Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen ja sen koommin se ei oo sitä yrittänyt

Vierailija
06.09.2025 |

Niin onko mun veli oikeassa että se ei nyt vaan sen takia uskalla kun tuli torjutuksi ja mun tarvis nyt tehdä aloite? 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ens kerralla ko näette niin ota housut pois ja tee helikopteri. Jos deitti säikähtää niin seuraavan miehen perään, jos sillä alkaa seistä niin liukkari esiin.

Vierailija
42/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alat vaan nuolla deitin pildeä niin kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌀

Kyllä nämä tilanteet ovat

(hetero based) suhteissani

lutviutuneet luontevasti kun

virtaava vuoripuro.. 😊

Ei minkäänlaista 

kiusaantuneisuutta,

jännittämistä tai

kulmien kohottelua.

H-hetkeä ennen on 

sapiokemia jo muilta osin

jysähtänyt kaikin puolin..

🌀

Leppoisaa

lauantaita at_kaikki. 👋

Mikä sulla on vikana kun kommentoit sekavalla formatoinnilla ja sanoilla?

Sinun rajoittunut ymmärryksesi

tai kapeampi sanavarastosi

ei ole minun migreenini.

Olet riidanhaluinen, ja yrität

pilata leppoisan aamuni.

Et onnistu, narsumarsu. 🐹🥳

Vierailija
44/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen

Mikä ihmeen tapailukumppani se on, kun kerrain näitte? Satunnainen tapaaminen

Vierailija
45/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä joitain kommentteja. Mulla oli syyni kieltäytyä ekalla kerralla eikä seksiin suostuminen joka tilanteessa liene mikään velvollisuus. Nyt kuitenkin haluan niin teen sitten aloitteen itse. Mahdollisesti vielä tänään. 

Ap

Vierailija
46/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌀

Kyllä nämä tilanteet ovat

(hetero based) suhteissani

lutviutuneet luontevasti kun

virtaava vuoripuro.. 😊

Ei minkäänlaista 

kiusaantuneisuutta,

jännittämistä tai

kulmien kohottelua.

H-hetkeä ennen on 

sapiokemia jo muilta osin

jysähtänyt kaikin puolin..

🌀

Leppoisaa

lauantaita at_kaikki. 👋

Mikä sulla on vikana kun kommentoit sekavalla formatoinnilla ja sanoilla?

Sinun rajoittunut ymmärryksesi

tai kapeampi sanavarastosi

ei ole minun migreenini.

Olet riidanhaluinen, ja yrität

pilata leppoisan aamuni.

Et onnistu, narsumarsu. 🐹🥳

Haista

sitten

vıttu

Vierailija
47/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä joitain kommentteja. Mulla oli syyni kieltäytyä ekalla kerralla eikä seksiin suostuminen joka tilanteessa liene mikään velvollisuus. Nyt kuitenkin haluan niin teen sitten aloitteen itse. Mahdollisesti vielä tänään. 

Ap

Hyvä. Koska kumppanisi ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
48/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerros ap millanen muna sulla on ja tapailukumppanisi rintojen koko

Vierailija
49/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun, jääkää toki

rypemään mataliin riita_kilpa_

vertailu_valtapeli_

vibraatioihinne.

Minun vibraationi ärsyttää 

suunnattomasti, koska se

on täysin toisenlainen.

Liputan tämän, en jää 

riitelemään. 

Vierailija
50/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistun, jääkää toki

rypemään mataliin riita_kilpa_

vertailu_valtapeli_

vibraatioihinne.

Minun vibraationi ärsyttää 

suunnattomasti, koska se

on täysin toisenlainen.

Liputan tämän, en jää 

riitelemään. 

Sun

vibraattorista

on

patterit

loppu

:DD Mietin ihan samaa

-eri

Vierailija
51/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V#ttua en heterona toki

haistele, eikä oma

v#ttuni haise.

Lisättäköön.

Heippa. 👋👋👋

Ime

munaa

sitten

Tosin

et

sellasta

saa

niin

tyydy

vibraattoriisi

Vierailija
52/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä tilanteet oikein ovat? Kun mietin omia tapailusuhteitani, niin ei niissä muistaakseni kumpikaan tehnyt varsinaisesti mitään "aloitetta seksiin", vaan tilanne eteni sitä kohti hyvin luontevasti ja kiihkeästi. Kummallekaan ei ollut epäselvää, halusiko toinen.

Suostumus

Se ettei kieltäyty ei ole merkki suostumuksesta

Ymmärsit nyt väärin, kenties tarkoituksella. En tarkoittanut sitä, että kumpikaan "ei kieltäytynyt", vaan kumpikin todellakin ilmaisi haluaan hyvin selkeästi - sitä halua nimittäin voi ilmaista muutenkin kuin esittämällä suoran kysymyksen siitä, harrastetaanko seksiä. Tilanne siis eteni luontevasti seksiin, eikä niin että toinen kylmiltään tekee jonkin aloitteen. Ei ollut siis mitään yksipuolista ehdotusta/aloitetta.

Vierailija
53/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden riivaajahenget menee suunniltaan sun energian lähellä. Kristus-kirkkaus on käsin kosketeltava.🖐

Vierailija
54/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.

Kokeillaan tätä. 

Ei kannata. Tee vaan se aloite ihan kunnolla ja suoraan eikä mitään vihjailuja. Sen pitäisi olla jo ihan kaikille selvää, että miehet ei yleisesti vastaanota kovin hyvin vihjeitä tai ole mitään ajatustenlukijoita. Jos laitat vaan käden reidelle niin saattaa ajatella, että sä vaan nyt halusit istua siinä vieressä ja laittaa käden hänen reidelle ja samalla miettii, että etkö sä ihan oikeasti ymmärrä, että tuo alkaa innostaa häntä ja sitten hänellä on hankala olla siinä kun haluttaisi, mutta sä oot jo sanonut että ei.

Vierailija
55/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä tilanteet oikein ovat? Kun mietin omia tapailusuhteitani, niin ei niissä muistaakseni kumpikaan tehnyt varsinaisesti mitään "aloitetta seksiin", vaan tilanne eteni sitä kohti hyvin luontevasti ja kiihkeästi. Kummallekaan ei ollut epäselvää, halusiko toinen.

Suostumus

Ymmärsit nyt väärin, kenties tarkoituksella. En tarkoittanut sitä, että kumpikaan "ei kieltäytynyt", vaan kumpikin todellakin ilmaisi haluaan hyvin selkeästi - sitä halua nimittäin voi ilmaista muutenkin kuin esittämällä suoran kysymyksen siitä, harrastetaanko seksiä. Tilanne siis eteni luontevasti seksiin, eikä niin että toinen kylmiltään tekee jonkin aloitteen. Ei ollut siis mitään yksipuolista ehdotusta/aloitetta.

Mutta silloin teillä ei ole todisteita kun toinen muuttaakin mielensä seuraavana päivänä.

Kyllä aina pitää hankkia suostumus kirjallisena.

Vierailija
56/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.

Kokeillaan tätä. 

Ei kannata. Tee vaan se aloite ihan kunnolla ja suoraan eikä mitään vihjailuja. Sen pitäisi olla jo ihan kaikille selvää, että miehet ei yleisesti vastaanota kovin hyvin vihjeitä tai ole mitään ajatustenlukijoita. Jos laitat vaan käden reidelle niin saattaa ajatella, että sä vaan nyt halusit istua siinä vieressä ja laittaa käden hänen reidelle ja samalla miettii, että etkö sä ihan oikeasti ymmärrä, että tuo alkaa innostaa häntä ja sitten hänellä on hankala olla siinä kun haluttaisi, mutta sä oot jo sanonut että ei.

Ap on mies, deitistä en tiedä.

Vierailija
57/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerros ap millanen muna sulla on ja tapailukumppanisi rintojen koko

No ei oo munia. Jättihinkit löytyy kyllä

Vierailija
58/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että odotan innolla, harmi kun pitää iltaan asti odottaa. Toivottavasti en tuu itse torjutuksi mutta en usko jos se kerran haluaa mun kans olla niin miksi se kieltäytyisi

Vierailija
59/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että odotan innolla, harmi kun pitää iltaan asti odottaa. Toivottavasti en tuu itse torjutuksi mutta en usko jos se kerran haluaa mun kans olla niin miksi se kieltäytyisi

Minä ainakin kieltäydyn välillä vaan ihan kostoksi, jos minut on aikaisemmin torjuttu. Seksistä ei pidä antaa naiselle vallan välinettä.

-mies isolla Ämmällä.

Vierailija
60/61 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostumus

Kuinka todistat ettei nainen ollut mukana pakotetuna, mikäli hän väittää niin kahden vuoden päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi