** ELOkuisten ma-ti, vko 15 **
Pääsiäismaanantaita!
Laitoin nyt uuden pinon, vaikka tänään ei ehkä olekaan kovin aktiivista pinoutumista vielä. Edellinen pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10002327&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (22)
No niin, tänään sain keittiön kaapit siivottua, pölyt pois ja turhat astiat mitkä tilaa vaan vie.
Huomenna ois saunan ja vessan vuoro, en todellakaan ole mikään siivous intoilija, mut luulen että tämä raskaus on tehnyt ihmeitä minussa. En vaan siivous intoillut esikoisen aikaan.....
Tänään saatiin peräkkäiset ajat pojan kanssa neuvolaan, mulla neuvola lääkäri ja pojalla 1v neuvola lääkäri, meni toukokuun alkuun, kuulemma lääkäripula meillä päin. Huomen ois sit se kovasti odotettu 4d ultra, kyl vähän jänskättää, toivottavasti ois kaikki hyvin.
Me on vähän mietitty sitä vakuutuksen ottamista vauvalle, meille on se vakuutus mies soitellu ja pommittanu, kun pitäs pojalle ottaa kans vakuutus ja kotivakuutus jne. Mutta pitäis vähän vertailla nuita hintoja, minä kun en tykkää että hiillostetaan ja painostetaan ja pitäs jo päättää.
Esittelypinosta: Jos vaan olet halukas västis sen aina päivittämään, mulle käy ainakin mainiosti, itse en sen päivittämisen päälle hirveästi ymmärrä.
Mutta nyt ois aikas nälkä:)
Illanjatkoja
Iivokki 23+4
Voin yrittää pitää huolen tuosta meidän esittelylistasta, ellei joku muu sitä halua tehdä. Sofia27 taisi jossain vaiheessa sitä päivitellä? Haluatko jatkaa? Minä en osaa niitä hienoja värijuttuja, joita monet muut osaavat. Osaako kukaan niitä??
(.) Vauva on paljon päivisin hereillä ja minulla taas kohtu on melko alhaalla, joten nyt ei liikkeet tunnu lähellekään kylkiä vaan tosi alhaalla tai sivulla. Kävelyssä tuntuu kuitenkin jo nyt, portaiden nousussa ylös tuntuu vatsa jo tulevan tielle. Ihottumani olen itse diagnosoinut vyöruusuksi. Hitto, että kylkeä ja mahaa kutittaa. Samassa linjassa selässä on ihottuma, joka ei enää ole ihan niin kipeä kuin aiemmin, mutta nyt kutina meinaa tehdä hulluksi. Töihin paluu oli kutinan takia välillä vaikeaa, kun teki mieli vain raapia ja kiemurrella. Huomenna menen aiheesta taas lääkäriin. Saa nähdä saako tyttö nyt sen vesirokon, minkä on jo välttänytkin aiemmin.
Nyt täytyy tutkia vähän tuota esittelypinoa.
Västis ja Taimi 21+4