Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen ja sen koommin se ei oo sitä yrittänyt

Vierailija
06.09.2025 |

Niin onko mun veli oikeassa että se ei nyt vaan sen takia uskalla kun tuli torjutuksi ja mun tarvis nyt tehdä aloite? 

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä tilanteet oikein ovat? Kun mietin omia tapailusuhteitani, niin ei niissä muistaakseni kumpikaan tehnyt varsinaisesti mitään "aloitetta seksiin", vaan tilanne eteni sitä kohti hyvin luontevasti ja kiihkeästi. Kummallekaan ei ollut epäselvää, halusiko toinen.

Suostumus

Se ettei kieltäyty ei ole merkki suostumuksesta

Ymmärsit nyt väärin, kenties tarkoituksella. En tarkoittanut sitä, että kumpikaan "ei kieltäytynyt", vaan kumpikin todellakin ilmaisi haluaan hyvin selkeästi - sitä halua nimittäin voi ilmaista muutenkin kuin esittämällä suoran kysymyksen siitä, harrastetaanko seksiä. Tilanne siis eteni luontevasti seksiin, eikä niin että toinen kylmiltään tekee jonkin aloitteen. Ei ollut siis mitään yksipuolista ehdotusta/aloitetta

Mutta silloin teillä ei ole todisteita kun toinen muuttaakin mielensä seuraavana päivänä.

Kyllä aina pitää hankkia suostumus kirjallisena.

Kirjallinen ei riitä

Lyhyt video ennen aktia missä nainen kertoo että on mukana vapaaehtoisesti, ja toinen aktin jälkeen missä nainen kertoo ettei perunut sitä kesken kaiken, eikä kerro tätä videolla pakotettuna

Vierailija
62/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä Lahlen likkaakin kalutti kun tuli oltuu ahlasmiäliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma cuck tai neitsyt kun vielä haluaa nähdä. Miksi kukaan katselisi pihtaria

Vierailija
64/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi on todennäköisesti oikeassa 

Vierailija
65/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin teillä ei ole todisteita kun toinen muuttaakin mielensä seuraavana päivänä.

Kyllä aina pitää hankkia suostumus kirjallisena.

Ei ole ollut ikinä tuollaisia ongelmia. Normaali-ihmisillä ei ole ongelmia tietää, onko seksi suostumuksellista.

Vierailija
66/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka todistat ettei nainen ollut mukana pakotetuna, mikäli hän väittää niin kahden vuoden päästä?

En ole lesbo, joten en harrasta seksiä naisten kanssa.

t. Se, jolta kysyit.

Vierailija
67/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjallinen ei riitä

Lyhyt video ennen aktia missä nainen kertoo että on mukana vapaaehtoisesti, ja toinen aktin jälkeen missä nainen kertoo ettei perunut sitä kesken kaiken, eikä kerro tätä videolla pakotettuna

Suosittelen, että ette edes harkitse seksin harrastamista, jos asia on teille noin vaikeaa.

Vierailija
68/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei uskalla ellet näytä vihreetä valoa. Ei miehet nykyään ole niin rohkeita, että uskaltaisivat tulla useamman kerran torjutuksi. 

Voi ei. Miten se kipinä tuollaisen lapasen kanssa??? 

Eeee 🤪

Vierailija
69/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit

Nämä kaksi eri lausetta ja sisältöä?

Vai samaa sisältöä?

Vierailija
70/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla on terve ja hyvä itsetunto. Siirtyy kohteliaasti seuraavaan, kun torjuit

Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu. 

Tämmöinen oikein hurja ajatus että jos sinä tekisit vuorostasi aloitteen seksiin.

Minua pelottaa kovin että hän torjuu minut, maailmani ja itsetuntoni romahtaisi pysyvästi.

Ap

Vierailija
71/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain alastonna kontilleen "hupireiät" rasvattuna miehen eteen niin alkaa tapahtumaan.

Vierailija
72/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän mä häntä torjunut, sen seksin vaan ja nyt olisin valmis mutta mitään ei tapahdu. 

Tämmöinen oikein hurja ajatus että jos sinä tekisit vuorostasi aloitteen seksiin.

Minua pelottaa kovin että hän torjuu minut, maailmani ja itsetuntoni romahtaisi pysyvästi.

Ap

Sitten varmaan ymmärrät miltä hänestä tuntui kun itse torjuit. Ole ymmärtäväinen ja selitä käytöstäsi niin eiköhän se siitä.

Vierailija
73/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä hittoa? Sehän jo halusi seksiä kanssasi. Miten itsetuntosi voisi romahtaa kun halusi sua jo?

Vierailija
74/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos munaa tahdot niin sun pitää tehdä se aloite tällä kertaa. Täysin selvä asia.

Vierailija
75/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan mummeleista asuu aika moni maalla ja siellä sisarusten välinen seksi hyvinkin yleistä!

Vierailija
76/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän juttu ollut siinä. Taika rikkoutui eikä ehjäksi saa. Sama kuin nainen ensin antaa pakit ja myöhemmin ottaa yhteyttä mutta juna meni jo.

Vierailija
77/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
78/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ei uskalla ellet näytä vihreetä valoa. Ei miehet nykyään ole niin rohkeita, että uskaltaisivat tulla useamman kerran torjutuksi. 

No mä nyt en miehenä edes vaivaudu useampaan kertaan kysymään. Torju mut kerran niin et mua ansaitsekkaan.

Vierailija
79/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä hittoa? Sehän jo halusi seksiä kanssasi. Miten itsetuntosi voisi romahtaa kun halusi sua jo?

Ei se tarkoita silti sitä, että torjunnan jälkeen haluaisi enää uudelleen.

Vierailija
80/83 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se tarkoita silti sitä, että torjunnan jälkeen haluaisi enää uudelleen.

No mikä se torjunnan syy oli? Jos se oli luokkaa että oli joku kiinnostavampi kiikarissa niin sitten huono, mutta jos oli kyse jostain ymmärrettävästä ni puhuminen auttaa. Ulkonäkös on kerta haluttava ni kokeiles nyt korjata ne välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi