Mitä kertoisit haastettelussa ensirakkaudestasi ja mitä ensirakkautesi sinusta?
Omalla kohdalla ensirakkaus ei voisi kertoa mitään, koska hän on kuollut. En tiedä mihin kuoli, kun ei olla pidetty yhteyttä.
Minä kertoisin, että hän oli niin komea, että lähes henki salpautui, kun näin hänet ekan kerran DJ:n kopissa. Hänkin katsoi heti suoraan minuun ja hymyili. Mun ystävä oli hänen tuttavansa, mentiin juttelemaan ja se oli siinä.
En ehkä ollut hänelle niin iso juttu kuin hän oli minulle. Jouduin jättämään hänet, kun hän muutti ulkomaille töihin puoleksi vuodeksi enkä uskonut, että hän olisi ollut uskollinen. Hän otti päätöksen vastaan mukisematta, emmekä enää sen jälkeen jutelleet mistään tärkeästä koskaan.
Hän särki sydämeni.
Kommentit (64)
En kertoisi mitään, ellei toinen alkaisi muistelemaan. Hänellä ei taida olla tarvetta kertoilla. Jos ymmärsin oikein, tunne ei ollut molemminpuoleinen. Seurusteltiin kuitenkin ja hauskaa oli.
Voisin sanoa vaikka mitä ensirakkaudestani ja hän minusta. Kirjan voisi kirjoittaa. Mutta mennään nyt siihen hetkeen, kun olimme ensimmäisillä treffeillä. Oli kesä. Istuimme järven rannalla. Juttelimme niitä näitä. Katselimme molemmat auringonlaskua ja muistan edelleen kirkkaasti mitä itsekseni ajattelin:
"tämän romanttisempaa tilannetta ei pysty olemaan, kesä, järvi, treffit, auringonlasku, se on nyt tai ei koskaan"
Sitten vain yllättäen käännyin ja suutelin tyttöä. Hän tarrasi voimakkaasti kiinni meikäläiseen ja valehtelematta tuntui että hän imaisee kieleni mennessään, hyvä ettei happi loppunut. Sitä suutelointia kesti varmaan puoli tuntia. Huh huh. Illemmalla menimme hänen asunnolle ja valehtelematta rakastelimme koko yön läpi. Hikistä, kuumaa, hengästyttävää. Olen kyllä melko ylpeä omasta suoristuskyvystä, koska kaikki paukut sai laittaa peliin. Saattaa olla top3 kaikkien aikojen seksiöistäni.
(jos tunnistat itsesi tästä jutusta, niin kaikkea hyvää sinulle)
Onkohan sitä koskaan ollut oikeasti rakastunut? Ne on ollut sellaisia traumaperäisiä stressireaktioita enemmänkin.
Limerenssi tarkoittaa ihan tavallista rakastumista.