Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on nykyään tosi usein kännissä.

Vierailija
06.09.2025 |

Ennen se joi pelkkää kaljaa, lauantaisin saunassa 4-6 tölkkiä, tai jos käytiin jossain, niin sielläkin yleensä vain olutta ja korkeintaan yhden terävän.

Jostain syystä tämä on kehittynyt siihen, että mies on nykyään kännissä vähintään kahtena iltana viikossa, eikä vaan sellaisessa pienessä kaljapöhnässä, sitä menee välillä tuplasti enemmän, ja lisäksi vetää myös viinaa ja on sellaisessa iloisen railakkaassa karjumis ja nauramis -kännissä. Loukkaantuu jos käsken olemaan hiljaa. 

En ole itsekään mikään lasiin sylkijä, mutta miehen juomatavat on alkaneet pikkuhiljaa ärsyttämään, enkä oikeastaan tiedä, miksi. Ärsyttää. Sanokaa jotain.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, eikö se itse tajua? Kyllä minä ainakin olen nyt kesän jälkeen palauttanut itseni ns. ruotuun, mutta hänellä tahti vaan jatkuu, ja oli toki hyvin yllä jo ennen kesääkin. En haluaisi sanoa asiasta, koska en tahdo olla mikään moralisti. -ap-

Ei kannata jäädä hiljaa odottaamaan, että josko se tajuis ja tämä menisi itsekseen ohi. 

Vierailija
42/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, ettei hänen dokailu hyvältä näytä ja että jätät hänet, ellei ryhdistäydy.

En varmasti jätä. -ap-

No mitä saatanaa sinä sitten täällä valitat? Ala juoda yhtä paljon kuin ukkosi. Juokaa kilpaa ja katsokaa kummallako on kivempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vain rehellisesti, miltä susta tuntuu. Mies juo nykyään liikaa ja häiritsee sinun nukkumista känniölinällä ja kuorsaamiselle. Varmaan pitäisi vähentää juomista tai asua eri osoitteissa niin ettei sinun tarvitse kärsiä hänen juomisestaan.

Naisten tunteet ei vieläkään ole universumin keskipiste minkä ympärillä kaikki pyörii. Jokainen on itse vastuussa tunteistaan eikä ne tunteet ole kenekään muun ongelma vaikka kuinka naiset haluaa ulkoistaa ihan kaiken miehen syyksi ja miehen viaksi. Eihän naisetkaan hyvöksy syyllisyyttä siittä ettänitse on niin hirveä miehelle joka aiheuttaa miehessä vihan tunnetta

Jos mies mölisee kännissä keskellä yötä niin ettei toinen pysty nukkumaan, niin kenen muun vika se on kuin miehen? :D Jos vaimo on niin perseestä ettei sen kanssa kestä olla selvin päin, mies voi vaikka erota sen sijaan että alkaa tuhoamaan omaa terveyttään juomisella.

Vierailija
44/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin kauhea miehellesi tai miksi olet järjestänyt miehellesi niin kauhean elämän että se ei halua olla selvinpäin?

Miksei mies saa eroa vireille, kun nykyinen parisuhde on noin kauhea?

Vierailija
45/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se tuuppaa olemaan suomalaisen miehen kanssa, aika harvassa taitaa olla ne jotka oikeasti osaavat juoda hillitysti sen muutaman saunaoluen kerta pari viikkoon. Mun mies oli sellainen että oli työtön ja kun työttömyystuki kilahti tilille niin alkoi päivittäinen kaljaralli lähisaleen kunnes tili oli tyhjä. Monesti haki kaksi tai kolmekin kertaa päivän aikana kaljaa kaupasta. Sitten usein heräsin yöllä siihen kun puhui kovaan ääneen veljensä kanssa kännipuhelua tai kolisteli keittiössä kännipurtavaa väsäämässä. Surullisinta oli se, että meillä yhteinen lapsi ja elämä oli tuollaista kun lapsemme oli ihan pieni. Meidän suhde päätyi eroon, en halunnut että lapsemme joutuu katsomaan sellaista kun kasvaa ja saa huonon roolimallin isästään. Sä päätät että mitä siedät parisuhteessasi, mihin laitat rajat.

Melko tumpelo kun ei osaa ostaa kerralla tarpeeksi.

Vierailija
46/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, eikö se itse tajua? Kyllä minä ainakin olen nyt kesän jälkeen palauttanut itseni ns. ruotuun, mutta hänellä tahti vaan jatkuu, ja oli toki hyvin yllä jo ennen kesääkin. En haluaisi sanoa asiasta, koska en tahdo olla mikään moralisti. -ap-

Eli se oli ihan ok kun sinä teit samaa ja nyt kun sinä olet vähentänyt mutta mies ei niin asia on suuri ongelma?

Oletko muutenkin kauhea kotidiktaattori joka hallitsee ja määrää kaikesta ja kaiken on aina mentävä niin kuin sinä haluat ja määrittelet?

Vierailija
47/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse lipität viiniä? Sehän ei ole mikään ongelma vaikka nainen lipittäisi päivittäin pullon viiniä kun se on naisten mielestä vain sivistynyttä Mutta ei koskaan mikään ongelma

Mulla menee se 4-6 alkoholiannosta viikossa. Eli sama, mitä miehellä ennen. -ap-

Vierailija
48/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vain rehellisesti, miltä susta tuntuu. Mies juo nykyään liikaa ja häiritsee sinun nukkumista känniölinällä ja kuorsaamiselle. Varmaan pitäisi vähentää juomista tai asua eri osoitteissa niin ettei sinun tarvitse kärsiä hänen juomisestaan.

Naisten tunteet ei vieläkään ole universumin keskipiste minkä ympärillä kaikki pyörii. Jokainen on itse vastuussa tunteistaan eikä ne tunteet ole kenekään muun ongelma vaikka kuinka naiset haluaa ulkoistaa ihan kaiken miehen syyksi ja miehen viaksi. Eihän naisetkaan hyvöksy syyllisyyttä siittä ettänitse on niin hirveä miehelle joka aiheuttaa miehessä vihan tunnetta

Jos mies mölisee kännissä keskellä yötä niin ettei toinen pysty nukkumaan, niin kenen muun vika se on kuin miehen? :D Jos vaimo on niin perseestä ettei sen kanssa kestä olla selvin päin, mi

Nainen voi siirtyä sohvalle nukkumaan jos noin kivasti häiritsee mutta se ei vieläkään ole miehen vikaa. Onko teille naisille noin kauheaa kantaa vastuu omista tunteista kun kaiken yritätte kaataa miehen viaksi?

Vierailija
49/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä ärsyttää, jos miehellä on kivaa?

Olisiko sinusta mukavaa, jos puolisosi olisi pari kertaa viikossa humalassa?

Minun mies juo 3-4 päivänä viikossa 24 olutta per päivä, ei haittaa minua mitenkään.

Vierailija
50/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se oli ihan ok kun sinä teit samaa ja nyt kun sinä olet vähentänyt mutta mies ei niin asia on suuri ongelma?

Oletko muutenkin kauhea kotidiktaattori joka hallitsee ja määrää kaikesta ja kaiken on aina mentävä niin kuin sinä haluat ja määrittelet?

No mitä vittua, oletko sinä lukutaidoton? Juurihan olen kertonut, että en haluaisi sanoa asiasta. -ap-

Vierailija
51/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kaikille kommentoineille. Nyt joku lukutaidoton miesasiamies saapui paikalle vänkäämään ja tappelemaan asiasta, mistä ei olisi mitään syytä väitellä, että asiallinen keskustelu taisi loppua. -ap-

Vierailija
52/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko itse lipität viiniä? Sehän ei ole mikään ongelma vaikka nainen lipittäisi päivittäin pullon viiniä kun se on naisten mielestä vain sivistynyttä Mutta ei koskaan mikään ongelma

Viini päivässä on kaikille ongelma.

Vierailija
53/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos humalainen mölisee kännissä, niin todennäköisesti hän on olohuoneessa, joten eihän sen toisen kannata mennä sohvalle nukkumaan. Minä suosittelen erillisiä asuntoja, eihän se tarkoita parisuhteen loppua.

Vierailija
54/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies juo 3-4 päivänä viikossa 24 olutta per päivä, ei haittaa minua mitenkään.

Ette varmaan asu saman katon alla.

Vierailija
55/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa kokemuksesta. Kännääminen tulee lisääntymään.

Vähän lisää. Vähän useammin. Taas vähän lisää ja useammin...

Kunnon holistihan miehestäsi on tulossa.

Jos on kahtena päivänä viikossa kunnolla kännissä, niin alkoholistihan hän on jo. Vaikka ap ei sitä haluakaan nähdä. 

Kyllä minäkin otan alkoa silloin tällöin ja lomalla ehkä tiiviimminkin, mutta en katsoisi mieheni älämölö juopumista kovinkaan kauaa. Kun otamme alkoholia, niin silloin yleensä riittää miehellenikin annos tai kaksi. Ei me olla selkeästi juovuksissa kuin ehkä joka toinen tai kolmas vuosi juhannuksena.

Vierailija
56/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Mitä haluaisit sanoa naiselle, joka dumppasi sut alkonkäytön ja väkivaltatilanteen vuoksi? Luultavasti tunteita olisi ollut muuhun kuin dumppaamiseen.

Vierailija
57/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muilla kivaa, juoppo mikä juoppo. Lähde ja jätä miehesi uuden harrastuksen pariin.

Vierailija
58/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette varmaan asu saman katon alla.

Kyllä asutaan, mies vain katsoo elokuvia tai kuuntelee musiikkia kuulokkeilla, ei haittaa minun elämää mitenkään.

Vierailija
59/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee se 4-6 alkoholiannosta viikossa. Eli sama, mitä miehellä ennen. -ap-

Siellä kaksi samanlaista., juoppo löytänyt toisen juopon. Jatkakaa hyvää harrastustanne, sovitte hyvin toisillenne.

Vierailija
60/63 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vähän ei viitsi juoda edes yhdellä kerralla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän