Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka

Vierailija
06.09.2025 |

toivoisivat saavansa palvelua? Tarkoitan ihan perinteistä palvelua, että voisi kävellä pankkiin ja inhimillisen odotusajan jälkeen pääsisi asioimaan palvelevan pankkiasiantintijan kanssa.

Olen 37-v,  joten ei tämä mielipide vanhuudesta johdu ja tietokone sekä mobiiliasioinnit varmenteilla ovat alusta asti olleet hyvin hallussa.

Miksi ihmisen pitää itsepalveluna suorittaa kaikki pankkiasiansa? Miten ihmeessä vanhukset, sairaat tai haja-asutusalueilla asuvat saavat pakolliset asiansa hoidettua? 

Oma lukunsa on tietoturvariskit, ihmisen pitää itse muka osata tunnistaa/varautua jatkuvasti muuttuviin hakkerointeihin.

Miksi näin perustavanlaatuinen tarve, kuin pakollisten pankkiasioiden hoitaminen on jätetty täysin yksilön varaan? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. On asioita, joita ei voi tietokoneella ja mobiililla hoitaa, sitten joutuu varaamaan ajan pankkiin. Pahimmillaan menee kuukauden päähän. Jos asia on monimutkainen, ei hoidu kerralla, vaan joutuu varaamaan uuden ajan. Silti siitä itsepalvelusta maksamme pankille palvelumaksua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme