Huolisitko mielialalääkityksellä olevan naisen seurustelusuhteeseen?
Kommentit (159)
Oletko ap oikeasti hiukan vajaa?
Kysymys: Huolisitko vähän käytetyn auton itsellesi? Kuuluu samaan kategoriaan.
Voi typeryyksien typeryys. (*Takoo otsaansa ja nauraa kippurassa).
Jos ajattelee itselleen jotain korkeaa virkaa, niin mt-ongelmainen älykäs nainen puolisona on aika paha. Siinä voi mennä posliininorsujen mukana koko kauppa.
Lisäksi kun mukana on paskaa historiaa, on tehty ikäviä temppuja ja ap on pitänyt itseään paljon parempana. Eriarvoinen kohtelu lähtökohtaisesti on kovin ikävää.
Toisaalta, jos maksat velat korkoineen, saavat kaikki muutkin paskaa niskaansa. Et ole ainoa.
#136, #141. Nämä minun. 🙂
Ketjussa on useita kommentteja,
jotka viihteen kulmasta tekaistuja
kärkkäitä trållausprovåja.
Kuuluu palstan karaktääriin.
Se jo tiedetään.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Voisin hallita sitä sen sairauden kautta. Omat paskat yllätykset on kaikki, mitä se ansaitsee. Mielummin vielä uskottelen, että se on sairaampi kuin onkaan. Palvelee minun etuani. Haluan kotirouvan. Minulla on vahva ego, mutta narsistin kuori.
Sinulla ei ole egoa lainkaan ja narsistin sisus etkä näemmä edes yritä terveen ihmisen kuorta.
Oh. Tässähän on se ongelma. Että mielisairaan mieli on kuin timanttipora ja se menee suoraan ytimeen. Minulle sopii paremmin spermaviemäri seksinukke, nuhakaan ei haittaa. Minun varpailleni ei hypitä, olen niin hauras. Voi.
Minä en voisi järjestää paskoja yllätyksiä ja alentaa toisia sitten enää niin. M
Nythän minulla on juurikin lääkitys kohdillaan. Terävää verbaliikkaa. Olen luoneteeltani vain särmikäs.
Maine on kyllä tärkeä. Jos ihminen on brändilähettiläs. Ja joku haluaa kampanjan, jossa testataan, montako sormea menee lähettilään anukseen. Millä rahalla tuollainen kampanja onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen käy 10 kertaa lääkärissä, hänelle tarjotaan mielialalääkettä noin 9 kertaa. Itse kieltäydyn aina. Jopa usean desin vetoinen, nyt leikattu patti, lipooma oli mielialaongelma aluksi. Kävin sitten yksityisellä, pääsin julkiselle leikkaukseen.
Mielialalääkkeitä tarjotaan hyvin moneen muuhunkin vaivaan kuin mieleen.
Monet luulevat kysen olevan mielisairaudesta. Siksi naisiakin tästä lääkkeiden käytöstä koko ajan täällä pilkataan.
Mm. "Serotoniini on välittäjäaine ja kudoshormoni, joka säätelee mielialaa, vireystilaa ja ruokahalua, ja sillä on myös rooli ruoansulatuskanavan ja verisuonten toiminnassa." Tätä keho tuottaa kaikille luonnostaan, mutta tästä on myös pu
On jo moneen kertaan todistettu, että masennus ei johdu serotoniinin puutteesta.
Jos heität tuollaisen väitteen, kertonet, mistä se johtuu.
Itse olen käsityksessä, että osa masennuksista johtuu serotoniinista, osa dopamiinista, osa estrogeenista, osa jostain muusta.
Noita neuroleptejä voi syödä moni aika normaalikin ja toivottavasti tajuaa lopettaa. Tämä on tapahtunut sekä itselleni että vastakkaisen sukupuolen ystävälle. Hoitamaton AuDHD johti uupumukseen. Kun ei kevyt masennushoito auttanut (kas kummaa, miksiköhän ei...), annettiin aripipratsoli, mikä syvensi uupumuksen apatisksi. Onneksi kumpikin osasi yhdistää oireet lääkkeeseen ja lopettaa. Lisäksi on haluttu antaa Litiumia, neuromodulaatiota, Truxalia jne. Ihan vaan uupumukseen, joka johtuu siitä, että dopamiinituotanto on hiipunut.
Ja sitä dopamiinia et saa juuri mistään, kun "se on huume" (no, ADHD-aivoille ei ole, joten väite on kestämättömällä pohjalla) ja pitää täyttää testin diagnostiset kriteerit, jotka eivät huomioi älykkyyttä, luonnetta, autismia tai muita oireiden ilmenemiseen vaikuttavia tekijöitä.
Tiktik, kello tikittää. Ollaanko hitaita, vai mikä on?
Kysyin tarjousta.
Sinä maksat.
Minulla on todellakin lääkitys kohdillaan. Elämä on lähtökohtaisesti sellaista, että tee muille, niinkuin haluat itsellesi tehtävän.
Kirjoitan laskun.
Tai poistu. Kohtaantumisongelma poistuu.
Olen vähentämässä anopalstailua
huomattavasti. Jatkossa kommentoin
vain silloin tällöin. Olen selektiivinen
energioiden suhteen - id est - vietän aikani
jatkossa rakentavassa, kannustavassa ja
inspiroivassa somesisällössä. Frekvenssi ja
hyvä sana, joka rikastuttaa, joka koskettaa.
Joka tuo minulle aitoa iloa, joka valaa uskoa
ihmisyyteen. Täällä on aina läsnä julma,
kiusaajahenkinen, sadistinen kyykytyskilpa.
llmapiiri, joka uuvuttaa empaatin täysin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa pitää mielessä, että 77% suomalaisista naisista syövät psyykenlääkkeitä. Lisäksi joka vuosi tuhansia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle vakavien mt-ongelmien ja - käytöshäiriöiden takia.
Kyllä. Täysin turhaan, koska nykylääketiede pystyisi korjaamaan asian. Olen lähestynyt aiheesta kansanedustajaa ja listalla on muita tahoja myös.
Kaikkialla sanotaan, että estrogeenin puute aiheuttaa masennusta. Ja jos on diagnosoimaton neuroepätyypillisyys, kuten kymmenillä tuhansilla on, koska oireet eivät haittaa, etenkään ulospäin, mutta keho on silti neuroepätyypillinen, estrogeenivaje vaikuttaa dopamiiniin ja niiden yhteisvaje vie jopa työkyvyn. Siltikään lääkärit eivät edes ehdota estrogeenia esivaihdevuosi/vaihdevuosi-ikäisille naisille neuropsykiatrisista tutkimuksista tai koeluontoisesta dopamiinista puhumattakaan.
Väitän, että jopa yli puolet keski-ikäisistä työkyvyttömistä naisista on näitä eikä kyseessä ole mikään mielenterveysongelma lainkaan, vaikka sellaisen vuoksi ovat eläkkeellä. Eläkeyhtiö ja KELA vaatii masennuslääkkeen kokeilemista, muttei estrogeenin eikä dopamiinin. Todetaan, että hoitoresistenssi masennus ja saatetaan pahentaa tilaa neurolepteillä ja Litiumilla ja jopa ihan vaan SSRI:llä.
Jo aloitus on alentava. Kaikki mt-ongelmaiset niputetaan samaan kategoriaan. Ja ikäänkuin he olisivat ihmisiä, jotka huolitaan.
Kiitti vaan ap. Minut voit ruksata yli tuosta vasusta. Minä valitsen. Ja minä määritän hinnan.
Koska sinulla ei oikeasti ole neuvotteluvaltteja. Heikko.
Vierailija kirjoitti:
'Minulla on todellakin lääkitys kohdillaan. Elämä on lähtökohtaisesti sellaista, että tee muille, niinkuin haluat itsellesi tehtävän.
Kirjoitan laskun.
Tai poistu. Kohtaantumisongelma poistuu. '
Nämä eivät minulta.
[Muitakin rivivälillisiä,
ei minulta yksikään].
Poistun ketjusta nyt.
Ei enempää kommentteja.
Kiitos seurastanne.👋
__
Vierailija kirjoitti: En tunne kaikkia mahdollisia vaivoja joihin mielialalääkkeitä kirjoitetaan (ja tähän en siis laske niitä miniminiannostuksella unihäiriöön kirjoitettuja mielialalääkkeitä, eihän ne ole mielialalääkkeitä niillä annostuksilla lainkaan), joten en voi kategorisesti sanoa juuta enkä jaata. On siis mahdollista, että jollain kumppaniehdokkaalla olisi sellainen diagnoosi johon mielialalääkkeet auttaa, mutta josta ei ole muuta (parisuhde)haittaa. Mutta tuon "vastuuvapauslausekkeen" ilmaistuani totean kyllä että ehdottomat EI:t kumppaniehdokkaassa ovat juuri näitä mielenterveyteen ja -tasapainoon liittyvät asiat: draamailu, itsekeskeisyys, ylenpalttinen herkkyys ja tunteilu, ahdistuneisuus.. tätä mitä nykyään nähdään kaikkialla. Ihmiset eivät jaksa normaaleja vastoinkäymisiä, kaikki ovat uniikkeja lumihiutaleita jotka vaativat erikoiskohtelua, tavoitteellista loukaantumista asiasta kuin asiasta, kuviteltujen vääryykisen näkemistä kaikkialla ja siitä v
"En tunne kaikkia mahdollisia vaivoja joihin mielialalääkkeitä kirjoitetaan (ja tähän en siis laske niitä miniminiannostuksella unihäiriöön kirjoitettuja mielialalääkkeitä, eihän ne ole mielialalääkkeitä niillä annostuksilla lainkaan),..."
No se on yksi selitys sille, miksi mielialalääkkeiden käyttö on niin yleistä, et niitä minimiannoksia käytetään unettomuuteen. Tämän luin jostain artikkelista aiheeseen liittyen. Ja palstalla miehet revittelee sit naisten hulluudella aiheeseen liittyen.
..."draamailu, itsekeskeisyys, ylenpalttinen herkkyys ja tunteilu, ahdistuneisuus.. tätä mitä nykyään nähdään kaikkialla. Ihmiset eivät jaksa normaaleja vastoinkäymisiä, kaikki ovat uniikkeja lumihiutaleita jotka vaativat erikoiskohtelua, tavoitteellista loukaantumista asiasta kuin asiasta, kuviteltujen vääryykisen näkemistä kaikkialla ja siitä voivotteleminen.. Kiitos ei. Haluan kumppanin joka ymmärtää että arki on joskus raskasta, maailma e..."
Missä tällaisia ihmisiä kohtaat? En tunne ensimmäistäkään.
Mt-ongelmaiset kokoontuivat keskustelemaan itsestään. Hieno ketju tosiaan....
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa pitää mielessä, että 77% suomalaisista naisista syövät psyykenlääkkeitä. Lisäksi joka vuosi tuhansia naisia määrätään työkyvyttömyyseläkkeelle vakavien mt-ongelmien ja - käytöshäiriöiden takia.
Ja sellainen valeuutinen tänään.kaikkien kannattaa pitää mielessä, et 75% skitsofreenikoista on miehiä. Se on oikea mielisairaus.
Huolisin, jos hän on kaunis, hoikka tai normaalipainoinen, tatuoimaton eikä omista koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön psyykelääkkeitä ja onnellisesti naimisissa.
Monesko avioliitto menossa?
Kolmastoista
Miesystävä käyttää lääkitystä. Ei haittaa. Hänhän hoitaa itseään.
Tässäpä meillä on hyvä esimerkki mitä käy kun niitä lääkkeitä ei syödä.
Ja samalla vastaus AP.n kysymykseen, miksi kenenkään ei pidä alkaa mielisairaan kanssa suhteeseen.