~ ENSIKOT vko15 9-15.4 ~
[color=maroon] Huomenta kaikille enskoille ja hyvää viikon alkua :)
[color=darkblue]baulie: Tsemppiä oviksen metsästämiseen
Nella: *bd* ja paljon plussatuulia
ON: Täällä tosiaan kierrosta tuli sitten 36 päivän ennenku tätskä tänne löysi. Nyt sitten on taas hyvä jatkaa tosissaan sitä mikä tässä pitkään jo mielessä on ollut.
Pääsiäinen on pian mennyt, täällä töissä ollessa. Onneks sentään kerkes synttäreitä käydä yhtenä iltana juhlistamassa kavereiden kanssa. Niin ja nyt on kesälomamatka suunniteltu ja hommattu :). Sitä voi tässä alkaa pikkuhiljaa jo odottelemaan.
-Sara-Maria kp2/33-46-
Kommentit (30)
Iltaa kaikille ihanille enskoille!
Huomenna sitten se arki taas alkaa ja puol seittemäks pitäis aamulla jaksaa töihin mennä,huoh.
Olin viikonloppuna yhen päivän koira-vahtinakin kun isukki oli hunningolla. Mutta ihan kiva oli omaa karvatassua lenkittää näin pitkästä aikaa =)
Pääsiäisen kunniaksi tuli juu pikkusen edes pupuiltuakin,mutta eiköhän sekin puoli nyt vilkastu kun tuo oviskin pitäis olla tulollaan.
Elikkä huomenna ajattelin alkaa tikuttelee ekaa kertaa *hui*. Tuota greippimehua onkin tullut nyt tää kierto lipitettyä,mutta saa jäädä oviksen jälkeen mehuttelut sikseen. Eihän sitä pysty enempää juomaa,sen verran pahaa litkua se on ainakin mun mielestä.
Vilkutukset kaikille!!
-marzuli kp11/26-28 EHKÄ jos oikein muistelen
Siis nuo ovulaatiotestit mietityttävät ja kunnolla... Kp 14 ja 15 sain tikkuun suht vahvat viivat, eivät kuitenkaan olleet yhtä vahvat kuin kontrolliviiva. Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, ETTÄ EN OVULOI?
Masentaa ja mietityttää... Tänään, kp 16, viiva oli jo huomattavasti heikompi, oikeastaan mitään viivaa ei enää ollutkaan. Siis, voiko nuo kaksi suht vahvaa viivaa tulkita plussiksi vai negoiksi?
Aamulla mulla oli kuitenkin vahva tunne siitä, että ovulaatio on käsillä. Oikeastaan koskaan ennen en ole tuntenut noin... Lämmöt oli normaalit, mutta muuten tosi kuumeinen olo, mieskin sanoi sitä kun otsaa kosketti... Ja edellisenä iltana oli semmosia tuntemuksia vatsassa, ehkä kasvukipuja...
Testit loppuivat tältä erää, lisää tilaan sitten ensi kiertoon. Millainen tuntuma teillä on, saatanko ovuloida kuitenkin jossain seuravassa kierrossa, vai onko tämä nyt sit lopullista? No, siinä tapauksessa löytyi ainakin syy siihen, miksi ei ole tärpännyt...
Anteeksi tämä itsekeskeinen teksti...
-Paula-
kp 16/28-30
baulie: Kyllä minä ainakin tulkitsin ne suht vahvat viivat ovulaatioksi, vaikka olivatkin haaleammat kuin se toinen viiva. Tässä kierrossa ekaa kertaa tikuttelin, mikäli ei tärppää niin ensi kierrossa kokeilen uudestaan. Nyt piinaillaan kp27/28.
-Koiruus-
Voi kiitos Koiramamma, toisen ihmisen sanat helpottavat aina olotilaa:)
Päätin mielessäni, että ne kaksi viivaa olivat positiivisia. Helpottamaan oloani siis, muuten kieriskelisin vain tässä epävarmuuden tunteessa. Jos ei tärppää, niin sit ei, mutta ainakin ovuloin ;)
Ketkäs kaikki täällä jo piinailee?
-Paula-
kp 17/28-30
Tulin kurkkaamaan olisiko täällä joku plussannut....piinailijoita ainakin näyttää olevan.
Baulielle kommentoisin vielä vaikka jo tulkitsittekin viivat ovuloinniksi, että aikanaan kun tikuttelin mammaksin ohuilla liuskatesteillä en koskaan saanut noita viivoja tummemmaksi kuin kontrolliviiva. Näytti just ja just saman sävysiltä. Ja vaauva kasvaa nyt masussa kovaa tahtia joten don´t worry. Niin ja mulla ainakin testiviiva oviksen lähestyessä tummu pikkuhiljaa.
Dajm: olikos sulla se eka ultra 13.4. ? vai muistanko väärin... Uskaltauduhan sitten tuonne o-puolelle porisemaan. Itsellä tuntu että viikkon 12 asti aika suorastaan mateli ja pelko oli pepun alla mutta kun sen ns. riski rajan ylitti niin johan alko viikot viuhuun ja yht äkkiä huomas että ollaankin jo keskiraskaudessa.
Paljon plussatuulia kaikille puhaltelee Buuffa ja nuuro 19+2
Vilkutukset kaikille enskoille ja BUUFFA täällä olikin huhuillut minua:
Eka neuvolahan miulla vasta on 13.4... ultra-aikaa en vielä edes tiedä. Aika tuntuu matelevan, en malttais millään odottaa, että sais varmuuden siitä, että tuolla masussa todella asustaa joku : ) Oireet on kyllä melko vahvat: etomista, rinnat aristaa ja väsymys meinaa iskeä. Syödä pitää usein ja vähän kerrallaan. Ja iltapäivisin turpoaa maha ihan palloksi. Että sinänsä tuntuu ihan konkreettiselta kyllä! Mutta ihan täysillä ei vielä uskalla iloita... Käyn lueskelemassa innolla kuulumisianne o-puolella, mutta pikkusen jänistän vielä sinne pinoutumista... Kyllä toki tulen sinne, kun jotain varmuutta saan. Lisäksi nyt on töissä sellainen kiirus tulossa pari seuraavaa viikkoa, että luulenpa, etten edes ehtisi sinne juurikaan kirjoittelemaan! Mutta mieltä lämmittää huhuilusi: kiitos siitä! Mukava sinne puolelle sitten aikanaan tulla : )
Dajm 7+2
kun oltiin ihan vallan tiputtu :)
SARA-MARIA: Tsemppiä tähän kiertoon ja plussatuulia!!! Ja saakos kysellä, mihinpäin kesällä matkaatte?
KOIRAMAMMA, mikä tilanne??
BAULIE, mä sanoisin kans, että sulla oli silloin ovis, kun viivat oli lähes yhtä vahvat ovistestissä. Muutes, suosittelen, jos budjetti antaa myöden, noita digiovistestejä. Maksavat mansikoita, mutta eipähän tarvitse arvailla viivojen vahvuuksia. Merkki on Clearblue ja löytyy ainaskin yliopiston apteekista. Paitsi tietty otat nyt sen plussan, niin ei tarvii ovistikkuihin pissiä:)
DAJM ja BUUFFA *Moi* o/ Ja muut siellä taustalla kans o/ Missä seniorit?? HÄPÖ, NELLAMAIJA, NUUTTI, MARYROSE...
Oma napa: Ekalla lekurikäynnillä ollaan käyty ja eipä juuri viisastuttu :/ Oli siis yleislääkäri, joka laittaa lähetteen sitten eteenpäin. Verikokeita määräs mulle. Kivaa kuitenkin, kun saa edes jonkin verran asioita eteenpäin!
Aurinkoisia päiviä Enskaliineille!!! Toivottelee Aqua
Kiitos Agua80 vastauksestasi :) Kyllä mäkin nyt luotan siihen, että ne 2 vahvahkoa viivaa olivat positiivisia. Vaikka testin käyttöohje nimenomaan sanoo, että pitää olla yhtä vahva/vahvempi viiva. Sillä tänään olo on ollu niin normaali kuin olla vaan ja voi, eli ovis mielestäni tuli ja meni. Tuli onneksi hyödynnettyä, toivottavasti myös lopputulos on yhtä mieleinen :)
En kyllä muista aikaisemmista kierroista tunteneeni ovulaation... Jotenkin olin siinä uskossa, että ovuloin kp 14... Testeistä siis se hyöty, että ovulaatio onki tod. näk. kp 16. Hitsi kun en ole merkkaillut muistiin, että ollaanko aikaisemmisssa kierroissa touhuiltu otolliseen aikaan. Että johtuisiko tämä pitkä odotuksen odottaminen vain siitä väärästä ajoituksesta.
Sitten semmoinen juttu... Tuolla yhdessä pinossa oli puhetta tuhruvuodosta. Kuinka pitkään teillä muilla kestää mahdollinen tiputteluvuoto ennen menkkoja? Mulla se vaihtelee, joskus ihan normaalit (max. 12 tuntia), mutta joskus myös jopa 4 päivää :/ Eli, tuolla tuli semmoista tuomiota, että se tiputtelu johtuu keltarauhashormonin vähyydestä. Olisiko tämä ainut syy, vai vaiko oma piinailu vaikuttaa asiaan? Ja vaihteleeko keltarauhashormonin määrä kierroittain, eli mahikset plussaan voisi olla tuosta huolimatta jossain toisessa kierrossa? Näitäkin jo mietin pessimistinä etukäteen ;)
Anteeksi pitkä ja ).( teksti...
-Paula-
kp 17/28-30
yk 12
puputukset on viikonlopun aikana hoideltu huolella ja nyt vaan oottamaan :/ tää on se kauhee osuus ku kerkee jo aatella et jos sittenkin... ja enemmän vaan mielessä kun ystäväni pyöräytti pikkusen pojan viimeviikonloppuna :D ( oli sulonen ) ja toisella ois tossa kuukauden päästä laskettu , et ei oo pelkoo et ainakaan unohtus toi vauvan kaipailu. mut kelit oli pääsiaisenä hyvät ja on viimein alkanu saaha vähä tolkkua tään hommaan, ei jaksa enää niii paljo ressata, tulee jos on tullakseen.
aurinkoista kevättä typykät! ja paljon plussatuulia!
halaus,
Jonriik
Yökyöpelöin täällä, kun en jaksanut katsella tuota 4 d dokumenttia vauvakuumeisista miehistä¿;P
Aqua: Hyvä, että asiat lähtevät nyt rullaamaan, toivottavasti saatte pian ensimmäisen käynnin erikoislääkärille. Millaisia verinäytteitä alkuun tutkitaan?
Baulie: Hyvä, että olet saanut viisaammilta neuvoa ovistikkujen käyttöön, itse olen edelleen yrittänyt välttää niitä ja niiden tuomaa paniikkia¿ ;)
Buuffa ja Dajm: Ihania viikkoja teillä jo, aika kulkee niin vauhdikkaasti! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka!
On: Aina tämä piinaviikko on yhtä jännittävä ja pelottava¿ Ja muutakin jännitettävää on, sillä pikkuveljen perheen ensimmäinen vauva ei ole vieläkään suostunut syntymään, kasvattelee itseään rauhassa ja pitää muut jännityksessä.
Mies miekkonen lähti Wieniin viikoksi työreissulle, mukavaa nautiskella yksinolosta.
Sara: Onnea synttärisankarille, olitko se sinä vai ystäväsi, jota juhlittiin?! Nyt super- peukutukset, että plussaatte tästä kierrosta! bdbdbdbd
Jonriik: piinailuintoa! Lupaavalta kuulostaa tuo ressittömyys, tartutahan se minuunkin!
nellamaija
Vihdoin on kirjotukset ohi ja lomaakin tullut vietettyä Jyväskylässä isoäidin luona. Samoin on tullut juhlittuakin aika lailla :) Ootte ollu kokoajan mun ajatuksissa :) Pikaisesti pinot lueskeltuani voisin kommentoida, jotta pääsisin takaisin kärryille:
Aqua: Täällähän minä! o/ Kiva kuulla että se yleislääkäri kuitenkin laittoi sitten lähetteen etiäpäin ja homma lähtee rullaamaan! :)
nellamaija: tsempitystä! huomaa kyllä että mullakin tää (jopa) reilun viikon palstailutauko on tehnyt " terää" :)
Sara-Maria: *bd* Ja toivotaanhan kuitenkin ettei se tättärä sinne löydä? Jokos on uusi kämppä saatu kuosiin?
Dajm:Onnea vielä kerran ja tuuhan kertomaan kuulumiset sieltä ekasta neuvolasta sitten! :)
Juli: Tere sinnekin o/ Ja tätipahoittelut :/
Uusia olivat ainakin paaru ja baulie, tervetuloa mun puolesta myös! :)
Marzulle onnittelut kosinnasta! :)
ON: On siis yk11 ja kahden viikon päässä häämöttää maaginen 12kk. :/ Ei oikee jaksa usko riittää sinne asti. No, nyt kp14/28, ovis ovella. Pupuiltu on. Mitäs muuta... kirjotukset lähti alustavasti ranska E, ruotsi E, englanti M, äikkä M, uskonto C ja filosofia C. Joten näillä näkymin magnan paperit saan. Nätti juhlamekko ollaan jo ostettu jne. :)
Keväisiä plussatuulenpuuskia kaikille ja auringonsäteitä (vaikka ei näin keskiyöllä aurinko pahemmin paistele :P)
-Mary
Nyt kun muistin...
Kohta pitäis mennä pissii purkkiin. Eilen ei ainakaan ilmestynyt ees minkäänlaista viivaa joten toivottavasti tänään tulis ees haalee,jotta tietäis onko se ovis ees tulossa. Noh,odotellaan ja katellaan kui käy. V-vuotoa ainakin tulee sen vetran,että luulis sen h-hetken olevan käsillä,kun multa ei muulloin sitä tule. Muita merkkejä en ookaan sitten huomannut.
Mies on potenut tän päivän flunssaa että saas nähä paukkaako se mullekin vielä =(
Vilkutuksia....
Keskiviikko ja pitkä koulupäivä takana, yhdeksästä viiteen... Puuduttaa ;)
Pitkästä aikaa itsellä semmonen tunne, että nyt tärppäsi! Toi on vaan niin petollinen tunne, kun saattaa tippua korkealta... Ja todennnäköisesti tipunkin, miksi se nyt sitten onnistuisi, kun ei ole aikaisemminkaan onnistunut. Pitkästä aikaa toiveikas olo johtuu siitä, että mielestäni meillä oli nyt nappiajoitus ja ovuloin. Eihän se mitään vielä takaa. Jotenkin sitä on pitkän aikaa jo turruttanut itsensä siihen, että ei ole raskaana, niin on hivenen helpompaa sitten kun menkat alkaa. Aina sitä on kylläkin itketty...
Onko ovulaatiopäivänä dpo 1, vai vasta seuraavana? Olen tietämätön ;) Jos ovulaatiopäivä on dpo 1, niin nyt on sitten dpo 3. Eihän tässä vaiheessa vielä voi tuntea mitään, jos hedelmöittyminen tapahtui? Jotenkin semmoinen heikotusolo tulee ja menee... Tai lähinnä päivällä, mutta tulkitsin sen johtuvaksi juuri tuosta pitkästä päivästä ja siitä, kun olin aika pitkään nälissäni. Mutta kyselen nyt kuitenkin.
Tsemiä piinailuun, mulla alkaa se sit ensi viikolla :)
-Paula-
kp 18/28-30
yk 12
Pitäis jo olla nukkumassa, mutta täällä koneella kukun..
MaryRose: Mitä teillä on suunnitelmissa, jollei nyt tästä kierrosta tärppää? Aiotteko siis tilailla aikaa lääkärille heti, kun tulee tuo maaginen vuosi täyteen vai odotteletteko vielä?
Aqua: Toivottavasti saatte jatkossa enemmän tietoa. Eka kerta lääkärissä on varmasti vähän tunnustelua puolin ja toisin. En kyllä tiedä, kun ei ole itsellä kokemusta lääkäristä tämän asian tiimoilta, mutta voisin kuvitella.
Jonriik ja Baulie ainakin elävät odottavia aikoja oviksen jälkeen. Plussatuulta teille monta metriä sekunnissa!
Mitäs omassa navassa? No ei mitään uutta auringon alla. Ens viikolle edelleen kyläilijää odotan. Eiköhän se sieltä tulla tupsahda, jollei ihan maailmankirjat ole sekaisin. Mutta, varmasti viikon kuluttua on senkin asian suhteen viisaampi. Tylsiä nämä viimeiset kiertopäivät, sano.
Nyt hampipesulle, eihän tästä tule muuten mitään.
Hyv' yöt,
Paaru kp23/28(?) yk2
Torstai on toivoa täynnä, eikö se niin mene ;) Vaikka vielä ei olekaan ne piinat käsillä, joten en suuresti odottele mitään...
Mielenkiinnosta kysyn, että kuinka usein käytätte raskaustestejä? Onko se kuukausittainen " tapa" , vai testaatteko silloin, kun aavistelette plussaa? Itse olen tehnyt elämäni aikana 2 raskaustestiä, muistaakseni yrityskierroissa 1 ja 2. Sitten sanoin niille heipat, tunne oli itselleni aivan kamala, kun plussaa ei tullutkaan. Olen sen päättänyt, että seuraava testi minkä teen, on silloin kun menkat ovat kunnolla myöhässä ja mahdollisia oireitakin on. Noissa testasin ehkä silloin, kun menkat oli 1-2 päivää myöhässä.
Ovis siis oli 4 päivää sitten, mutta kuiva kausi ei ole alkanut. Valkkari on (anteeksi tämä kuvailuni!) tahmeaa ja valkoista? Muistelen, että yleensä mulla on oviksen jälkeen aika kuivakkaa. Joten, johtuuko tämä nyt sitten vain jostain satunnaisesta syystä, vai enteileekö raskautta...? Kunhan mietiskelen, en todellakaan toivo vielä mitään :) Eilen alavatsaa nippaili heikosti oikeastaan koko päivän, mutta tänään ei ole sitten tuntunut enää mitään.
-Paula-
kp 19/28-30 dpo 4
Nätti päivä tänään :)
Baulie: Mä en noista duo:sta tiedä yhtään¿ Toivottavasti tärppi-tunne olis oikea! Noita raskaustestejä tein sillon yrittämisen alkuajoista aika ahkeraan, mutta kun plussaa ei kuulunut, oon päätynyt siihen, etten testaile kuin vasta kun menkat myöhässä kunnolla. Niin se on parempi, ettei se nega pääse satuttamaan. Toki toi valkkari mitä kuvailit voi enteillä raskautta, mutta noin vähän oviksen jälkeen uskoisin, että se on oviksen jälkeistä ¿jäämistöä¿. En ole lääkäri tms. mutta kuvittelisin, että eihän kiinnittymistä ehdi tapahtua hurjan nopeasti oviksen jälkeen (?) Tsempitystä nyt kuitenkin sinne kauheasti! :)
Paaru: Joo, ajateltiin avokin kanssa että otetaan lekuriin yhteyttä nyt jos tuo yk12 käynnistyy. Mä kuulun sellaiseen kohdunkaulasyövän tutkimukseen, mihin kutsuttiin nuoria naisia pari vuotta sitten ja siellä seuraillaan puolen vuoden välein tilannetta gynekologisella tutkimuksella ja keskustelulla vastaavan hoitajan kanssa. Mun aika siellä on ens kuun lopulla, joten ajattelin ottaa tän asian siellä puheeksi, jos ei tästä kierrosta tärppää, he kun kuitenkin siellä tietävät, että raskautta toivotaan. Toivotaan hei kuitenkin, ettei se tättärä löydä sinne! *bd*
ON: Eip kummempaa. Kuten laskeskelinkin, niin eilen oli ovulaatio. Eilen ja toissapäivänä juili tosi ilkeesti vatsaa, ihanku menkkakivut! Pupuiltu onneksi on, että siitä se ei voi kiikastaa. Ens viikolla sitten on Teakin pääsykokeiden toinen vaihe ja samaan aikaan pitäis tättärän tupsahtaa paikalle... hope not!
Missäs on nellamaija, Sara-Maria, Aqua, Saikku ja kumppanit?
-Mary kp16/28
Välttelen siivousta ja mikäs sen parempi paikka kuin tämä :)
NELLAMAIJA: Nämä verikokeet, jotka nyt määrättiin, oli kilpirauhasarvoja ja prolaktiini. Kuulemma lisää tutkimuksia määrää sitten lapsettomuus-poli, kun sen aika on. Ja piinis siellä menossa? Ja yksin saat vielä kärvistellä :) +++++ sinne!!! Toiskohan sun mies jotain ihanaa suklaata Wienistä, nam... (herkkupeppu-Aqua arvelee)
MARYROSE: Vuoden maaginen raja siellä täyttymässä :( Mutta peukutetaan sitä ennen tähän kiertoon bdbdbd! Hyvältä kuulostaa arvosanat ja ens viikolla sulla 2. vaihe pääsykokeissa, peukutukset siihenkin bdbdbd!
BAULIE: Ihan asiantuntija en ole, mutta olen ymmärtänyt, että ovispäivä on dpo 0 ja siitä seuraava päivä dpo 1. Korjatkaa, joka tietää paremmin! Ja toivotaan, että " märkä kausi" olis nyt " sitä" !
Vilkutuksia myös PAARU, JONRIIK, MARZU, kaikki taustailijat ja seniorit o/ Onkos NUUTTI meidät vallan hyljännyt??
Ja KOIRAMAMMA, vielä piinaa??
Galluppiin: Taitaa olla jo useampi kuukaus, kun oon viimeks r-testiä käyttänyt. Kuulun siihen ryhmään, joka pahemmin pettyy siitä negasta kuin tädistä.
ON: Same old, same old. Mulla taitaa kans olla piinaviikko, loppukierto siis menossa.
Muutes, l-puolen enskoissa NINNULI oli plussannut. Ja vielä luomusti parin vuoden yrityksen jälkeen! Antaa toivoa kummasti :)
Blaah, kai se pitää tarttua moppiin. Moit enskoille!
Oltiin taas tuolla anoppilassa, niin ei tullut netissä käytyä. Kyselijöille tiedoksi, ei enään piinailua... tässä kierrossa tättärä ilmoitti visiitistään jo päivää etuajassa tuhrulla kp 28/28. Nyt menossa kp 2/28. Mikäli ketään kiinnostaa, niin vuoto on runsasta ja klimppistä, olisikohan siellä jo joku ollut. Sniif... ;( Olo on melko voimaton. Yritettiinkin niin kovasti. Noh, sama rumba alusta. Greippimehua ja vitamiineja, muutama ovistikkukin taitaa olla vielä jäljellä.
Anteeksi en nyt jaksa perehtyä teidän muiden viesteihin. Piinailijoille bdbd ja plussatuulia yms. No joo... poistun takavasemmalle, ainakin hetkeksi, nuolemaan haavojani.
-Koiruus-
Viikonloppu alkoi =) ihan hyvä niin,mä kun olen aivan väsy. Viime yönä heräsin ennen kahta kun yläkerrassa asuva alko meuhkaa jotain. Siinä sitten kiroilin ihan riittävän kauan ja kuuntelin sitä meteliä. Sainhan mä sitten nukahdettua vihdoin uudelleen,sillai et sain nukuttuu koko yönä jotai 4 tuntii ehkäpä =( väsymys painaa.
Sain eilen ja tänään todella vaaleat viivat ovistestiin (sellaset et tuskin silmällä erottaa). Ja ton ohjeen mukaan pitäis enää 2 päivää tikutella,että nyt mietin vaan että mahdanko ovuloida ollenkaan vaan miksei viivat vahvene??! Ei auta muu kun toivoa parasta..tänään on kyllä masua nippaillut tosi kovasti,että välil on oikeen sattunut ihan ku olis menkka kipuja. Noh katsellaan taas kui käy.
dbdbdbd piinailijoille,ainakin paarulle jos oikein muistelen.
-marzuliini kp14/26-28
Kirjotin jo piiitkän viestin, mutta se katosi bitti-avaruuteen. Jotakin tämän suuntaista runoilin:
Meillä oli minun äiti ja sen miesystävä kyläilemässä lauantaista tähän aamuun, olivat matkalla Ylläkselle. Samoin appivanhemmat tuli eilen iltapäivästä käymään, syötiin ja kahvisteltiin yhdessä. Puhuttiin tulevista häistä ja kuunneltiin varmaan sata erilaista valssia. päädyttiin Souvareiden Tää päivä-Hääpäivä valssiin, nyt on ainakin yksi murhe vähemmän.
" Nukuttiin" miehen kanssa olohuoneen lattialla 0,5m korkella ilmapatjalla, kummasti se molempina öinä pikkuhiljaa sihisten tyhjeni. Avo kun lähti aamuyöstä töihin, niin minä siirryin sohvalle. Väsyttää.
Oli muuten ensimmäinen Pääsiäinen, mitä oikein vietin omassa kodissa. Sunnuntaina ruoaksi oli tosin vain kanankoipia, mutta olin väsännyt oikein pashan jälkiruokasi ja äidin kanssa yhdessä tehtiin semmoinen aprikoosi-tuorejuusto kakku. Nami!
Pupuilut on nyt jääny viikon ajan miinukselle, a) mulla oli/on se mikälie tulehdus ja kutina b) nukkumisjärjestelyt c) minua ei oo pahemmin haluttanutkaan. Onneksi se ovulaatio oli ja meni aikoja sitten nyt vain piinaillaan.
Anteeksi tämä omanapainen viesti, en oo pahemmin perillä teidän muiden vaiheista yms. *nolo*
-Koiruus- kp 27/28