenkaikkiaan on mukavampaa. Suosittelen. 

Vierailija
24/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestäni, kun hän on poissa. Pesen hänen pyykkejään, siivoan. Teen ruokaa tai leivon, joskus vain hänelle. Teen hänelle kuuluvia kotiaskareita hänen puolestaan, ettei hänen väsyneenä tarvitse. 

Ei ole väliä, onko hän töissä vai illanvietossa, teen näitä samoja.

Vierailija
25/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmänkuin tyytyväinen, että 'puoliso' on menneen talven lumia. Koti pysyy siistinä, tv:n mölinää ei tarvitse kuunnella, rahaa kuluu vähemmän ja kaikenkaikkiaan on mukavampaa. Suosittelen. 

Se on toki asia erikseen jos kaikki toisessa vaan ärsyttää. Enemmän mietin sinänsä onnellisia parisuhteita, joissa nyt kuitenkin aina on jotain missä on itse joutunut tekemään kompromisseja jotka saa hetkellisesti unohtaa kun toinen lähtee vaikka työmatkalle. -ap

Vierailija
26/26 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa kotona ja nautin siitä. Miehestä lähtee ihmeen paljon ääntä. Sen huomaa kun hän on poissa.

Ja ei; minusta ei lähde samalla tavoin ääntä. Mies monesti hämmästelee että olenko kotona ollenkaan. Vaikka minä vaan istuisin kahvilla ja lukisin kirjaa. Mitä ääntä siitä pitäisi kuulua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän