Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen ja sen koommin se ei oo sitä yrittänyt
Niin onko mun veli oikeassa että se ei nyt vaan sen takia uskalla kun tuli torjutuksi ja mun tarvis nyt tehdä aloite?
Kommentit (61)
Ap, alat vaan nuolla deitin pildeä niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌀
Kyllä nämä tilanteet ovat
(hetero based) suhteissani
lutviutuneet luontevasti kun
virtaava vuoripuro.. 😊
Ei minkäänlaista
kiusaantuneisuutta,
jännittämistä tai
kulmien kohottelua.
H-hetkeä ennen on
sapiokemia jo muilta osin
jysähtänyt kaikin puolin..
🌀
Leppoisaa
lauantaita at_kaikki. 👋
Mikä sulla on vikana kun kommentoit sekavalla formatoinnilla ja sanoilla?
Sinun rajoittunut ymmärryksesi
tai kapeampi sanavarastosi
ei ole minun migreenini.
Olet riidanhaluinen, ja yrität
pilata leppoisan aamuni.
Et onnistu, narsumarsu. 🐹🥳
Torjuin ekalla kerralla mun tapailukumppanin seksialoitteen
Mikä ihmeen tapailukumppani se on, kun kerrain näitte? Satunnainen tapaaminen
En tajua näitä joitain kommentteja. Mulla oli syyni kieltäytyä ekalla kerralla eikä seksiin suostuminen joka tilanteessa liene mikään velvollisuus. Nyt kuitenkin haluan niin teen sitten aloitteen itse. Mahdollisesti vielä tänään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌀
Kyllä nämä tilanteet ovat
(hetero based) suhteissani
lutviutuneet luontevasti kun
virtaava vuoripuro.. 😊
Ei minkäänlaista
kiusaantuneisuutta,
jännittämistä tai
kulmien kohottelua.
H-hetkeä ennen on
sapiokemia jo muilta osin
jysähtänyt kaikin puolin..
🌀
Leppoisaa
lauantaita at_kaikki. 👋
Mikä sulla on vikana kun kommentoit sekavalla formatoinnilla ja sanoilla?
Sinun rajoittunut ymmärryksesi
tai kapeampi sanavarastosi
ei ole minun migreenini.
Olet riidanhaluinen, ja yrität
pilata leppoisan aamuni.
Et onnistu, narsumarsu. 🐹🥳
Haista
sitten
vıttu
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä joitain kommentteja. Mulla oli syyni kieltäytyä ekalla kerralla eikä seksiin suostuminen joka tilanteessa liene mikään velvollisuus. Nyt kuitenkin haluan niin teen sitten aloitteen itse. Mahdollisesti vielä tänään.
Ap
Hyvä. Koska kumppanisi ei ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerros ap millanen muna sulla on ja tapailukumppanisi rintojen koko
Poistun, jääkää toki
rypemään mataliin riita_kilpa_
vertailu_valtapeli_
vibraatioihinne.
Minun vibraationi ärsyttää
suunnattomasti, koska se
on täysin toisenlainen.
Liputan tämän, en jää
riitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun, jääkää toki
rypemään mataliin riita_kilpa_
vertailu_valtapeli_
vibraatioihinne.
Minun vibraationi ärsyttää
suunnattomasti, koska se
on täysin toisenlainen.
Liputan tämän, en jää
riitelemään.
Sun
vibraattorista
on
patterit
loppu
:DD Mietin ihan samaa
-eri
Vierailija kirjoitti:
V#ttua en heterona toki
haistele, eikä oma
v#ttuni haise.
Lisättäköön.
Heippa. 👋👋👋
Ime
munaa
sitten
Tosin
et
sellasta
saa
niin
tyydy
vibraattoriisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nämä tilanteet oikein ovat? Kun mietin omia tapailusuhteitani, niin ei niissä muistaakseni kumpikaan tehnyt varsinaisesti mitään "aloitetta seksiin", vaan tilanne eteni sitä kohti hyvin luontevasti ja kiihkeästi. Kummallekaan ei ollut epäselvää, halusiko toinen.
Suostumus
Se ettei kieltäyty ei ole merkki suostumuksesta
Ymmärsit nyt väärin, kenties tarkoituksella. En tarkoittanut sitä, että kumpikaan "ei kieltäytynyt", vaan kumpikin todellakin ilmaisi haluaan hyvin selkeästi - sitä halua nimittäin voi ilmaista muutenkin kuin esittämällä suoran kysymyksen siitä, harrastetaanko seksiä. Tilanne siis eteni luontevasti seksiin, eikä niin että toinen kylmiltään tekee jonkin aloitteen. Ei ollut siis mitään yksipuolista ehdotusta/aloitetta.
Niiden riivaajahenget menee suunniltaan sun energian lähellä. Kristus-kirkkaus on käsin kosketeltava.🖐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.
Kokeillaan tätä.
Ei kannata. Tee vaan se aloite ihan kunnolla ja suoraan eikä mitään vihjailuja. Sen pitäisi olla jo ihan kaikille selvää, että miehet ei yleisesti vastaanota kovin hyvin vihjeitä tai ole mitään ajatustenlukijoita. Jos laitat vaan käden reidelle niin saattaa ajatella, että sä vaan nyt halusit istua siinä vieressä ja laittaa käden hänen reidelle ja samalla miettii, että etkö sä ihan oikeasti ymmärrä, että tuo alkaa innostaa häntä ja sitten hänellä on hankala olla siinä kun haluttaisi, mutta sä oot jo sanonut että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nämä tilanteet oikein ovat? Kun mietin omia tapailusuhteitani, niin ei niissä muistaakseni kumpikaan tehnyt varsinaisesti mitään "aloitetta seksiin", vaan tilanne eteni sitä kohti hyvin luontevasti ja kiihkeästi. Kummallekaan ei ollut epäselvää, halusiko toinen.
Suostumus
Ymmärsit nyt väärin, kenties tarkoituksella. En tarkoittanut sitä, että kumpikaan "ei kieltäytynyt", vaan kumpikin todellakin ilmaisi haluaan hyvin selkeästi - sitä halua nimittäin voi ilmaista muutenkin kuin esittämällä suoran kysymyksen siitä, harrastetaanko seksiä. Tilanne siis eteni luontevasti seksiin, eikä niin että toinen kylmiltään tekee jonkin aloitteen. Ei ollut siis mitään yksipuolista ehdotusta/aloitetta.
Mutta silloin teillä ei ole todisteita kun toinen muuttaakin mielensä seuraavana päivänä.
Kyllä aina pitää hankkia suostumus kirjallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvalle istumaan vierekkäin ja laitat vaan käden reidelle (miehen ei oman), niin siitä se lähtee. Ainakin minuun on toiminut.
Kokeillaan tätä.
Ei kannata. Tee vaan se aloite ihan kunnolla ja suoraan eikä mitään vihjailuja. Sen pitäisi olla jo ihan kaikille selvää, että miehet ei yleisesti vastaanota kovin hyvin vihjeitä tai ole mitään ajatustenlukijoita. Jos laitat vaan käden reidelle niin saattaa ajatella, että sä vaan nyt halusit istua siinä vieressä ja laittaa käden hänen reidelle ja samalla miettii, että etkö sä ihan oikeasti ymmärrä, että tuo alkaa innostaa häntä ja sitten hänellä on hankala olla siinä kun haluttaisi, mutta sä oot jo sanonut että ei.
Ap on mies, deitistä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerros ap millanen muna sulla on ja tapailukumppanisi rintojen koko
No ei oo munia. Jättihinkit löytyy kyllä
Vitsi että odotan innolla, harmi kun pitää iltaan asti odottaa. Toivottavasti en tuu itse torjutuksi mutta en usko jos se kerran haluaa mun kans olla niin miksi se kieltäytyisi
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että odotan innolla, harmi kun pitää iltaan asti odottaa. Toivottavasti en tuu itse torjutuksi mutta en usko jos se kerran haluaa mun kans olla niin miksi se kieltäytyisi
Minä ainakin kieltäydyn välillä vaan ihan kostoksi, jos minut on aikaisemmin torjuttu. Seksistä ei pidä antaa naiselle vallan välinettä.
-mies isolla Ämmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostumus
Kuinka todistat ettei nainen ollut mukana pakotetuna, mikäli hän väittää niin kahden vuoden päästä?
Ap, ens kerralla ko näette niin ota housut pois ja tee helikopteri. Jos deitti säikähtää niin seuraavan miehen perään, jos sillä alkaa seistä niin liukkari esiin.