Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAHTOO TOISEN VAUVAN!!! Kommentoikaa!!!

15.02.2006 |

Tässä jo jonkun aikaan olen pohtinu et pitäiskö lopettaa noi pillerit ja ruvet yrittämään toista!

Esikoinen täyttää pian yks wee.

Eikä mieskään nyt niin innostunut asiasta ole...

Toisaalta taas mietityttää tuo ikäero...

ARKH!!!

Tää on ihan kamalaa kun joka aamu aattelen et nyt loppuu pillereitten popsiminen ja toinen saa tulla sitten kun tulee, mut sit päivällä iskee sellainen olo et on pakko sittenkin ottaa pilleri ja miettii et koskas sitä viittis lopettaa pillerit....

Kertokaa mulle mitä mä teen!?!?!?!?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu voi päättää lasten hankinnasta kuin te yhdessä miehesi kanssa.. kannattaa keskustella ennen kun pillerit vaan lopettaa. Meillä on 1,5kk vanha nyytti ja ehkäisyä ei edes vielä mietitä, vaan antaa sisaruksen tulla jos on tullakseen..kumpikin osapuoli sitä haluaa. Onnea yritykseen, jos siihen päädytte. :)

Vierailija
2/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessähän ei kannata pillereitä noin vaan lopettaa keskustelematta miehen kanssa ensin. En tiedä oliko tarkoituksesikaan, mutta sellaisen käsityksen sain...

Tuohon ikäerojuttuun ei kukaan muu voi puuttua, se on teidän kahden välinen asia, mikä on teille sopivin ratkaisu. Onnea kumminkin mihin tahansa ratkaisuun päädyttekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seka pienessa etta suuressa ikaerossa on hyvat ja huonot puolensa. Esim. meilla lasten ikaero on 1v8kk, ja ensimmaiset n. 1.5 vuotta olivat todella rankkaa aikaa, mutta nyt kun lapset ovat 2.5v ja 4v, niin leikkivat tosi paljon keskenaan ja ovat aivan erottamattomat kaverukset. Jos olisi isompi ikaero niin kai sita olisi alussa paassyt helpommalla mutta lapsista ei olisi niin paljon seuraa toisilleen.