Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ ENSIKOT vko15 9-15.4 ~

09.04.2007 |

[color=maroon] Huomenta kaikille enskoille ja hyvää viikon alkua :)

[color=darkblue]baulie: Tsemppiä oviksen metsästämiseen

Nella: *bd* ja paljon plussatuulia

ON: Täällä tosiaan kierrosta tuli sitten 36 päivän ennenku tätskä tänne löysi. Nyt sitten on taas hyvä jatkaa tosissaan sitä mikä tässä pitkään jo mielessä on ollut.

Pääsiäinen on pian mennyt, täällä töissä ollessa. Onneks sentään kerkes synttäreitä käydä yhtenä iltana juhlistamassa kavereiden kanssa. Niin ja nyt on kesälomamatka suunniteltu ja hommattu :). Sitä voi tässä alkaa pikkuhiljaa jo odottelemaan.

-Sara-Maria kp2/33-46-

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä odottellaan tätskän loppumista. Muhun iski vaan nyt armoton flunssa, eikä tää olotila kovin kiva oo. Pakko vaan olla töissä ku yhdessä projektissa on kohtalaisen tiukka aikataulu ja hommat pitää saada hoidettua. Eiköhän se tästä.

Aqua: Mukavaa, että teillä on asiat mennyt eteenpäin siellä. Siitä se sitten lähtee. Toki saa kysellä reissusuunnitelmista, meillä on nyt varattuna sitten lentoliput barcelonaan. Oon pitkään jo halunnu siellä käydä ja nyt se on sitten toetutumassa. Kaveripariskunnan kanssa ollaan reissuun lähdössä.

baulie: Hyvä, että saitte oviksen hyödynnettyä, toivottavasti tuo mukaan hyviä uutisia :) Muutaman kerran on tullu tuota raskaustestiä käytettyä, mutta ei sentään ihan joka kerta. Se on niin masentava se nega tulos, mutta positiivinen onkin sitten toinen asia.

jonriik: Tsemppiä piinailuun :)

Nella: Omaa vanhenemista sitä tuli juhlittua. Tsemppiä sinne piinailuun, plussauutisia jäämme odottelemaan :)

Mary: Kirjotukset tais mennä hyvin, toivottavasti niin kuin toivoit ja nyt saat hetken nauttia olosta, niin ja tietenkin pupuilla ahkerasti :). Meillä kämppä ei ihan vielä oo kunnossa, mutta eiköhän se pikkuhiljaa sieltä tuu.. Verhotankojen kiinnittämistä olis viikonloppuna tiedossa, sais verhot edes muutamaan huoneeseen.

paaru: Tsemppiä sinne, ja toivottavasti tätskä ei kuitenkaan ilmesty vaan plussa tulis

Koiramammalle pahoittelut tättärästä, ilkee ku sinne tupsahti.

ON:niin ei taida olla mitään ihmeellistä, tätskä vierailun loppumista odottelen. Harmittaa vaan ku ollaan lähdössä melkein viikoks reissuun molemmat omille suunnille, toivottavasti ovis ei siihen väliin kerkee. Pitänee tikutella kun takaisin kotiin pääsee. Voi siis olla, että oon nettipimennossa sillon.

Aurinkoisia päiviä enskoille

-Sara-Maria-

Vierailija
22/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti taalla vaan vilkuttelee pikaiseen!

En ole teita hyljannyt, oon vaan takavasemmalla taustailemassa, kun en oikein tieda mihin kuulun:)

Toissa on superkiire niin ei oikein jaa aikaa kirjotteluun.

lammitti kuitenkin mielta kun olet huhuillut mua!

heipat kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän sinä! Älähän nyt ihan raada itteäs näännyksiin. Ja tule kertomaan kuulumisia kun ehdit :)

Enskoille kauniita unia, tulevien vauvojen kuvia!

Vierailija
24/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja 13. päivä... Tuliko mokailtua ;)? Kaverini lähtee tänään Espanjaan, vitsillä pelotteli, että varmasti sattuu jotain... Toivottavasti ei!

Onko teillä tietoa, miten noiden lämpöjen laita on? En ole edes mittaillut, mutta raskautta ajatellen ovatko ne aina koholla? Oletteko kuulleet tapauksista, joissa nainen olisi ollut raskaana, vaikka lämmöt olisivat ihan normaalilla tasolla?

Hitsi, tänään pitäisi mennä uusimaan yksi tentti... Olen yrittänyt lueskella, mutta asiat tuntuu aika sekavilta :/

-Paula-

kp 20/28-30

Vierailija
25/30 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höpöttelen&kyselen samalla omiani :)

Vitsit, tänään olisi pitänyt lehden mukaan olla lämpöstä ainakin 18... Eipä ollut, toivottavsti huomenna olisi! Tuo päivällinen tentti tuntui menevän ihmeen hyvin, joten ei mennyt vkonloppu sen takia pilalle ;) Vaikka en mä kyllä muutenkaan paljon koenumeroista stressaa, kunhan läpi menee!

Meitsi on nyt innostunut mittailemaan lämpöjä... Tulee niin toiveikas olo, jos ne on ylhäällä ja sit taas harmittaa jos ne on alhaalla... Tiedän, ei kannattaisi mittailla kuin vaan aamulla, mutta minkäs mahtaa ;) Tänään haarukka on ollut 36,1 - äsken 36,7. Mulla on normaali lämpö 36,4. Eilen illalla oli jopa 36,9...

Äh, alan taas piinailemaan omia aikojani. Asiaa helpottaisi huomattavasti, jos malttaisin pysyä poissa palstailemasta ;) Mutta, kysymys kuuluu, että kuinka nopeasti lämmöt nousee, jos on raskaana? Pitäiskö niiden olla koholla heti hedelmöittymisen jälkeen, vaiko kiinnittymisen, vaiko alkaa kohota hiljalleen loppukiertoa kohden?

Kiitos, jos joku osaa valaista :)

-Paula-

Vierailija
26/30 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa, nostoa...

Tättärä häippäsi jo kolmen päivän jälkeen! Mitä tämä on? Vuoto oli alussa kuitenkin melko klimppistä... hmm... Voisikohan siellä olla joku? Ei uskaltaisi kuitenkaan testata. Aaargghh. *vaipuu epätoivoon*

Eipä mulla sitten muuta.

-Koiruus- kp 4/28

Vierailija
27/30 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen on viikonloppu näemmä =( tuijottelen huumaa ja ajattelin samalla tulla vilkasee tänne. Kävin tossa päivällä kattelee helistimen ja hiekkalaatikonki sivuja,ja olin niin pihalla ku olla vaan voi. Aivan sekavia palstoja,tää on ehdottomasti paras!

Tikuttelukin päättyi tänään. Enpä saanut viivoja tulemaan =( eli en tainnut sitte ovuloida ainakaan tässä kierrossa ollenkaan. Että taidetaan sitten tikutella taas ens kierrossa. Noita tikkuja kun on nyt vielä sen verran reippaasti jäljellä. Greippimehut hylkään kyllä nyt täysin.

No,nyt vaan sitten odotelaan millon täti paukkaa kolkuttelemaan.

-marzu kp16/26-28

Käytiin muuten äsken grillaamassa. Voi että mun koiruli olli onnessaan kun näki meijät. Ei tienny taas miten päin olis siinä ollut. Kaiken kruunas se että se söi maissia!! uskomatonta mutta totta =)

Vierailija
28/30 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marzu: Älä vaivu synkkyyteen. :) Täällä ollaan taustailemassa ja pähkäilemässä.

Tein eilen ovistestin ihan siinä toivossa, että siinä ois näkyny viiva. Ei näkyny. :( Eikös ovistestikin näytä plussa mikäli on raskautunut?

-Koiruus- kp 5/28

Vierailija
29/30 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ensimmäistä siis kovasti kuumeillaan. Olenkin jo pitkään taustaillut ja nyt ajattelin aktivoitua.

Hieman esittelyä: Minä Maisi 28v ja mies 29v. Yritystä meillä on ollut 09/06 lähtien, eikä toistaiseksi mitään ole tapahtunut, ei haamun haamujakaan (välillä toivoisin edes pikkuista roskishaamua) Epätoivoakin on näihin kuukausiin mahtunut, paljon negatestejä ja piinaavaa odotusta. Minun odotuksen odottamisen tekee vielä hiukan piinallisemmaksi pitkä kierto. Pillereiden jälkeen n. 40 päivää, yhden kerran on ollut 30 päivää. Gyne oli sitä mieltä ettei kaikilla naisilla tartte tulla kuukautiset kuukauden välein, mutta oishan se kiva niin pääsisi tiuhempaan tahtiin yrittämään. Ovista olen bongaillut ja tässä kierrossa hyödynnettiinkin se tosi hyvin, mutta nyt siis piinailen. Lämpöjä myös mittailen joka aamu ja vielä toistaiseksi ne on kivasti koholla. Niin, ja asutaan pk-seudulla.

Tässä kierrossa (nyt kp 35/n.40 meneillään) olen testannut jo kaksi negaa =( Mutta silti vielä ihan pikkuinen toivo on niin kauan kunnes se ilkeä täti tulee.

Hauska tavata Enskat!

-Maisi kp 35/30-42 yk 6

Vierailija
30/30 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan Maisi! Mukava saada uusia palstailijoita, tosin itsekin olen ollut mukana vasta pari kuukautta :)

Mitenköhän meillä on täällä näin hiljaista... Lueskellut olen joka päivä, mutta kirjoittelussa on ollut nyt taukoa kolmisen päivää.

Piina on alkamassa... Ei siltä voi välttyä! Tuolla kun aikaisemmin hehkuttelin toiveikasta oloa, niin empä tiedä enää... Oireita ei ole kyllä suuntaan eikä toiseen. Lämmöt heittelee, aamulla ne on aikalailla normaalit, mutta illalla sit koholla, lähempänä 37 (mulla normaali 36,4). Mutta, niiden kai pitäisi olla koholla koko ajan... Joten, taitaa taas epäonnistua tämä yrityskerta.

Tuli tosi paha mieli nonulin puolesta, hän kirjoittelee enemmän tuonne Tyylilyylien puolelle. Osa teistä on varmaan käynyt tutustumassa siihen pinoon, nyt joku älypää oli aihevapaa-puolella leimannut nonulin henkisesti epätasapainoiseksi, tai jotain sinne suuntaan. Jos nunuli tätä lukee, niin minulta lämpimiä ajatuksia, jätä tuommoiset vajakit omaan arvoonsa!

-Paula-

kp 23/28-30 dpo7?

Yrityskierto masentava 12 :/