Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet toisin kun puoliso on poissa?

Vierailija
06.09.2025 |

Havahduin taas siihen, että avomiehen oltua viikon reissussa ei minun ole tullut syötyä viikkoon yhtään lihaa. En ole mitenkään vakaumuksellinen kasvissyöjä, mutta mieluummin valitsen muuta kuin jotain jauhelihaa silloin kun ei tarvitse miettiä toisen osapuolen mieltymyksiä. 

Onko muilla vastaavia asioita mitä teette silloin kun saa itsekkäästi päättää?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän silloin salarakaan kylään pikapanoille.

Vierailija
22/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran Rane tulee pullon kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmänkuin tyytyväinen, että 'puoliso' on menneen talven lumia. Koti pysyy siistinä, tv:n mölinää ei tarvitse kuunnella, rahaa kuluu vähemmän ja kaikenkaikkiaan on mukavampaa. Suosittelen. 

Vierailija
24/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan miestäni, kun hän on poissa. Pesen hänen pyykkejään, siivoan. Teen ruokaa tai leivon, joskus vain hänelle. Teen hänelle kuuluvia kotiaskareita hänen puolestaan, ettei hänen väsyneenä tarvitse. 

Ei ole väliä, onko hän töissä vai illanvietossa, teen näitä samoja.

Vierailija
25/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmänkuin tyytyväinen, että 'puoliso' on menneen talven lumia. Koti pysyy siistinä, tv:n mölinää ei tarvitse kuunnella, rahaa kuluu vähemmän ja kaikenkaikkiaan on mukavampaa. Suosittelen. 

Se on toki asia erikseen jos kaikki toisessa vaan ärsyttää. Enemmän mietin sinänsä onnellisia parisuhteita, joissa nyt kuitenkin aina on jotain missä on itse joutunut tekemään kompromisseja jotka saa hetkellisesti unohtaa kun toinen lähtee vaikka työmatkalle. -ap

Vierailija
26/39 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljaa kotona ja nautin siitä. Miehestä lähtee ihmeen paljon ääntä. Sen huomaa kun hän on poissa.

Ja ei; minusta ei lähde samalla tavoin ääntä. Mies monesti hämmästelee että olenko kotona ollenkaan. Vaikka minä vaan istuisin kahvilla ja lukisin kirjaa. Mitä ääntä siitä pitäisi kuulua?

Vierailija
27/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (n 54) repsahtaa heti kaiken säännöllisyyden ja itsensä laittamisen ote kun äijä on pari kertaa v jossain 3-5 päivää. Jos mahdollista jään etätöihin kotiin, nukun pidempään, lojun kylpytakissa tai pehmeässä kotiasussa meikittömänä ja hiukset laittamattomana sohvalla tai isolla terassiparvekkeella läppäri sylissä koko työpäivän. Syön mitä sattuu ja jostain syystä yleensä paljon herkkuja. Jotenkin tiedostamatta tulee fiilis että olen ikäänkuin lomalla (vapaalla jostain) ja ansaitsen hemmottelua. Kämppä on ku pommin jäljiltä välillä ja olenkin naureskellut että mitähän mies sanoisi jos tulisi yllättäen kotiin. 

Olen myös usein käynyt tuolloin kauneushoitolassa (tosin voin siellä käydä miehen kotona ollessakin), jos siivoan kuuntelen kovalla lempipoppiani, laulan mukana ja jammailen keskellä lattiaa. 

Vierailija
28/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen avoimesti ja kuuluvasti, jätän tavarat mihin satuu, syön kaikkea roskaruokaa. Elän kuin "pellossa" ja kun mies tulee kotiin, kaikki on tip top eikä se raukka tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu ja mikä pirttihirmu (ulkoisesti) musta kuorituu kun olen yksin. 

Vierailija
29/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee yhtään mitään erilailla. 

Vierailija
30/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaiken sohvalla, lojun ylipäätään paljon sohvalla kun hän on poissa. Tuijotan telkkaria tekemättä mitään. Rentoudun ja nautin hiljaisuudesta. Syön karkkia.

Vierailija
31/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen avoimesti ja kuuluvasti, jätän tavarat mihin satuu, syön kaikkea roskaruokaa. Elän kuin "pellossa" ja kun mies tulee kotiin, kaikki on tip top eikä se raukka tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu ja mikä pirttihirmu (ulkoisesti) musta kuorituu kun olen yksin. 

Eikö tuo ole todella ikävää, etten voi olla oma itsesi miehesi seurassa. 

Vierailija
32/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja juttuja teen kuin yhdessä ollessakin. 

Vierailija
33/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee syötyä sellaista mistä puoliso ei tykkää. Eniten liittyy kasviksiin. Mm. kesäkurpitsaa käytän johonkin. Katson sellaisia elokuvia mistä puoliso ei välitä jis sattuu töllöstä tulemaan. 

Vierailija
34/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen erilaisia leffoja. Puoliso ei siedä pitkäveteisiä eikä kauhua niin katson niitä silloin

Vierailija
35/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja paljon ja katon kaikki auto-ohjelmat telkasta. Huudatan musaa ja ajan Harrikalla lujaa. 

M57

Vierailija
36/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelen.

Silloin olen kaiken työajan ulkopuolelle jäävän ajan naapurin yh:n luona. 

Vierailija
37/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee toisin, vaan jätän tekemättä esimerkiksi se, jonka puoliso tekee. Ei telkkua päälle aamulla heti herätessä.

En avaa telkkua ollenkaan kun mies on reissussa. Aivan ihana rauha kun se mölytoosa ei pauhaa aamusta iltaan.

Vierailija
38/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihan yksin kotona, ettei lapsetkaan ole paikalla, käyn harrastamassa pidemmän kaavan mukaan. Syön paljon jäätelöä ja muuta herkkua, katson telkkarista sarjoja tai leffoja iltapäivästä alkaen (normaalisti vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen), ohjelmia joista mies ei välitä tai pitkiä leffoja, joita ei normaalisti jaksa katsoa. Syön ulkona, tai elän eineksillä tai leivillä. Käyn ehkä kaupoilla tai leffassa. Masturboin.

Jos lapset on paikalla, mutta vain mies poissa, elo on suht samanlaista kuin muutenkin arkena. Ehkä masturboin ja syön enemmän herkkuja.

Vierailija
39/39 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siivoan ekana, että saan nauttia siististä kodista koko sen ajan kun mies on poissa. Lapset ei asu enää kotona, niin ei kyllä kummoista sotkua olekaan. TV ei aukea koko aikana, itse en sitä katso. Saatan kutsua kavereita iltaa istumaan. Yleensä kyllä ihan vain nautin kotona olosta yksin ja vaikka luen kirjoja täydessä hiljaisuudessa. Toki tätä samaa teen vaikka mies onkin kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi