Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan jäätävä vihlonta koko ajan!! Laskettuun aikaan 5 päivää

Vierailija
10.10.2023 |

Olo on ihan kamala. Ei voi maata eikä istua. Vauvan pää on niin alhaalla että jokainen liike vihlaisee jonnekin kohdunsuulle. Kuin terävällä piikillä iskisi. Yöt menee valvoessa, päivät kävellen kämppää ympäri ja itkien. Päiväunia ei voi ottaa koska makuuasento pahentaa vihlontaa. Vauva liikkuu ihan älyttömästi eikä tunnu rauhoittuvan hetkeksikään.

mitä ihmettä teen? Tuntuu että tulen hulluksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin yksityisellä gynellä ja hän vähän auttoi tekemällä vähän kovemman sisätutkimuksen ja limatulppa irtosi samana päivänä ja niinpä vaan se vauva putkahti ulos seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa auta kuin kärsiä. Jos kävely auttaa niin kävele. Kuuma suihku voi auttaa myös.

Vierailija
4/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea tyyny jalkojen väliin ja pakotat itsesi nukahtamaan päivisin että jaksat.

Vierailija
5/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle on oma virallinen nimensäkin kun liitokset löystyvät tulevaa synnytystä varten. Minulla meni kaksi viikkoa liitoskipuisena ja sen jälkeen onneksi alkoi synnytys. Lapsivedet vain lorisivat kaupan lattialle ja tuli kiire pyytää maksaa ostokset ennen muita. Onneksi ihmiset ymmärsivät, mistä oli kyse!

Vierailija
6/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlaista ja tuolloin sain nopeasti ajan äitiysneudolaan. Siellä terveydenhoitaja vähän "ronkki" ja vauva putkahti maailmaan saman päivän iltana. 

Vierailija
7/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuolle on oma virallinen nimensäkin kun liitokset löystyvät tulevaa synnytystä varten. Minulla meni kaksi viikkoa liitoskipuisena ja sen jälkeen onneksi alkoi synnytys. Lapsivedet vain lorisivat kaupan lattialle ja tuli kiire pyytää maksaa ostokset ennen muita. Onneksi ihmiset ymmärsivät, mistä oli kyse!

Mullakin oli paljon noita vihlaisuja aikanaan mutta ei ne kyllä liitoskipuja olleet. Selvästi erotti, että ne ovat hermovihlaisuja. 

Vierailija
8/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään liitoskipuja kun odotin kaksosia, siihen auttoi melko hyvin tukivyö jonka ostin alan liikkeestä. Onneksi tajusin, en muista kuka siitä minulle sitten sanoi. Mutta onneksi sulla on noin vähän aikaa laskettuun aikaan, se voi tulla sieltä ulos hetkenä minä hyvänsä, valmistautuu tulemaan.

Vierailija
9/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut samaa menetelmää kuin millä laitettiin alullekin? Jospa kunnon kyydit saisivat synnytyksen käyntiin?

Vierailija
10/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oletko kokeillut samaa menetelmää kuin millä laitettiin alullekin? Jospa kunnon kyydit saisivat synnytyksen käyntiin?

Muuten hyvä vinkki varmasti mutta tän jättimäisen mahan kanssa ei ole olemassa ainoatakaan asentoa jossa pystyisin olemaan :D

ap

Vierailija
11/11 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo loppuraskaus on kaikista kamalin vaihe raskaudessa, ainakin itselle kun multa ei löydy kärsivällisyyttä sitten yhtään :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme