Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoisit haastettelussa ensirakkaudestasi ja mitä ensirakkautesi sinusta?

Vierailija
06.09.2025 |

Omalla kohdalla ensirakkaus ei voisi kertoa mitään, koska hän on kuollut. En tiedä mihin kuoli, kun ei olla pidetty yhteyttä.

Minä kertoisin, että hän oli niin komea, että lähes henki salpautui, kun näin hänet ekan kerran DJ:n kopissa. Hänkin katsoi heti suoraan minuun ja hymyili. Mun ystävä oli hänen tuttavansa, mentiin juttelemaan ja se oli siinä. 

En ehkä ollut hänelle niin iso juttu kuin hän oli minulle. Jouduin jättämään hänet, kun hän muutti ulkomaille töihin puoleksi vuodeksi enkä uskonut, että hän olisi ollut uskollinen. Hän otti päätöksen vastaan mukisematta, emmekä enää sen jälkeen jutelleet mistään tärkeästä koskaan.

Hän särki sydämeni.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jatkan vielä: mutta kun jouduin kaikkien näiden jättämäksi niin sydänsuruista toivuttuani nämä eivät olleet täysin sellaisia, että olisin saanut yhtä paljon rakkautta heiltä takaisin ja tosiaan kaikki tunteet heitä kohtaan on kuollu, niin mietin, jos se ei ollutkaan rakkautta vaan limerenssiä sitten. Kun eikö kunnon rakkaus kestä lopun elämää? Niin...."

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin limerenssissä rakkaus on täysin kuviteltua, kohde ei välttämättä edes tunne limerenssistä kärsivää eivätkä he ole suhteessa. Limerenssiä kokeva vain kokee niin, että heillä on yhteys ym. Se on siis kaukorakkautta ja yksipuolista rakkautta.

Sinun kokemuksesi tai tulkintasi noista suhteista kuulostaa enemmän siltä, että tulkitset niitä jälkikäteen hyvin kriittisesti. Itse ajattelen, ettei sinun kanssasi olisi seurusteltu, ellei sillä toisellakin osapuolella olisi ollut tunteita (vaikkeivät ne sitten kestäneet). Ap

Limerenssi tarkoittaa ihan tavallista rakastumista.

Vierailija
62/64 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mitään, ellei toinen alkaisi muistelemaan. Hänellä ei taida olla tarvetta kertoilla. Jos ymmärsin oikein, tunne ei ollut molemminpuoleinen. Seurusteltiin kuitenkin ja hauskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa vaikka mitä ensirakkaudestani ja hän minusta. Kirjan voisi kirjoittaa. Mutta mennään nyt siihen hetkeen, kun olimme ensimmäisillä treffeillä. Oli kesä. Istuimme järven rannalla. Juttelimme niitä näitä. Katselimme molemmat auringonlaskua ja muistan edelleen kirkkaasti mitä itsekseni ajattelin:

"tämän romanttisempaa tilannetta ei pysty olemaan, kesä, järvi, treffit, auringonlasku, se on nyt tai ei koskaan"

Sitten vain yllättäen käännyin ja suutelin tyttöä. Hän tarrasi voimakkaasti kiinni meikäläiseen ja valehtelematta tuntui että hän imaisee kieleni mennessään, hyvä ettei happi loppunut. Sitä suutelointia kesti varmaan puoli tuntia. Huh huh. Illemmalla menimme hänen asunnolle ja valehtelematta rakastelimme koko yön läpi. Hikistä, kuumaa, hengästyttävää. Olen kyllä melko ylpeä omasta suoristuskyvystä, koska kaikki paukut sai laittaa peliin. Saattaa olla top3 kaikkien aikojen seksiöistäni.

(jos tunnistat itsesi tästä jutusta, niin kaikkea hyvää sinulle)

Vierailija
64/64 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sitä koskaan ollut oikeasti rakastunut? Ne on ollut sellaisia traumaperäisiä stressireaktioita enemmänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan