En varmaan ole ainoa joka olisi ollut kypsä äidiksi jo 17-vuotiaana. Mahdollisesti nykytytöt ja -naiset ovat erilaisia.
17-vuotiaan aviomiehen pitäisi olla hieman vanhempi ja tämmöiset ihmiset eivät kohtaa toisiaan missään kun 17 veet ovat vielä koululaisia.
Tämän lisäksi jos teineistä tulee vanhempia niin sukujen pitäisi olla toimivia niin että eivät jää ypöyksin vaan on vähän niin kuin suurperhe isovanhempineen. Minä olen kasvanut sellaisessa ympäristössä ja vanhempanikin ovat menneet naimisiin suoraan koulunpenkiltä.
Hullunkurista että aikuisena olen tajunnut että aviomieskandidaattini ovat ollet juuri minua 3-4 vuotta vanhempia eli sopiva ikä 17-vuotiaalle. Jos yhteiskunta olisi ollut toisenlainen niin olisin tavannut heidät sopivana ajankohtana. Tuntuu vähän erikoiselta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsen pitäisi hankkia lapsia? Millä ne elätetään ja hoidetaan jos on tarkoitus hankkia vielä omakin koulutus?
Hyvin nuoret vanhemmat ja koulutus? Sitä yhtälöä ei usein nähdä.
Ap on todella erityistapaus. Ihmisiä ei voi verrata. Nykyään kaikki ovat jotain teinejä vielä kolmekymppisinä kun mm pidetään istumassa koulun penkillä eikä pääse oikeaan elämään kiinni. Jos mies on kypsä avioon joskus 23 vuotiaana niin hänen naisensa pitää sitten olla jotain 18-23 vee. Eläkää te vaan vanhusten maailmassa ja Ap elää omassa jossa mennään naimisiinkin säädyllisessä iässä ja sukupolvi on noin 20 vuotta.