Voiko oikeasti elämä olla niin kiireistä ettei ehdi tekstiviestiä laittamaan?
Siis reagoimaan "muka ystävän" tekstiviestiin yli kuukauteen? siihen menisi ehkä minuutti tai kaksi.
C'mon, ei se ole ystävyyttä. Ei kaveruutta kummempaa, jos sitäkään.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään ole niin kiire. Oikea syy on ettei kiinnosta.
Olen itse kokenut tuon. Kaksi soittoa ja kolme viestiä puolen vuoden aikana ystävälle. Viimeiseen viestiin pahoitteli, että on niin kiire, ja soitan lähipäivinä. Se lähipäivä tuli kolmen kuukauden kuluttua. Emme ole enää missään tekemisissä. Vielä vuotta aikaisemmin olin ajatellut hänen olevan paras ystäväni.
Pidätkö oikeasti kirjaa tällaisesta?? Ei ihme, että hän ei halua olla tekemisissä...
Jäi mieleen, kun oli niin kummallinen tapahtuma. Oli paha mieli pitkän aikaa. En käsitä mitä tapahtui.
Sinä tapahduit.
Ilmeisesti saat jotain mielihyvää ihmisten mielten pahoittamisesta vaikket edes tunne heitä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kokenut tuon. Kaksi soittoa ja kolme viestiä puolen vuoden aikana ystävälle. Viimeiseen viestiin pahoitteli, että on niin kiire, ja soitan lähipäivinä. Se lähipäivä tuli kolmen kuukauden kuluttua. Emme ole enää missään tekemisissä. Vielä vuotta aikaisemmin olin ajatellut hänen olevan paras ystäväni.
Pidätkö oikeasti kirjaa tällaisesta?? Ei ihme, että hän ei halua olla tekemisissä...
Jos joku sanoo soittavansa lähipäivinä eikä soita niin onhan se outoa. Kyseessä kuitenkin ystävä, jonka kanssa on säännöllisesti oltu tekemisissä eikä mikään satunnainen tuttava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi mieleen, kun oli niin kummallinen tapahtuma. Oli paha mieli pitkän aikaa. En käsitä mitä tapahtui.
Sinä tapahduit.
Ilmeisesti saat jotain mielihyvää ihmisten mielten paho
Mieti nyt itse. Kuinka moni jättää vastaamatta sellaiselle ihmiselle, jonka kanssa viihtyy? Tämän kommentoijan ystävä ei selkeästi enää viihdy.
Suosittelen realismia jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastaan yleensä nopeasti, poikkeustilanne on jos menee monta tuntia vastata (esim jos on töissä kriisi päällä, oon hautajaisissa, häissä jne). Ehkä sit ne, joilla menee tunteja, joskus päiviäkin vastata viestiin, ovat sit jatkuvasti yhtä kiireisiä kuin mä niissä poikkeustilanteissa. Mutta kyllä mulle yleensä tulee vain fiilis, etten ole niin tärkeä toiselle, jos menee pitkään vastata.
:D Seuraapa joskus muiden arkea niin opit ihan uutta.
Jaa, mitenkäs mä pääsen seuraamaan muiden arkea? Ja kenen arkea nimenomaan, että oppisin uutta?😅
Ei ole niin kiire että ei kerkee vastaamaan saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanoo soittavansa lähipäivinä eikä soita niin onhan se outoa. Kyseessä kuitenkin ystävä, jonka kanssa on säännöllisesti oltu tekemisissä eikä mikään satunnainen tuttava.
joo, mulla sama kokemus. Eläkkeellä oleva kollega sanoi marraskuussa -24 ottavan yhteyttä. Eipä ole kuulunut mitään!!🤔
Mun ystävä vastasi viestiin viikkojen päästä ja väitti ettei ole huomannut viestiä. Kysyin kahville. Hän vastasi ettei jouda eikä pysty kahville. Ei pysty? Onko jalat menneet poikki? Facebookissa iloisesti imuroi mattoja ja siivoaa. Vastasin aika kylmästi hänelle enkä laittanut emojia. Hän on siis eläkkeellä niin turha vedota työkiireisiin. Taisi tämä ystävyys olla tässä. En ota enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävä vastasi viestiin viikkojen päästä ja väitti ettei ole huomannut viestiä. Kysyin kahville. Hän vastasi ettei jouda eikä pysty kahville. Ei pysty? Onko jalat menneet poikki? Facebookissa iloisesti imuroi mattoja ja siivoaa. Vastasin aika kylmästi hänelle enkä laittanut emojia. Hän on siis eläkkeellä niin turha vedota työkiireisiin. Taisi tämä ystävyys olla tässä. En ota enää yhteyttä.
Hän ei ollut kiinnostunut seurastasi. Miten teiltä menee näin ilmiselvät vihjeet ohi??
Ei se mikään sun ystävä ole . Muista se ap. Se on vain yks tuttu.