Näin 43-vuotiaana miehenä en kelpuuta naista joka ei voi/halua antaa minulle lasta...En myöskään aio elättää tai kasvattaa muiden miesten...
...En siis aio kasvattaa muiden miesten lapsia myöskään.
Mitä arvoa on naisella parisuhteessa, jos koko parisuhteen idea eli jälkeäisten tuottaminen naisen kanssa ei onnistu?
Kysynpähän vaan.
M43
Kommentit (215)
Tämä on provo ehkä, mutta nuori nainen haluaa nuoren miehen. Ei mitään kaljuuntuvaa vatsakasta ukkoa joka on eläkkeellä kun lapset lähtevät kotoa. Mitäs et perustanut perhettä nuorempana. Olit varmaan näitä mietin vielä, en tiedä mitä etsin, haluan kokea mahdollisimman paljon miehiä.
Nyt on nuoruuden heilat lähtenyt epämäärisistä situationship kuvioista ja oletat, että sinulle kuuluu vielä nuoret naiset. Juna meni jo, ikäisesi naiset jatkoivat elämää kun sinä pelailit. Nyt on edessä yksinäinen vanhuus
Toivottavasti löydät sopivan naisen sitten!
Moi. Minä tulen ja annan sinulle lapsen. Soitteles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa väsynyt Provo
Ja jos olet tosissasi, niin valmistaudu elämään yksin
Ei idioottia kukaan huoli
Että jos mies haluaa sellaisen parisuhteen, jossa ei ole kuvioissa toisen äijän biologisia lapsia, niin se on väärin ja tyyppi on idiootti? Tuollainen äärifeminismi on jo vakava sairaus.
Et ilmeisesti tiedä, mitä feminismi tarkoittaa. Kannattaa olla käyttämättä käsitteitä, joiden sisältöä ei ymmärrä.
En ikinä tekisi lapsia tai edes lasta ikäisesi miehen kanssa. Ne siittiöt mitkä vanhassa mätänevässä kehossasi tulostuu, on jo dna.ta viallisia. Ja luuletko, että kun kun kuolet 15 vuoden päästä, niin minä jäisin n.10v lasten kanssa yksin.
N.32
Jotkut naiset haluavat itseään vanhemman miehen. Kyllä sitä tapahtuu. Naisilla on oikeus valita kumppaninsa, ja sama oikeus miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Antaa suomiakkojen rääkyä ja polkea jalkaa, kun me asetetaan tiukat kriteerit naisille! M29
Ja tämähän nämä kelaelätetyt demarifemakot kyllä osaa ja tekee nielurisat lepattaen!
Miksi te naisvihaajat haluatte olla naispalstalla?
Kylläpä käy av-mammat kuumana, siitä tietää, että osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
IDIOOTTILAUMA VASTAILEMASSA JANKUTTAJAIDIOOTTIAP:LLE.
Miksi kutsut itseäsi idiootiksi?
Miksi kenenkään lapsettoman naisen pitäisi kelpuuttaa jo lapsia omaava vanhahko mies? Jos niitä muksuja on jo 2, niin miksi et hoida niitä vaan haluat lisää lapsia jonkun muun kanssa?
Mitä hyötyä sinusta on parisuhteessa? Ylipäätään? Isäksi olet jo vanha, kolkuttelet eläkettä kun lapset lähtee opiskelemaan, mahdatko edes elää niin vanhaksi että pystyisit lastenlasten kanssa touhuta?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä käy av-mammat kuumana, siitä tietää, että osui ja upposi.
Ei taida olla paljoa kokemusta naisista, jos tämä laiska kommentointi on sinusta kuumana käymistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helkkari miten vanha olet!
Ajattelitko itse olla vanhenematta?
Olen samanikäinen naimisissa oleva velanainen ja pahoin pelkään, että olet aika myöhässä haaveissasi. Etkö ole edes kumppania vielä löytänyt?
Heitin yhden miehen pellolle 20 vuotta sitten.
Kaikki olisi pitänyt parisuhteessa tehdä kuten hän haluaa.
Jos parisuhteesi ehto on lapsen teko. Etsi sellainen emäntä.
Parisuhteessa, kuitenkin pitää tehdä yhdessä päätöksiä ja asioita. Vaikka niillä kolmosilla olisi kaikilla adhd.